TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אנירוד דווגאן, נשיא קיידנס (Cadence), ב-CDNLive, הכנס הטכנולוגי השנתי של קיידנס ישראל


CDNLive 2019 - קרדיט שלומי מזרחי
"ההשפעה הגדולה ביותר של הבינה המלאכותית נמצאת כיום בשוק האוטומוטיב"

שלומית וייס, SVP במלאנוקס: " עלינו להיות מוכנים לדורות הבאים בעולם התעסוקה. ראייה רחבה יותר, עם גיוון והכלה בכל ארגון, יובילו לחדשנות טובה יותר "


דב מורן, מנהל שותף בקרן Grove Ventures: "כדי להצליח, מנהלים ויזמים כיום צריכים להיות לא רק חכמים מספיק, אלא גם גמישים עם יכולות הבנה רגשית, ובעיקר קשרים רבים"


"שווי תעשיית האלקטרוניקה העולמית מגיע לטריליוני דולרים ולתחום ה-EDA וה-IP, עם שווי של כ-10 מיליארד דולרים, יש חלק גדול בכך. ה-EDA וה-IP הם בעסקי הליבה של קיידנס, לכן נמשיך להתמקד בכך, להיות חלק מרכזי בעולם הסמינקונדקטורס ולהוביל את התעשייה למצוינות. זה זמן מרגש לתעשייה בה חברות שבבים וסיליקון משלבות אלמנטים של חברות מערכות, ואלו האחרונות משקיעות יותר ויותר בפיתוח שבבים. המגמה הזו מייצרת חדשנות נוספת עבור קיידנס וגם הזדמנויות בעולם ה-ML תוך כדי מינוף הפתרונות והמוצרים שלנו.


כיום קיידנס מספקת פורטפוליו פתרונות ומוצרים מלא, הן עם כלי האימות שלנו והן ביכולות ה- Digital Flow, בנוסף לחוזק שלנו בתחום ה-Analog Flow. יכולות אלה עוזרות ללקוחותינו להאיץ את החדשנות שלהם בדגש על זמני יציאה לשוק. כך אמר היום אנירוד דווגאן (Anirudh Devgan), נשיא קיידנס (cadence), אשר הגיע לישראל לפתוח את CDNLive 2019, הכנס הטכנולוגי השנתי ה-18 של קיידנס בישראל. הכנס נחשב לאירוע המקצועי הגדול ביותר בישראל למשתמשים ומפתחים בתעשיית ה-EDA (מיכון התכנון האלקטרוני) בעולם הסמיקונדקטורס. בין הדוברים המרכזיים בכנס ניתן לציין את, דב מורן, מנהל שותף בקרן הון-סיכון Grove Ventures, שלומית וייס, סגנית נשיא בכירה בחטיבת הסיליקון במלאנוקס, וענת שקד, מייסדת-שותפה ומנכ"לית Nexite


עוד אמר דווגאן- "נוסיף לתמוך בלקוחותינו בעולמות הענן אשר צוברים תאוצה. חברות גדולות וקטנות עוברות יותר ויותר לענן (הציבורי וההיברידי) בשילוב עם יכולות ענן "on-prem" וכוחות מחשוב מקומיים. לכן, הענן ההיברידי חשוב מאוד להתפתחות הטכנולוגית ולחדשנות של עסקים ואנו נמשיך לתרום לכך ולספק טכנולוגיות "מוכוונות-ענן" בעזרת ספקיות הענן הגדולות כיום, שהן שותפות טבעיות באקו-סיסטם של קיידנס. "


אדר סגל, מנהל מרכז המכירות של קיידנס ישראל, אשר פתח את הכנס, סיפר בגאווה כי "גם השנה, כמו בשנים קודמות, קיידנס נבחרה לאחד ממקומות העבודה הטובים בעולם. נמשיך לעבוד שיתוף פעולה הדוק עם עובדינו, לקוחותינו ושותפינו, על מנת להמשיך להיות ראויים לתואר זה".


מאות מבכירי תעשיית השבבים וה-EDA בישראל, בהם לקוחות, שותפים טכנולוגיים ועסקיים, קיבלו במהלך הכנס מידע עדכני על הטכנולוגיות המתקדמות של קיידנס ושותפיה בתעשייה במסגרת שבעה מסלולי תוכן בנושאים שונים:
Custom IC and Analog, Full-Flow Digital Design and Signoff, SoC and System Verification, IP and Block Verification, PCB Design and System Analysis, IP Solutions and Education Services.
בתערוכה המקיפה בכנס הציגו החברותEDAis, Imec-IC וINOMIZE- את הפתרונות המתקדמים שלהן לעולמות ה-EDA והשבבים. נותנות החסות באירוע היו בין היתר ARM, Samsung, TSMC, Global Foundries, AWS, Microsoft Azure, SolarEdge .

Cadence Design Systems Cadence Design (קיידנס)
קיידנס מאפשרת חדשנות לתחום התכנון האלקטרוני, וממלאת תפקיד מרכזי ביצירת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של מעגלים משולבים ומוצרי אלקטרוניקה. אסטרטגיית תכנון המערכות החכמה של קיידנס, מאפשרת ללקוחותיה (מכל הסגמנטים בתעשיות השונות) להשתמש בתוכנה, חומרה, IP ושירותים נוספים אשר פותחו בחברה, במטרה לתכנן ולבצע וריפיקציה של שבבים מתקדמים, מוצרי אלקטרוניקה צרכנית, ציוד תקשורת ורשת, טכנולוגית ענן, מרכזי נתונים ומערכות מחשוב. קיידנס נבחרה לאחת ממאה החברות הטובות לעבוד בהן בעולם (ע"פ מגזין Fortune). מטה החברה שוכן בסן-חוזה, קליפורניה, ומשרדי מכירות, מחקר ופיתוח פזורים ברחבי העולם במטרה לשרת את תעשיית האלקטרוניקה הבינלאומית. http://www.cadence.com/il/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il