TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת תדיראן הולדינגס מדווחת על התוצאות הכספיות של הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של שנת 2019


משה ממרוד צילום סיון פרג
מציגה צמיחה בכל הפרמטרים התפעוליים * ההכנסות ברבעון השלישי גדלו בכ-16.2% בהשוואה לרבעון מקביל והסתכמו לכ-269.5 מיליון ₪

תדיראן מציגה, עד כה בשנת 2019, שיא במכירות מזגנים בהשוואה לתקופות מקבילות

ההכנסות ברבעון השלישי גדלו בכ-16.2% בהשוואה לרבעון מקביל והסתכמו לכ-269.5 מיליון ₪
הרווח הגולמי ברבעון השלישי גדל בכ-13.5% בהשוואה לרבעון מקביל והסתכם לכ-67.8 מיליון ₪
ה-EBITDA ברבעון השלישי גדל בכ-14.1% בהשוואה לרבעון מקביל והסתכם לכ-35.9 מיליון ₪
הרווח הנקי ברבעון השלישי גדל בכ-10.9% בהשוואה לרבעון מקביל והסתכם לכ-22.4 מיליון ₪
תזרים מזומנים מפעילות שוטפת חיובי בסך של כ-23.7 מיליון ₪ מהווה גידול משמעותי בהשוואה לתזרים שלילי של כ-43.3 מיליון ₪ ברבעון מקביל

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן הולדינגס אמר: "הרבעון השלישי הינו הרבעון המשמעותי ביותר בענף מיזוג האוויר ואכן אנו מסכמים רבעון נוסף עם צמיחה בכל הפרמטרים התפעוליים. עד כה, שנת 2019 מהווה שיא של מכירות מזגנים הן מבחינת היקף ההכנסות והן מבחינת מספר יחידות שנמכרו.


אנו ממשיכים לחזק את אחיזתנו בשוק מיזוג האוויר הביתי בישראל, הן בתחום המזגנים המרכזיים והן בתחום המזגנים העיליים הקטנים. אנו מבצעים התאמות לטעמים המשתנים של קהל היעד בישראל, על מנת לתת מענה מירבי ומיטבי לביקוש. במקביל, אנו ממשיכים בקידום ממוקד של הפעילות הבינלאומית, וממשיכים לבחון לעומק את השווקים וההזדמנויות הרלוונטיים עבורנו, ואת שיטת החדירה אליהם באופן שיוסיף ערך לתדיראן בתחומי הליבה של הפעילות.


אנו רואים בפעילות הבינלאומית מנוע צמיחה חשוב לעתיד החברה. במבט על העולם אנו רואים שינויי אקלים קיצוניים אשר מלווים בעומסי חום כבדים במדינות שעד היום לא חוו מזג אוויר כזה. רק בחודש יולי האחרון היה החודש החם ביותר שנמדד בעולם אי פעם, ובאירופה נשברו שיאי חום במערב היבשת. במקביל, שיעורי החדירה של מיזוג אוויר באירופה נמוכים ביותר עם שיעורי צמיחה דו-ספרתיים במכירות מזגנים. אנו מאמינים שהצעת הערך שתדיראן יכולה להביא לשוק הבינלאומי הנשענת על חדשנות, מותג, יכולות הסחר, לוגיסטיקה ועוד, יסללו את הדרך של תדיראן לשוק הבינלאומי. תדיראן שמה לעצמה יעד להיות ממובילות החדשנות בתחום מיזוג האוויר הביתי בעולם בכלל ובישראל בפרט.


בתקופה האחרונה ביצענו השקעות בשיווק ובחיזוק המותג 'תדיראן'. תדיראן רואה בהשקעה וחיזוק המותג "תדיראן" ערך חשוב שמחזק ומבדל את החברה בשוק. חלק מפירות השקעות אלו אנו רואים כבר עתה בשורת ההכנסות ולהערכתי נמשיך לקצור פירות אלו גם בעתיד.

להלן תמצית תוצאות הפעילות לרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של 2019 (בהשוואה לתקופות המקבילות ב-2018):

מחזור המכירות ברבעון השלישי של שנת 2019 הסתכם לסך של כ-269.5 מיליון ש"ח לעומת סך של כ-231.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, צמיחה של כ-16.2%. הגידול נבע מגידול כמותי במכירות המזגנים. הגידול כאמור נבע בין השאר כתוצאה מעיתוי חגי תשרי שחלו בחודש אוקטובר בשנת 2019 ואילו בשנת 2018 חלו בחודש ספטמבר.


במהלך תשעת החודשים הראשונים של שנת 2019 מציגה החברה שיא במכירות מזגנים בהשוואה לתקופות מקבילות.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי לשנת 2019 הסתכם לסך של כ-67.8 מיליון ש"ח לעומת כ- 59.7 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של כ-13.5%.


שיעור הרווח הגולמי ברבעון עמד על 25.1% לעומת 25.8% ברבעון המקביל אשתקד, הקיטון בשיעור הרווחיות נבע משינוי בתמהיל המכירות.

ה-EBITDA ברבעון השלישי לשנת 2019 הסתכם לסך של כ-35.9 מיליון ש"ח, לעומת כ- 31.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול בשיעור של כ-14.1%. הגידול ב-EBITDA נבע בין היתר מיישום לראשונה של תקן IFRS16 שתרם 2.0 מיליון ש"ח לגידול ה-EBITDA.

הוצאות מימון, נטו ברבעון השלישי של שנת 2019 הסתכמו בכ-1.9 מיליון ש"ח לעומת סך של כ-2.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הקיטון נבע מרישום הכנסות גבוהות יותר בגין הפרשי שער ספקים ברבעון השלישי של שנת 2019 לעומת התקופה המקבילה אשתקד. גידול זה קוזז בחלקו על ידי רישום הוצאות גבוהות יותר בגין הגנות מט"ח ברבעון השלישי של שנת 2019 לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2019 הסתכם לסך של כ-22.4 מיליון ש"ח גידול בשיעור של כ-10.9%.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הסתכם לכ-23.7 מיליון ש"ח לעומת תזרים מזומנים שלילי של כ- 43.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. השינוי בתזרים המזומנים מהפעילות השוטפת נבע משיפור ברווחיות וכן משינויים בהון החוזר.

ההון העצמי ליום ה- 30.9.2019 עמד על כ-322.0 מיליון ש"ח, לעומת 304.3 מיליון ש"ח בתום שנת 2018. הגידול נובע מהרווח הנקי שנוצר בקבוצה בקיזוז דיבידנדים שחולקו.

בהמשך להתחזקות הפעילות העסקית של הקבוצה, חברת מידרוג אשר מדרגת את האג"ח של הקבוצה הודיעה על העלאת הדירוג מ- A2 (אופק חיובי) ל- A1 (אופק יציב).

אודות תדיראן הולדינגס
תדיראן הולדינגס בע"מ, באמצעות תאגידים בבעלותה המלאה, עוסקת בעיקר ביבוא, ייצור, שיווק, הפצה, ומכירה של מזגני אוויר ומערכות מיזוג אוויר לשוק הביתי, המסחרי והתעשייתי, בעיקר תחת המותגים Tadiran, Amcor ו- Toshiba, וכן עוסקת הקבוצה במתן שירותי אחריות ותחזוקה למוצרים אלו. כמו כן, עוסקת הקבוצה בפתרונות בתחום ההתייעלות האנרגטית. בנוסף, לחברה פעילות בתחום יבוא ושיווק מוצרי חשמל 'לבנים' ו- 'קטנים' תחת מותגים בבעלותה כגון Tadiran, Amcor ו- Crystal. תדיראן הולדינגס (סימול: תדראן) הינה חברה ציבורית, אשר ניירות הערך שלה (מניות ואג"ח) נסחרים בבורסה לניירות ערך בתל-אביב החל משנת 1991.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il