TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אינטליקנה פועלת להנפקת מיזם בתחום הקנאביס הרפואי לפיתוח מוצר לטיפול בתסמיני אפילפסיה


אביב גפן קרדיט צלם-רונן פדידה
המיזם עצמו מנהל מו"מ למיזוג עם חברה ציבורית ויפעל לגיוס ממשקיעים חיצוניים למיזם

בכוונת המיזם לנהל ניסויים קליניים במספר זנים ספציפיים ולפתח מוצר שיכיל פרופיל קנבינואידי המתאים לטיפול באפילפסיה

אינטליקנה (ת"א: אנטל), העוסקת בתחום הקנאביס הרפואי ופועלת במקטעים שונים, ביניהם, ריבוי, גידול, מחקר ופיתוח ומקדמת פעילות גלובלית בתחום הקנאביס הרפואי, פועלת להנפקת מיזם בתחום הקנאביס הרפואי לפיתוח מוצר לטיפול בסימפטומים של מחלת האפילפסיה. במקביל, המיזם עצמו מנהל מו"מ למיזוג עם פלטפורמה ציבורית בבורסה בתל אביב. לצד זאת, המיזם מנהל מו"מ עם בעלת השליטה באינטליקנה לצורך פיתוח המוצר המיועד לטיפול בחולי אפילפסיה.


מיזם זה יוחזק בחלקים שווים על ידי אינטליקנה ועו"ד ענבר פז-בנאיון ולאחר מיזוג לפלטפורמה ציבורית יפעל לגיוס ממשקיעים נוספים. באמצעות הגיוס, בכוונת המיזם לקדם ניסויים קליניים במספר זנים ספציפיים על מנת להתאים את הפרופיל הקנבינואידי הנדרש לטיפול בסימפטומים של מחלת האפילפסיה ולפתח מוצר לשימוש המטופלים.


הקמת המיזם המשותף הינה בהתאם לאסטרטגית החברה לייצר נכסים בעלי פוטנציאל עסקי משמעותי בחברת אינטליקנה. הנהלת החברה סבורה כי בשוק הטיפול באפילפסיה באמצעות מוצרי קנאביס רפואי קיימת הזדמנות לחברה לאור הביקוש ופעילותן של חברות פרטיות וחברות ציבוריות בתחום.


בין החברות הציבוריות ניתן לציין את GW-Pharma (NASDAQ:GWPH) הנסחרת בשווי של כ-4.5 מיליארד דולר ארה"ב וקיבלה לפני כשנה אישר ה-FDA למוצר לטיפול במחלת האפילפסיה המבוסס על קנאביס רפואי וחברת Charlotte's Web (CWEB) הנסחרת בשווי של 1.3 מיליארד דולר קנדי. מחלת האפילפסיה, על פי ארגון הבריאות העולמי, כוללת היום למעלה מ-50 מיליון חולים ברחבי העולם וכן כ-2.4 מיליון חולים חדשים מידי שנה.

אודות אינטליקנה
החברה עוסקת בתחום הקנאביס הרפואי ופועלת במקטעים שונים, ביניהם, ריבוי, גידול, מחקר ופיתוח והיא מקדמת פעילות גלובלית בתחום הקנאביס הרפואי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il