TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סייברארק קיבלה תו תקן בינלאומי ((Common Criteria מ-NIAP


אדם בוסניאן, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי גלובלי בסייברארק
סייברארק מגדילה את מספר הפתרונות שלה העומדים בתקן זה. מספקת את קו המוצרים הרחב ביותר בתעשייה, המחזיקים בתקן זה, לניהול גישה פריבילגית

סייברארק (NASDAQ: CYBR), המובילה העולמית בניהול גישה פריבילגית (Privileged Access Management), קיבלה הסמכת Common Criteria בינלאומית מהרשות הלאומית לאבטחת מידע בארה"ב (National Information Association Partnership – NIAP).


הסמכת Common Criteria מאמתת שפתרון ה - Privileged Access Security Solutionשל סייברארק עומד בדרישות האבטחה הנוקשות של ארה"ב לרכש עבור מערכות אבטחה לאומיות. הסמכה זאת תקפה גם ב-31 מדינות נוספות מחוץ לארה"ב כתקן לפתרונות אבטחת מידע.


ההכרה מצד NIAP מרחיבה את מספר הפתרונות של סייברארק המחזיקים בתקן Common Criteria. ההסמכה של סייברארק היא המקיפה ביותר בתעשייה בתחום ניהול גישה פריבילגית. הפתרון סייברארק קיבל בעבר הסמכתCommon Criteria ברמתCommon Criteria Recognition Agreement (CCRA) ברמת EAL 2+. מוצרי סייברארק גם כלולים ברשימת המוצרים המאושרים של רשת המידע של מחלקת ההגנה האמריקאית (DoDIN APL) ומחזיקה בהסמכת Networthiness (התאמה לרשת) של צבא ארה"ב להתקני אבטחת סייבר (Cybersecurity Tools (CST) device type, Tracking Number (TN) 1712401).


סייברארק מסייעת לסוכנויות פדרליות לעמוד בתקנות לרבות דרישות FISMA/NIST SP 800-53 שלב 2 של מחלקת הגנת המולדת (Department of Homeland Security) תחת תכנית ה - Continuous Diagnostics and Mitigation (CDM), NERC-CIP, HSPD-12 ועוד.


"סוכנויות ממשלתיות וארגונים אחרים בתעשיות הכפופות לרגולציה הדוקה מאמצים את הטרנספורמציה הדיגיטלית כדי להתייעל ולשפר את השירות. אולם, השקעות בתחומים כגון ענן ו-DevOps עלולות להרחיב באופן דרמטי את "יריעת ההתקפה" (Attack Surface) ולהפוך את הארגונים האלה למטרות עיקריות לתוקפי סייבר", אמר אדם בוסניאן, סגן נשיא בכיר בסייברארק. "תקן Common Criteria האחרון שהוענק לסייברארק מקל על ארגונים לאמץ את הפתרון המוביל בעולם לניהול גישה פריבילגית, לצמצם את סיכוני האבטחה ולשפר את העמידה ברגולציה".


תקן ה-Common Criteria שניתן בפיקוחם של גופי התקינה ISO/IEC הוא תקן הבדיקה הבינלאומי המוכר ביותר בעולם למוצרי אבטחת מידע וממשלת ארה"ב מחייבת עמידה בתקן זה כאשר מדובר ברכש של מוצרי אבטחת מידע על ידי גופים ממשלתיים. הבדיקות נערכות על ידי מעבדות בלתי תלויות מורשות באמצעות בוחנים מורשים. חברת Corsec Security מווירג'יניה סיפקה לסייברארק ייעוץ אסטרטגי בהקשר של תהליך ההסמכה הזה.


על-פי סקר שנערך לאחרונה, 78% מהמשיבים במגזר הציבורי השיבו שאבטחת סייבר נמצאת בראש סולם העדיפויות הארגוני. למרות ממצאים אלה, קרוב למחציתם סבורים שתוקפים יכולים לחדור לרשת הארגונית בכל ניסיון ו-68% מודים שארגונם מועד למתקפות שתוכננו בקפידה. מאחר ומתקפות הסייבר המזיקות ביותר כרוכות ברמה מסוימת של גישה פריבילגית, סייברארק מסייעת לארגונים ממשלתיים לאבטח טוב יותר את התשתיות הקריטיות שלהם, לצמצם סיכונים ולהתגונן מפני תוקפים ופעולות זדוניות על ידי משתמשים מתוך הארגון.


סייברארק מספקת את הפתרון המקיף ביותר לטיפול באיומי סייבר מתקדמים באמצעות זיהוי הרשאות גישה פריבילגיות ברחבי הרשת וניהול וניטור הרשאות אלה על מנת לצמצם סיכונים ולשפר את האבטחה והעמידה בתקנות. שימוש באנליטיקה מתקדמת וניטור רציף מאפשרים לסייברארק לאתר ולבודד התנהגות חריגה ולבלום מתקפות בתהליך, לרבות אלו המבוצעות על-ידי תוקפים חיצוניים או גורמים זדוניים מתוך הארגון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il