TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

-ממשיכים במאבק בתאונות הבנייה-


משרד העבודה והרווחה
משרד העבודה והרווחה שלל רשיונו של עגורנאי למשך 4 חודשים לאחר שתלה באמצעות העגורן אדם על פיגום

לפני מספר שבועות התקבלה הודעה במינהל הבטיחות של אזרח שצילם מהלך מסכן חיים של עגורנאי. בסרטון שצולם רואים בבירור אדם עומד על פיגום זיזי שקשור אל עגורן צריח ע"י אביזר הרמה מסוג שרשרת, והפיגום נמצא קשור רק לעגורן צריח בלבד.


האדם עמד על הפיגום בגובה רב, תלוי בין שמיים לארץ.
הפעלת העגורן נעשתה בניגוד לתקנות הבטיחות בעבודה(עגורני צריח),תשכ"ז-1966, איסור הסעת אדם ע"י עגורן צריח.

מפקחי מינהל הבטיחות בזרוע העבודה במשרד העבודה והרווחה הגיעו מיד לאתר הבנייה ברחוב יפה נוף 2 בעיר אשקלון (קבלן מבצע יורו ישראל) וערכו תחקיר ובירור מקיף. בבירור השתתפו מנהל העבודה באתר והעגורנאי באתר.


העגורנאי הודה מיד כי הוא עבד על העגורן והודה בביצוע העבירה, מפקחי מינהל הבטיחות הטילו צו בטיחות מיידי והרחיקו את העגורנאי מהאתר ואסרו על המשך עבודתו באתר.


היות שעבירה בטיחותית מהותית מעידה לרוב על אקלים בטיחותי בעייתי באתר הנבדק, בנוסף לבירור בוצע ביקור פיקוח מקיף באתר ואכן נתגלו בו ליקויי בטיחות שונים לרבות: אי גידור משטחי עבודה בהם קיימת סכנת נפילה לעומק 2 מטרים ויותר, פתחים במספר מקומות, בעיות שונות בפיגומים, סולמות לא תקינים באתר, תאורה חסרה ואי נוכחות מנהל העבודה בזמן האירוע.


בעקבות האירוע המסוכן והחריג שיכל להסתיים באסון כבד, רשיונו של העגורנאי נשלל ל- 4 חודשים, וזאת לאחר מיצוי הליך הבירור ולאחר שניתן לו הזכות לטעון כנגד. רשיונו של העגורנאי נשלל מחודש ספטמבר ועד ינואר 2020.

כמו כן, ננקטו פעולות נוספות, בין היתר: בעלי חברת יורו ישראל גב' עפרה חדד והממונה על הבטיחות של החברה מר יעקב ישראל הוזמנו לשיחת בירור במשרדי מינהל הבטיחות במשרד העבודה והרווחה, הובהר למנהל העבודה כי המכתב נכנס לתיקו האישי כאזהרה חמורה, הובהר לגב' עפרה חדד שבמידה ותתבצע באחד מאתרי החברה הפרה נוספת של תקנות הבטיחות בעבודה, הנושא יועבר להמשך טיפולו של רשם הקבלנים.

משרד העבודה והרווחה ממשיך להיאבק בתאונות הבנייה ונוקט יד קשה כנגד כל מי שיפר את הוראות הבטיחות לאחר שנים של הזנחה של תחום הבטיחות בבנייה, המשרד יזם פעולות חיוניות כדי לאסדר את תחום הבטיחות בבנייה, בין היתר: אסרנו על עבודת בני נוער באתרי בנייה, העברנו את תחום רשיונות העגורנאים ממשרד התחבורה למשרד העבודה, הנפקנו רשיונות קשיחים לעגורנאים, העברנו את התקנה המחייבת מינוי עוזרי בטיחות למנהלי העבודה באתרי בנייה גדולים, הגברנו מבצעי אכיפה נרחבים וממוקדים, וסגרנו אתרים בצווי בטיחות ללא הגבלת זמן ועד לתיקון הליקוים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il