TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ד"ר רון תומר מתמודד לנשיאות התאחדות התעשיינים


התאחדות התעשיינים
התעשיין ומבעלי חברת התרופות אוניפארם מתכוון להחליף את שרגא ברוש שהודיע לאחרונה על פרישתו: "אפעל ליצירת מומנטום ולדחיפת התעשייה לצמיחה וחדשנות - בלי תעשייה בריאה לא תהיה בישראל כלכלה בריאה"
ד"ר רון תומר, בעלים ומנכ"ל משותף של חברת התרופות אוניפארם, הודיע על מועמדותו לתפקיד נשיא התאחדות התעשיינים, לקראת הבחירות לנשיאות שייערכו בינואר 2020.

תומר, שהינו חבר התאחדות התעשיינים שנים רבות ופעיל בה בעשור האחרון, כיהן כיו"ר מטה מיוצר בישראל 'כחול לבן' וכיו"ר וועדת הכלכלה והרגולציה בהתאחדות ופעל רבות לקידום התעשייה הישראלית.

בין היתר, קידם תומר קמפיינים ציבוריים למען רכש כחול לבן, עדכון תקנות להעדפת תוצרת ישראלית, הענקת עדיפות מוגדלת ליישובי עוטף עזה, הקלות רגולטוריות על הסביבה העסקית, הקמת צוות עבודה ממשלתי להקלת הנטל על התעשיינים ועוד. כמו כן, תומר הנו פעיל בענף הפרמצבטיקה בהתאחדות התעשיינים וחבר הוועדה לקידום נשים בתעשייה.

אוניפארם, אשר הוקמה ע"י אביו של רון בשנת 1975, הינה אחת מחלוצות הגנריקה בישראל. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת תרופות גנריות ומונה כיום מעל 200 עובדים ובשנת 2017 השיקה את מפעלה החדש באזור התעשייה 'מבוא כרמל' דרומית ליקנעם.

על האתגרים הניצבים בפני התעשייה הישראלית, אומר רון תומר: "אין זה סוד כי התעשייה הישראלית נמצאת בנסיגה ואף הוצגה בשנים האחרונות כאחראית לעלייה ביוקר המחייה – האמת רחוקה מכך ואני בטוח כי תעשייה חזקה ותחרות בריאה מבית, תביא לשיפור המצב. האתגרים העומדים בפני המשק הישראלי בכלל והתעשייה המקומית בפרט הנם עצומים, כשיש לקחת בחשבון גם את הגרעון המעמיק ומלחמות הסחר שעלולות לפגוע בייצוא הישראלי".

עוד אמר: "אני מביא עמי ניסיון ציבורי נרחב בעשייה למען התעשייה הישראלית כמו גם ניסיון אישי רב שנים כתעשיין בענף התרופות. אפעל ליצירת המומנטום ולדחיפת התעשייה לחדשנות וצמיחה, לשינוי האווירה הציבורית והממשלתית כלפי התעשייה המקומית, טיפול בשערי המטבע, הורדת רגולציה, צמצום ביורוקרטיה והקלה משמעותית בהוצאות ומחירי התשומות המכבידים. בלי תעשייה בריאה לא תהיה בישראל כלכלה בריאה".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il