TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Madison Realty Capital מספקת הלוואת בנייה של 210 מיליון דולר למלון ארבע העונות ובתי מגורים פרטיים בפורט לודרדייל


MRC
המימון מאפשר ל-Fort Partners, חברת פיתוח מאוד מכובדת, להשלים את הבנייה האנכית בפרויקט עם 22 קומות של המותג ארבע העונות
Madison Realty Capital (MRC) נתנה הלוואת בנייה של 210 מיליון דולר לפיתוח של מלון ארבע העונות ובתי מגורים פרטיים שנמצאים בכתובת 525 North Fort Lauderdale Beach Boulevard בפורט לודרדייל, פלורידה.

MRC יצרה את העסקה ישירות עם חברת הפיתוח הידועה Fort Partners, שתשתמש במימון להשלמת את הבנייה האנכית בפרויקט עם 22 קומות. הנכס יכלול 148 חדרי מלון ו-83 יחידות מגורים קונדו, שמהן 60 אחוז נמכרו מראש.

"לחברה עתירת המוניטין הזאת יש מומחיות נרחבת בפיתוח וניהול נדלן יחד עם היסטוריה ארוכה של הצלחה בפרויקטים של מגורים יוקרתיים, אירוח ושימוש מעורב", אמר ג'וש זיגן, מייסד שותף ומנהל ההשקעות של MRC. "גם המחסור היחסי במלונות של חמישה כוכבים ויחידות דיור יוקרתיות באיכות הזאת בפורט לודרדייל משך אותנו לפרויקט. כפי שמראה ההצלחה העצומה של המכירה המוקדמת וקבלת הפנים המקומית החזקה, אנחנו צופים שהנכס יהפוך לאטרקציה בולטת בפורט לודרדייל".

הנכס נמצא בבלוק שלם - מוקף על ידי Viramar Street מדרום, Windamar Street מצפון, A1A ממזרח ו-Breakers Avenue ממערב - במיקום מצוין של תיירות ומגורים. בגלל עלויות הפיתוח הגבוהות, תהליך זכאות מפרך והיעדר קרקע ניתנת לפיתוח בפורט לודרדייל, תוספות חדשות להיצע המלונות של פורט לודרדייל נדירות, עם רק ארבעה מלונות של ארבעה כוכבים בכל העיר.

בנוסף לשירותים וגימור פנימי בדירות ללא מקבילים, לנכס תהיה חזית של 200 רגל ליניארי לאורך החוף הדרום מזרחי של פלורידה, שתיתן לאורחים ולבעלי הדירות נופים פנורמיים סוחפים של האוקיאנוס האטלנטי. השירותים מהמעלה הראשונה יכללו בריכות אינסוף מרובות עם מבט לא חסום לאוקיאנוס, מסעדות של חמישה כוכבים, אולמי נשפים, שטחים למפגשים, מרכז כושר, מרכז ספא מהמעלה הראשונה וחנייה עם שירות החניה.

פורט לודרדייל שהייתה ידועה פעם ככלכלה המבוססת על תיירות, תומכת כיום במגוון של ענפים ויש בה יותר מ-200 מטות אזוריים של חברות כולל בינ"ל. בקו המים של העיר יש מסעדות פתוחות יוקרתיות, ברים ובוטיקים, והאטרקציות המקומיות כוללות את היכל התהילה הבינ"ל של השחייה והפארק המדינתי יו טיילור בירץ'.

הנכס הוא פרויקט ארבע העונות הרביעי של Fort Partners, שמחזיקה בזכויות הבלעדיות לפתח נכסים של המותג ארבע העונות בפלורידה ושווקים אחרים. הפרויקטים הקודמים הם המלון ויחידות המגורים ארבע העונות סרף קלאב בסרפסייד, פלורידה, מלון ארבע העונות פאם ביץ' וארבע העונות מרבלה, ספרד, שייפתח בקרוב.

אודות Madison Realty Capital (MRC)

Madison Realty Capital (MRC) היא חברה להשקעות פרטיות בנדלן מניו יורק שמתמקדת באסטרטגיות השקעה במניות ואג"ח עם משרדים אזוריים בשווקים חשובים כולל לוס אנג'לס ודאלאס. MRC, שהוקמה ב-2004, סגרה עסקאות של בערך 12 מיליארד דולר במגזרי הרב משפחתיים, קמעונאות, משרדים, תעשייה ומלונות. החברה מנהלת השקעות בארצות הברית בשם בסיס משקיעים גלובלי. MRC היא חברה משולבת במלואה עם יותר מ-60 עובדים בכל התחומים של נדלן: השקעות, פיתוח וניהול נכסים. בין יתר התארים בענף, MRC נכללה ברשימה היוקרתית "Power 100" של שחקני הנדלן בעיר ניו יורק של Commercial Observer ומוזכרת בעקביות כאחת המלוות לבנייה המובילות בענף.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il