TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

תירוצים "טריים" היישר מהדוכנים בשוק התקווה ובשוק הכרמל


רשות המיסים
מתוצאות המבצע עולה כי בקרב 16% מהעסקים שנבדקו, לא רשמו הכנסות כנדרש לפי החוק

בביקורת שערכו מבקרי מס הכנסה בשוק הכרמל ובשוק התקווה, נערכו קניות מקדימות ותצפיות, במהלכן נמצא שחלק מקניות הביקורת לא נרשמו כנדרש ובחלק נרשמו סכומים שונים מהסכומים ששולמו. כמגוון הסחורה כך מגוון התירוצים ובתוך כך בדוכן מכירת שווארמה נמסר למבקרים: "אני מקפיד לרשום אני אחרי תאונה ולוקח כדורים".


בעליו של אטליז אחד טען: "אני לא יודע על מה אתה מדבר אני רושם הכל ובכלל לא מוכר אסאדו". בעל אטליז אחר טען: "אנחנו שומרים את הצ'קים והלקוחות באים בסוף החודש ומחליפים את הצ'קים במזומן". אטליז נוסף הגדיל לעשות וטען: " הבן שלי בא לעזור לי בחג והוא לא מבין שצריך להדפיס אם תבדקו סיכומים של הימים האחרונים תראו שאני מדפיס הכל", ובעל חנות דגים אמר: "נגמר לי הסליל של הקופה הרושמת אחרי שהחלפתי אתם בדיוק הגעתם".

ביקורות אלו ונוספות היו חלק מ-81 ביקורות בעסקים, שערך משרד פקיד שומה תל-אביב 4 באזור תל-אביב והתרכזו בשוק הכרמל ובשוק התקווה. מתוצאות המבצע עולה כי בקרב 16% מהעסקים שנבדקו, לא רשמו הכנסות כנדרש לפי החוק.

בביקורת בחנות למכירת דגים נמצא שבעל העסק לא רושם את הכנסותיו בספרי העסק ועד לשעת הביקורת לא נרשמו סך של 7,500 ₪ כמו גם הפדיון של היום הקודם ליום הביקורת בסך 10,000 שח לא נרשם. המבקרים העמיקו את בדיקתם וגילו לתדהמתם כי מחודש מאי 2019 לא נרשם סכום של 900,000 ₪.


תגובתו של בעל העסק לא איחרה להגיע והוא טען: " רואה החשבון אמר לי שאת האשראי אני לא צריך לרשום ויש לרשום רק את המזומן". בחנות לממכר דגים נוספת נמצא שבעל החנות לא רושם הכנסות מאשראי בסך 11,000 ₪ . בעל החנות מיהר להסביר: "יש לחץ רב לקראת ראש השנה ואנחנו מאזנים בסוף היום את הקופה לפעמים גם באמצע היום זה תלוי בלחץ".

פעילות הביקורת נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, הרחבת המודיעין, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il