TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Endospan נכנסת לשותפות הפצה אסטרטגית עם CryoLife


Endospan
CryoLife רוכשת את זכויות ההפצה הבלעדיות עבור NEXUS™ Stent Graft System, המספקת מערכת השתלת "סטנט גראפט" מן המדף, המערכת האנדווסקולרית הראשונה שנועדה לטיפול במחלות בקשת אבי העורקים

,Endospanהחלוצה בפיתוח מערכות מן המדף המבצעות תיקון אנדווסקולרי של מחלות בקשת באבי העורקים, הכריזה כי היא נכנסה להסכם הפצה אסטרטגי ולהסכם אשראי עם CryoLife Inc. (NYSE:CRY), חברת ניתוחי עורקים ולב הממוקדת באבי העורקים.


במסגרת ההסכם, CryoLife תחזיק בזכויות הפצה בלעדיות באירופה של NEXUS, מערכת השתלת הסטנטים האנדווסקולרית הראשונה מן המדף שאושרה לטיפול גם במפרצת וגם בדיסקציה בקשת אבי העורקים. CryoLife תשלם מקדמה בסך של 10 מיליון דולר. בנוסף, CryoLife תספק ל- Endospan מימון חוב בהיקף של 15 מיליון דולר בכפוף להתקדמות תוכנית הפיתוח הקלינית של ארה"ב עבור מערכת NEXUS Stent Graft.


"אנו שמחים מאוד להכריז על הסכם ההפצה האירופאי עם CryoLife, שמאפשר לנו למנף את המומחיות הגדולה של החברה ואת היכולות שלה בשוק האנדווסקורלי, וכן את היחסים של שתי החברות עם מובילי דעה באירופה", אמר קווין מייברי, מנכ"ל Endospan. "ההשקעה הזו גם מציבה את Endospan בעמדה טובה לקראת קבלת אישור FDA עבור ה- NEXUS Stent Graft System באמצעות מחקר מקדים (PMA) הצפוי להתחיל ברישום מטופלים בשנת 2020".


טכניקות בעלות פולשנות מזערית, הן הסטנדרט לטיפול במחלות עורקים ולב בעלות פוטנציאל התדרדרות.יחד עם זאת, ניתוחי לב פולשניים, בעלי שיעורי תמותה גבוהים, הן עדיין הטיפול היחיד למחלות ומקרים קשים באזור קשת אבי העורקים. מערכת ה- NEXUS Stent Graft הונדסה במיוחד כדי לטפל בתחום קליני חשוב זה שלא קיבל מענה מתאים. השוק האירופאי לטיפול במחלות בקשת אבי העורקים כולל מפרצת ודיסקציה מוערך ב- 150 מיליון דולר בשנה.


במהלך הכנס האירופאי ה- 33 ל- Cardio-Thoracic (EACTS), שיערך בליסבון, פורטוגל, Cryolife תקיים את סימפוזיום "עתיד הטיפול באבי העורקים", ב- 4 באוקטובר, בשעה 12:30, אשר יציג הרצאה על Endospan NEXUS Stent Graft System.


אודות Endospan
Endospan, חברה בבעלות פרטית, הממוקמת בהרצליה, היא חלוצה בתיקון אנדווסקולרי של מחלות בקשת אבי העורקים, כולל מפרצת ודיסקציה. המערכת של Endospan היא המערכת האנדווסקולרית הראשונה (מן המדף) בעלת אישור CE המיועדות לטיפול במחלות בקשת אבי העורקים, ונותנת מענה לקבוצה של מטופלים מאובחנים עם מפרצות באזור, או בתוך, אבי העוקרים אשר נותרים ללא טיפול מתאים.


 בעוד תיקון אנדווסקולרי עם פולשנות מזערית הוא הסטנדרט בטיפול במפרצות באבי העורקים בבטן התחתונה (AAA), עד היום איתרע מזלם של חולים במחלות בקשת אבי העורקים, והייתה להם רק אפשרות לניתוח לב פתוח עם הסיכונים הכרוכים בתהליך הפולשני זה, שהינו בעל תקופת אשפוז ארוכה ושיקום מתמשך. למידע נוסף אודות Endospan, בקרו באתר www.endospan.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il