TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בניגוד למגמה: מתחם חוצות המפרץ OUTLET מתרחב משמעותית ומגדיל את שטחו המסחרי עם תוספת של 10,000 מ"ר


חיים חורש מנכל חוצות המפרץ צילום אסף לוי
בהשקעה של 80 מיליון ₪

מתחם חוצות המפרץ יהווה את האאוטלט הגדול בישראל

עפ"י נתוני ריס: בחודש נובמבר 2019 כאשר רוב השוק יריד בממוצע של 5% המכירות בחוצות עלו ב 4.8%.

מתחם חוצות המפרץ OUTLET, הנמצא בבעלות קבוצת מליסרון ואשטרום נכסים, מסיים בימים אלה את הקמתו ואכלוסו של הבניין החדש , בבניין המשתרע על שטח של 10,000 מ"ר ובכך יהפוך למתחם הפתוח והאאוטלט הגדול ביותר בישראל.

חוצות המפרץ הינו מתחם הקניות הפתוח הגדול ביותר בישראל, ממוקם בצומת וולקן המקשרת בין חיפה לצפון הארץ, המתחם משתרע על שטח של 150,000 מ"ר מתוכם
65,000 מ"ר בנוי ומושכר.

בימים אלה סיימה החברה לבנות ולאכלס בניין חדש המשתרע על שטח של 10,000 מ"ר ובהשקעה של 80 מיליון ₪. בניין זה יישא את שמו של מוטי סלע ז"ל מנכ"ל אשטרום נכסים בעבר שהיה שותף לפיתוח ושדרוג המתחם.

הבניין מאוכלס בסניפי ענק של מותגים מובילים כגון: אליטל בשטח של 1,300 מ"ר, אורבניקה 1,600 מ"ר, גולף אנד קו 1,600 מ"ר, שילב 1,000 מ"ר, פוט לוקר 800 מ"ר ועוד מותגים בינלאומיים כגון: קולומביה, סקצ'רס ועוד.

חיים חורש, מנכ"ל חוצות המפרץ OUTLET מסר: "הבניין החדש מהווה תוספת אסטרטגית לחנויות האאוטלט שבמתחם. מדובר במהלך הנועד להרחיב משמעותית את תמהיל המותגים שיציעו חנויות ענק במחירים הנעים 50-70 אחוז הנחה על כל המוצרים כפי

שמקובל באאוטלטים בחו"ל". לדבריו: "בניגוד למגמה בארץ ובעולם שרשתות ומותגים סוגרים סניפים בחוצות המפרץ ממשיכים לפתוח חנויות ענק".

עוד מסר חורש: " המטרה העיקרית במהלך זה היה להפוך את חוצות המפרץ למקום אטרקטיבי לצרכן הישראלי, אשר יספק חוויית קנייה לכל המשפחה, בדומה לאאוטלטים בחו"ל - שמחיר המותג הוא שקובע".

מהלך נוסף שהחברה ביצעה הינו רכישת המגרש הצמוד למתחם בשטח של 84,000 מ"ר
ובימים אלה החל התכנון לפיתוחו כאשר בין יתר התוכניות הרחבת המרכז המסחרי, הרחבת אזורי הבילוי וגם אופציה לבניית מרכז לוגיסטי חדשני.

הקטגוריות העיקריות במתחם הינן קטגוריית אופנה והנעלה המציעה עשרות מותגים ישראלים ובינלאומיים והכל במחירי אאוטלט, כגון: פקטורי 54 המציע את: בוס, ארמאני, לקוסט, דיזל, ליוויס, טומי הילפינגר, פולו ראלף לורן, נייק, אדידס, מייקל קורס ועוד ועוד.


רשתות נוספות: פוקס, קסטרו, רונן חן, אריסטו שמט, רנואר, אמריקן איגל, מנגו, בילבונג, צ'ילדרן פלייס, דלתא ועוד עשרות מותגים.

קטגוריה שנייה הינה קטגוריית עיצוב הבית המשתרעת על שטח של 20,000 מ"ר ומציעה מבחר מותגי ריהוט ואביזרים לבית בין היתר גנים ושושנים, עצמל'ה, עמינח, פולירון, ביתילי, ניופאן אאוטלט, אייס, כיתן, קאזה, איטל סופה ועוד רבים אחרים.

קטגוריה שלישית הינה בילוי, הסעדה ומזון – במקום אולם באולינג בשטח של כ-2,000 מ"ר, מתחם קארטינג בשטח של 4,000 מ"ר, משחקיית 2 ג'מאפ- מתקני שעשועים וטרמפולינות ומסלולי נינג'ה בשטח של כ-1,000 מ"ר, אולמות אירועים בשטח של כ-5,000 מ"ר.


רשת מזון יוחננוף 5,000 מ"ר וכן סניף של רשת טיב טעם בשטח של כ-1,800 מ"ר, כל זאת בנוסף למגוון בתי קפה ומסעדות במתחם.

עפ"י נתוני ריס מהשנה האחרונה, מתחם חוצות המפרץ במגמת עלייה . בחודש נובמבר 2019, כאשר רוב השוק יריד בממוצע של 5% המכירות בחוצות עלו ב 4.8%.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il