TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מהלך אסטרטגי לג'נריישן קפיטל: הקרן השלימה בהצלחה הנפקת מניות בהיקף של 525 מיליון שקל


ארז בלשה, יוסי זינגר. צילום תמוז רחמן
מחיר המניה בהנפקה נקבע על 88 אגורות

יוסי זינגר, יו"ר קרן ג'נריישן קפיטל: "ביצענו היום הנפקת מניות בהיקף משמעותי, זאת תוך ראיה אסטרטגית וכחלק ממהלך ההתרחבות והצמיחה של הקרן. אנו מודים לגופים שהשתתפו בהנפקה על הבעת האמון בפעילות הקרן ובהנהלתה. בעקבות הגיוס המוצלח, ההון העצמי של הקרן יגדל משמעותית ויאפשר לנו לבצע קפיצת מדרגה בהיקפי ההשקעות ולהמשיך בגיוון פורטפוליו האחזקות. תמורת ההנפקה תאפשר לנו לממש את האסטרטגיה אותה אנו מובילים מיום הקמת הקרן".

קרן התשתיות והאנרגיה, ג'נריישן קפיטל, השלימה בהצלחה הנפקת מניות בהיקף של 525 מיליון שקל, על רקע ביקושים של 640 מיליון שקל. ההנפקה בוצעה בדרך של הקצאה לא אחידה כאשר מחיר המניה בהנפקה נקבע על 88 אגורות. את ההנפקה הובילה פועלים איי בי אי.
ההנפקה הנוכחית יותר מתכפיל את הונה העצמי של החברה שעמד ב-30.6.2019 על כ-385 מיליון שקל.

לאחרונה ביצעה ג'נריישן מספר השקעות משמעותיות. בתחילת החודש דווחה ג'נריישן על השלמת העסקה לעלייה לשליטה (70%) בחברת סולגרין הבורסאית הפועלת בתחום האנרגיות המתחדשות. בכוונת ג'נריישן לקדם ולפתח את סולגרין כפלטפורמת אנרגיה מתחדשת ציבורית בהיקף עסקים משמעותי, זאת על ידי ייזום, פיתוח והקמה של צבר מתקנים סולאריים מהותי על קרקעות הזמינות לסולגרין וכן על ידי רכישות של נכסים מניבים.

בחודש אוגוסט רכשה ג'נריישן קפיטל את פעילות הגז הטבעי של קבוצת אלקטרה תמורת כ-135 מיליון שקל.


כמו כן, לאחרונה זכתה קבוצה בה חברה ג'נריישן קפיטל (באמצעות רפק אנרגיה) במכרז לרכישת אתר ייצור החשמל 'אלון תבור' שכולל 3 תחנות כוח פעילות בהספק של כ-583 מגה וואט, כאשר בנוסף ניתנה לקבוצה אופציה להקים באתר תחנת כח על בסיס גז טבעי במחזור פתוח בהספק של עד 230 מגה וואט.
יצוין כי היום (ה') דיווחה החברה על חתימה על מזכר הבנות עם קבוצת עזריאלי, רכישת 100% מחברת התפלת המים GES בהיקף של 110 מיליון שקל.

ג'נריישן קפיטל רשמה במחצית הראשונה של 2019 רווח נקי בסך כ-30.6 מיליון שקל, שעיקרו מיוחס לגידול בהכנסות בגין עליית שווי האחזקה בבון תור.

קרן ג'נריישן קפיטל הוקמה במאי 2018. תיק ההשקעות של הקרן ממוקד, נכון להיום, בהשקעה בשלושה תחומים. תחום ההיסעים והתחבורה הציבורית (באמצעות בון תור ומטרופולין), תחום האנרגיה המתחדשת (באמצעות סולגרין) ותחום ייצור חשמל באמצעות גז טבעי (באמצעות רפק אנרגיה). החל מעדכון המדדים של תחילת חודש מאי 2019 נכללת ג'נריישן קפיטל במדד SME60. בראש ג'נריישן קפיטל עומדים יוסף זינגר, המכהן כיו"ר פעיל, וארז בלשה, כמנכ"ל, שניהם בעלי ניסיון ריאלי מוכח בניהול עסקים בתחום האנרגיה והתשתיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il