TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מוצרי הקנאביס הרפואי של יוניבו סופקו לבתי מרקחת בישראל: "נחטפו מהמדפים בתוך כשעה"


ירן מקסימוב, רוקח אחראי - בית המרקחת מקס פארם חולון. קרדיט: יחצ
"המוצרים נחטפו מהמדפים בתוך כשעה וכבר קיבלנו משוב חיובי מאוד מהמטופלים שהמוצרים סייעו להם", אמר לירן מקסימוב, רוקח אחראי בבית המרקחת מקס פארם בחולון. ליוניבו הסכמים לאספקת כ-3 טון קנאביס רפואי לבתי מרקחת מקס פארם ושור טבצ'ניק
חברת יוניבו (ת"א: יונבו), המחזיקה בבעלותה מפעל המייצר מוצרי קנאביס רפואי באסדרה החדשה של משרד הבריאות, בתקינת IMC-GMP וכן חוות גידול לקנאביס רפואי בהקמה, מודיעה כי מוצרי הקנאביס הרפואי של החברה סופקו לבתי מרקחת בישראל. המוצרים הנמכרים בבתי המרקחת יוצרו במפעל החברה בעל תקן GMP וכוללים תפרחות ושמנים. האספקה לבתי המרקחת היא בהמשך לדיווח כי יוניבו קיבלה רישיון להפעלת בית מסחר למוצרי קנאביס על פי תקן איכות IMC-GDP וכן לשינוע של קנאביס ומוצריו על פי תקן האבטחה IMC-GSP. הרישיון מאפשר לחברה, בין השאר, להחזיק תפרחות ומוצרי קנאביס העומדים בתקן IMC-GMP לצורך הפצתם ולשנע לבתי המרקחת באופן ישיר.

לירן מקסימוב, רוקח אחראי - בית המרקחת מקס פארם חולון ציין: ״אנחנו שמחים שנכנס ספק חדש כמו יוניבו שמוצריו עומדים בסטנדרטים החדשים של הרפורמה ומשרד הבריאות. המוצרים נחטפו מהמדפים בתוך כשעה וכבר קיבלנו משוב חיובי מאוד מהמטופלים שהמוצרים סייעו להם. לנו, כבית מרקחת המספק מוצרי קנאביס רפואי, מאוד חשוב שהלקוחות שלנו שבעי רצון מהמוצרים שאנו מספקים להם. אנו מצפים לקבל מוצרי קנאביס רפואי נוספים מיוניבו בטווח הזמן המיידי״.

יכולתה של יוניבו לקבוע את סוג, איכות והיקף הגידול ובנוסף לכך לייצר מוצרים למגוון התוויות רפואיות נדרשות ודרכי מתן וכן הפצה לבתי מרקחת והגעה אישית למטופל הספציפי הצורך קנאביס רפואי וקבלת משוב ישיר, ממצבת אותה כחברת הקנאביס הרפואי מהבודדות בישראל, בעלת נוכחות בכל שרשרת הערך משלב השתילה, גידול, ייצור הפצה ומכירה בבית המרקחת. נוכחות זו מאפשרת גם למקסם את הרווח ממכירה של כל גרם קנאביס רפואי, גם לחסוך עלויות מיותרות וכך ליהנות מיכולות תחרותיות יוצאות מהכלל לרבות פיתוח מוצרים מבוססי מאגר מידע מהמטופלים המגיעים לבתי המרקחת.

יוניבו פועלת לקבלת אישור ייצוא למוצרי קנאביס רפואי ומימוש ההסכמים אשר נחתמו עם מפיצים בחו"ל לכשיושלמו כל הליכי החקיקה והאסדרה בהקשר זה. החברה נערכת לייצוא, בין השאר באמצעות הכנות לקבלת תקינת EU-GMP למפעל במטרה לספק מוצרים ללקוחות איתם נחתמו חוזי מכירה והפצה. למיטב ידיעת החברה, בהינתן היתר ייצוא של מוצרי קנאביס רפואי ממדינת ישראל, על פי הוראות היק"ר, יהיה ניתן לייצא רק מוצרי קנאביס רפואי שיוצרו במפעלים בעלי תקן GMP שמחזיקה החברה.

יוניבו חתמה על הסכם לייצור מוצרים מבוססי קנאביס רפואי ואריזת תפרחות ומוצרים נוספים עבור טבע אדיר - אחת החברות הוותיקות בענף גידול הקנאביס רפואי ובעלת תקן IMC-GAP וקיבלה ממנה תוצרת קנאביס רפואי למפעל יוניבו. מודל הכנסה זה, לפיו יוניבו תבצע שירותי אריזה עבור חברות אחרות, הינו מודל הכנסות נוסף למודל ייצור מוצרי קנאביס רפואי תחת מותג יוניבו. ליוניבו הסכם אסטרטגי עם בית מרקחת שור טבצ'ניק המספק כבר היום מוצרי קנאביס רפואי, במסגרתו תחל יוניבו לספק 2 טון מוצרי קנאביס רפואי בשנה, ל-3 שנים בהיקף מצטבר של למעלה מ-60 מיליון שקל. הסכם זה מצטרף להסכם לאספקה של עד 1 טון מוצרי קנאביס רפואי לבית מרקחת מקס פארם בחולון המספק היום מוצרי קנאביס רפואי.

לפני מספר שבועות דיווחה החברה כי חתמה על הסכם עם חברת כן פייט ((CANF.TA חברת ביומד דואלית הנסחרת בנסדק. לכן פייט שלושה ניסויים בפייס 3 בנושא סרטן, כבד שומני ופסוריאזיס ובכוונת החברה לפתח מוצר ייחודי בנושא הסרטן יחד בתחום. לשם כך החברה מרחיבה את מעבדת המו"פ ותתחיל בפיתוח המוצר בחודשים הקרובים.

בשבועות האחרונים דיווחה החברה על השקעה של 12 מיליון שקל על ידי קבוצת אביסרור – 6 מיליון שקלים בחוות "עמית" בה תגדל יוניבו היקף משמעותי של קנאביס רפואי ו-6 מיליון שקלים להשקעה ביוניבו לפי מחיר מניה של 4.89 שקל, פרמיה של 52% ממחיר המניה, כפי שנסגר ביום המסחר הקודם לדיווח, וכן תמורת 0.5 מיליון אופציות למניות. ההשקעה ביוניבו משקפת שווי של כ-130 מיליון שקל, אחרי הכסף. חוות עמית, חוות גידול קנאביס רפואי בבעלות החברה, נמצאת בתהליכי הקמה מתקדמים ונועדה להבטיח ליוניבו גידול עצמאי של קנאביס רפואי, כך שהחברה תפעל מייצור ושיווק משלב הזרע דרך מוצר בתקינת GMP ועד הפצת המוצרים באמצעות בית מרקחת למטופלים.

ליוניבו מרכז מו"פ פעיל והיא חברת הקנאביס היחידה שחתמה הסכם פיתוח עם ויאולי מבית "סאנרה" (טבע ופיליפס) לפיתוח פורמולציה ייחודית למשאף מבית "ויאולי".

המפעל של יוניבו משתרע על שטח של 750 מ״ר וכולל מעבדה למחקר ופיתוח ומערכות ייצור מיוחדות. שטח הגידול של יוניבו עומד על מספר דונמים בדרום הארץ כך שבאמצעות עלויות ייצור והפצה בישראל, הנמוכות ביחס לשאר העולם, צפויה החברה לשמר ערך מקסימלי בין היצור למכירה. יוניבו הינה בין החברות הבודדות בעולם בתחום הקנאביס הרפואי אשר מנהלת את מערך הפיתוח החל משלב השתילה, הגידול, הייצור ועד שלב אספקת מוצרים רפואיים (from seed to market) והפצה באמצעות בית מרקחת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il