TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מצטרפת לענקיות התעשיה


דר דדי סגל מנכל פנאקסיה-צילום חן גלילי
פנאקסיה, Tilray, BPI וחברות נוספות הצטרפו לגרעין המייסד של ה-EUMCA – ההתאחדות האירופאית של תעשיית הקנאביס הרפואי

ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה: "יכולות המו"פ הגבוהות שלנו והעמידה בתקנים המחמירים ביותר מאפשרים לנו לעמוד בשורה אחת עם החברות הגדולות בעולם; ההצטרפות להתאחדות היא חוליה נוספת בדרכנו להשלמתן המוצלחת של ההכנות ליצוא למדינות אירופה"

חברת הפארמה פנאקסיה ישראל (ת"א: פנאק PNAX), יצרנית ומפיצת תרופות הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל, הודיעה היום על הצטרפותה כחברה מייסדת של ההתאחדות האירופאית של תעשיית הקנאביס הרפואי EUMCA – European Medicinal Cannabis Association . רשימת החברות המייסדות מורכבת, נוסף לפנאקסיה, מחברות ענק מהשורה הראשונה של תעשיית הקנאביס העולמית:


Tilray, Bundesverband der Pharmazeutischen Industrie (BPI), Cannaflos, Comm-Op Europe, Ethical Medicines Industry Group (EMIG), Iqanna, Materia Ventures, MSSV.
ההתאחדות, ארגון ללא כוונת רווח שהמטה שלו ממוקם בבריסל, בלגיה, הוקם במטרה לתמוך במדיניות הבריאות של הממשלות השונות ולתת להן מענה מתאים, על מנת להבטיח כי למטופלים תהיה נגישות גבוהה לטיפולים יעילים ואיכותיים בהתאם לצרכיהם הרפואיים.


ההתאחדות תפעל לקידום מדיניות כלל אירופאית מבוססת-מדע, שמטרתה שיפור הנגישות של מטופלים לטיפולי קנאביס רפואי באיכות גבוהה. EUMCA תייצג חברות הפועלות בסטנדרטים אתיים נאותים בתחומי האספקה והייצור של קנאביס רפואי. מטרתה היא ליצור סביבה רגולטורית אירופאית תומכת, שבתוכה יוכלו יצרנים וספקים בתחום לקבל הכרה רשמית בתנאי שהם מחזיקים בתקני EU-GMP, וכן מספקים טיפולים מבוססי-קנאבינואידים התואמים את הסטנדרטים המדעיים המקובלים של איכות, יעילות ובטיחות. מידע נוסף על הארגון ניתן למצוא באתר https://www.eumca.org/.


לדברי סיטה שוברט, מזכ"לית EUMCA, "אנו שמחים כי השורה הראשונה של יצרניות, ספקיות וארגונים בתחום הקנאביס הרפואי בעולם הצטרפו להתאחדות, ומצפים לפעול יחד איתן לשם יצירת מסגרת של סטנדרטים רגולטוריים לרישום מוצרים וחברות, שלתוכה יוכלו להיכנס בבטחה כל המדינות החברות באיחוד.
מטרה זו תושג רק בעזרת עדויות מדעיות מוצקות, הנשענות על יצרנים ומפיצים בעלי סטנדרטים אתיים גבוהים, אשר עברו וקיבלו תקני EU-GMP. לפיכך, החברות המייסדות שלנו הן ארגונים שעומדים בתקנים אלה ומעבר לכך כבר הספיקו לקדם את הידע וההבנה של העולם את התחום. כיום, רק אחד מכל 300,000 מטופלים באירופה הוא בעל נגישות לטיפול מבוסס קנאביס רפואי, ואנו ב-EUMCA סבורים כי זהו מצב לא הוגן. לכן, רק על ידי התאחדות ופעילות קולקטיבית נוכל ליצור שינוי אמיתי. אנו קוראים לארגונים נוספים, קטנים כגדולים, להצטרף אלינו לקידום מחקר רפואי-מדעי, ולהביא קול אמין שיניע ויעצב את המדיניות לשימוש אתי, ראוי ותקני בקנאביס רפואי ברחבי האיחוד."


ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה, מסר כי "ההצטרפות להתאחדות האירופאית, ביחד עם החברות המובילות בעולם, היא בעלת חשיבות גדולה מאד לנו, כחברה הנמצאת בהכנות מסיביות לייצוא לאירופה. יכולות המו"פ והייצור בתקנים המחמירים ביותר שלנו, מאפשרים לנו לעמוד כשחקן לצד ענקיות התעשיה.


ההצטרפות להתאחדות היא חוליה נוספת בדרכנו להשלמתן המוצלחת של ההכנות ליצוא במדינות אירופה, ואין לי ספק כי תהיה לכך תרומה אסטרטגית גדולה לפנאקסיה."

אודות פנאקסיה מעבדות ישראל
פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ הנסחרת בבורסה לני"ע בת"א (ת"א: פנאק, PNAX) היא יצרנית ומפעילת שרות הפצה-עד-הבית של מוצרי הקנאביס הרפואי הגדולה ביותר בישראל כיום, והראשונה אשר קיבלה אישור משרד הבריאות לייצור תרופות מבוססות קנאביס רפואי (תקן GMP-IMC) ומחזיקה באישור למתן שירותי ייצור והפצה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל.


פנאקסיה ישראל היא חלק מקבוצת סגל פארמה של משפחת סגל, הפועלת זה למעלה מארבעה עשורים, מייצרת למעלה מ- 600 מוצרים פרמצבטיים שונים, ומשווקת אותם בלמעלה מ- 40 מדינות. פנאקסיה ישראל הינה חברה בת של פנאקסיה תעשיות פרמצבטיות (73.7%) אשר הוקמה על ידי ד"ר דדי סגל, ד"ר ערן גולדברג ועו״ד אסי רוטברט, כחטיבת הקנאביס של קבוצת סגל.


חברה בת נוספת, פנאקסיה ארה"ב, מייצרת בצפון אמריקה למעלה מ-60 מוצרים תרופתיים מבוססי קנאביס רפואי, בהן טבליות תת-לשוניות, לכסניות, שמנים, משאפים ועוד, המיועדים לטיפול במחלות כגון הפרעת דחק פוסט טראומטית, סרטן, כאב כרוני, אפילפסיה, אנורקסיה, טיפול בכוויות ומחלות רבות נוספות. בקבוצת פנאקסיה כולה מועסקים כ- 150 עובדים וכל הניסויים הקליניים מנוהלים על ידי הקבוצה. קבוצת סגל פארמה כוללת גם את לומינרה, המייצרת זריקות למילוי קמטים, ו-TREE OF LIFE, המייצרת תרופות ללא מרשם.
לפרטים נוספים: https://panaxia.co.il/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il