TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

InnovaHealth Partners משקיעה בקואליס, מובילה באבחון וטיפול בסרטן הערמונית


InnovaHealth Partners
קואליס היא חדשנית הובלה בשוק המערכות מונחות דימות לאבחון וטיפול בסרטן הערמונית

Koelis SAS ("קואליס" או "החברה") ו-InnovaHealth Partners, LP ("InnovaHealth") הודיעו במשותף היום יחד עם Medevice Partners ("Medevice") ש-InnovaHealth ביצעה השקעת הון צמיחה בקואליס ורכשה החזקת רוב בחברה.


קואליס היא חדשנית הובלה בשוק המערכות מונחות דימות לאבחון וטיפול בסרטן הערמונית. למוצרים של החברה יש אישורים רגולטוריים והם מוסחרו בארה"ב, אירופה, ורוב השווקים האסייתיים. המערכת Koelis Trinity™ מציעה פונקציות מובילות בשוק כולל דימות "מיזוג", מעקב איברים, סיוע רובוטי וטיפול ממוקד. המערכת של קואליס היא טכנולוגיה חדשה חשובה שמאפשרת לאורולוגים לאבחן את סרטן הערמונית באופן מדויק יותר ומציעה לחולים אפשרויות טיפול פחות פולשניות ולא רדיקליות. מרכז החברה בגרנובל, צרפת ובבוסטון, מסצ'וסטס ויש לה משרד בהונג קונג.


אנטואן לרואה, מנהל העסקים הראשי של קואליס, אמר: "אנחנו מאוד נרגשים להיות שותפים של InnovaHealth, שההתמחות שלה במכשירים רפואיים תגדיל מאוד את הערך של החברה שלנו. InnovaHealth היא השותפה האידיאלית לתמיכה בצמיחה העסקית הגלובלית של החברה שלנו בגלל ההיסטוריה המוכחת שלה ביצירת ערך בתיק שלה. הקשרים האסטרטגיים שלה, רשת הקלינאים הגלובלית וההון ימלאו תפקיד חשוב בשנים הבאות".


ססיל ריאל, הנשיאה והמנכ"לית של Medevice, הוסיפה: "כשותפה תפעולית וגם פיננסית של קואליס מאז 2012, אנחנו שותפים להתרגשות של אנטואן ומקבלים בברכה את הצוות של InnovaHealth כשכולנו מתחילים את השלב הבא של הצמיחה ויצירת הערך של החברה".


מורטימר "טים" ברקוביץ השלישי, נשיא ומנכ"ל InnovaHealth, אמר: "בשינוי האופן שבו מאבחנים ומטפלים בסרטן הערמונית, אנחנו רואים פוטנציאל עצום להביא את הטכנולוגיה המובחנת של קואליס לקנה מידה גדול בשוק גלובלי של 2.5 מיליארד דולר שבו היא נותנת מענה לצרכים קליניים גדולים שלא נענו". InnovaHealth האמריקנית היא חברת הון הצמיחה הפרטי המתמחה במכשירים רפואיים המובילה. הצוות של InnovaHealth מנהל בערך 200 מיליון דולר ויש לו יותר ממאה שנות ניסיון בהשקעות בשוק המכשירים הרפואיים הגלובלי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il