TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

טראק 160 השלימה גיוס 5 מיליון דולר בסבב A על מנת לבצע מהפכה בתחום עקיבה ואנליטיקה בספורט


Track160
ADvantage הובילה את סבב הגיוס, שישמש להגדלת צוות הפיתוח ולצמיחה לשווקים חדשים

חברת הסטארט-אפ טראק160 (Track160), מובילה בתחום אנליטיקת ספורט מבוססת עקיבה אופטית, הודיעה על השלמת סבב גיוס A, בהובלת Advantage Sports Tech Fund, בסכום של 5 מיליון דולר. ADvantage, מצטרפת לקבוצה מנוסה של בעלי מניות אסטרטגיים, כולל את הבונדסליגה, הליגה הגרמנית הבכירה, REDDS Capital, אהרון סטון, מרק רואן, בנוסף למספר משקיעים פרטיים נוספים. בעקבות שחרור המוצר שלה, Coach160, החברה כרגע משרתת מועדוני כדורגל באירופה, אסיה ואמריקה הלטינית.


טראק160 נוסדה בשנת 2017 ע"י ד"ר מיקי תמיר ומיכאל בירנבוים. החברה, שממוקמת ברמת החייל ומעסיקה 25 עובדים, פיתחה מערכת עקיבה אופטית אוטומטית לקבוצות כדורגל מקצועניות וחובבניות. המערכת משתמשת במצלמות ניידות פשוטות שמורכבות בנקודה יחידה באצטדיון על מנת לזהות ולעקוב אחר השחקנים והכדור בתלת מימד לאורך המשחק. הדיוק הייחודי מאפשר לספק תובנות על הכושר הפיזי של השחקן וכן על הביצועים הטקטיים של הקבוצה.


מנכ"ל טראק160, דורון הומינר אומר: "מועדונים וספורטאים מקצועיים, משתמשים במידע במהלך אימונים ומשחקים. המידע הוא גורם מרכזי במיקסום יכולות ובמניעת פציעות לכל ספורטאי. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת שלנו בתחום למידה עמוקה (deep learning), הצלחנו להרבות את מדידות ולספק פתרון הוליסטי הכולל מדדים ייחודיים, ורמת אנליזה חסרת תקדים לספורטאים ולצוות המאמנים בעולם. הצוות שלנו, מומחה בתחום ראייה ממוחשבת ולמידה עמוקה רק מתחילים לגרד את פני השטח של מה שאנו מסוגלים לעשות בכדורגל ומעבר".


ג'רמי פרסמן, שותף ב ADvantage, מציין: "מה שמשך אותנו לדורון ולצוות שלו היה הטכנולוגיה חסרת התקדים בתוך שוק העקיבה והאנליטיקה שמוערך במיליארדי דולרים. שימוש במצלמות מדף על מנת לספק עקיבה מדויקת ברמת השלד ואספקת אנליזה טקטית הוא גיים צ'יינג'ר ובעל שימוש נרחב בתחום האימון הספורטיבי ובעולם המדיה".


כחלק מסבב הגיוס, פרסמן מצטרף למועצת המנהלים של טראק160. בעזרת סבב הגיוס, החברה מתכוננת לפתח את הצוות, את הטכנולוגיה ולצמוח לשווקים חדשים.
אודות קרן Advantage Sports Tech

ADvantage משקיעה בחברות טכנולוגיה בשלבים מוקדמים שחותרות לעצב את עולם הספורט העתידי. הקרן נתמכת על ידי leAD Sports , ופלטפורמת ההשקעות OurCrowd. Advantage ממנפת רשת גלובלית חזקה כדי ליצור הזדמנויות משמעותיות בתחומים חוויות חובבי ספורט ומעורבותם, ספורטאים וקהילות מקושרים ותחומי ספורט נגזרים (גיימינג, פנטסיה וענפי ספורט חדשים). את הקרן מובילים קריסטוף סונן, יזם סדרתי ומומחה בעל הישגים בשוק ההון סיכון וג'רמי פרסמן, משקיע הון סיכון וספורטאי מקצועי.

מצורף לינק לתמונות של החברה (צוות החברה, ד"ר מיקי תמיר, דורון הומינר):
https://www.dropbox.com/sh/zyxj957fomzw5pl/AAApIOK127SY2rWE0mwVsQWWa?dl=0



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il