TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הסכם אסטרטגי בין החברות פרודוור ואוטומציה החדשה להאצת טרנספורמציה דיגיטלית ברשויות המקומיות בישראל


ששי שילה
הטרנספורמציה הדיגיטלית תתבסס על טכנולוגיות הענן של מיקרוסופט

החברות פרודוור ((Prodware ואוטומציה החדשה (לשעבר החברה לאוטומציה), המתמחה באספקת מערכות טכנולוגיות למגזר המוניציפלי, חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי להאצת אימוץ טכנולוגיות הענן של מיקרוסופט (Azure ו-Microsoft Dynamics) ברשויות המקומיות בישראל. ההסכם יסייע לרשויות המקומיות ולתאגידים העירוניים (עיריות, מועצות מקומיות ומועצות אזוריות, תאגידי מים וחברות עירוניות) לקדם טרנספורמציה דיגיטלית של שירות לאזרח, כולל יישום מוקדי שירות מתקדמים שיאפשרו לתושבים לקבל סיוע ומידע מכתובת אחת במגוון רחב של ערוצים.

בנוסף לכך, באמצעות השימוש בפלטפורמות הענן המתקדמות, יוכלו הרשויות המקומיות לנהל, לשמור, לשתף ולערוך באופן מרכזי את הנתונים שלהן, להאיץ שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כגון בינה מלאכותית ו"האינטרנט של הדברים" (IoT) ולאמץ פתרונות מוניציפליים חדשניים שפותחו על ידי סטארטאפים. הדבר יביא לקידום תהליכי עיר חכמה ודיגיטציה של השירות המוניציפלי.

השימוש בפלטפורמות הענן גם יאפשר לרשויות המקומיות לפתח ולהציע לתושבים שירותים חדשים הרבה יותר מהר מבעבר. כמו כן יוכלו המחלקות השונות ברשויות המקומיות לשתף נתונים בקלות רבה יותר, דבר שישפר במידה ניכרת את רמת השירות לאזרח, יצמצם את הביורוקרטיה, ויאפשר לו לקבל את מירב האינפורמציה מכתובת אחת.

"מדובר בציון דרך משמעותי עבור הרשויות המקומיות בישראל" אמר יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל. "במשולש פרודוור – אוטומציה החדשה – מיקרוסופט יש את כל האלמנטים הנדרשים והידע הנחוץ כדי להמציא מחדש את עולם השירות ברשויות המקומיות. שיתוף הפעולה יאיץ את אימוץ טכנולוגיות הענן וכפועל יוצא מכך יחזק את הקשר בין התושב לעירייה.


באמצעות מוצרים שלא היו נגישים קודם לכן למרבית הרשויות המקומיות, יחד עם פתרונות חדשניים שאנו מייצגים, אנחנו נותנים פתרון הוליסטי, מלא, חדשני ובענן שיאפשר תקשורת טובה ומודרנית בין התושב לנותני השירות. מצאנו באוטומציה החדשה שותף אמיתי לחזון להנגיש טכנולוגיות חדשניות למגזר הציבורי כדי להפוך את ישראל ליותר דיגיטלית".

ששי שילה, מנכ"ל אוטומציה החדשה ציין כי "שיתוף הפעולה עם חברת פרודוור הוא נדבך בחזון החברה, להעמיד לרשויות המקומיות את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומבטיח מוצרים וכלים חדשניים לניהול ולהנגשת כלל האינטראקציות של הרשויות המקומיות עם תושביהן בעידן הדיגיטלי בצורה טובה יותר. המערכת המשודרגת לענן, המבוססת על פתרונות ה-CRM, שעובדת בהצלחה בעיריות ותאגידים רבים, נותנת פתרון מלא לכל רשות מקומית בכל סדר גודל".

אודות אוטומציה החדשה

אוטומציה החדשה (לשעבר החברה לאוטומציה) נוסדה ב-1967 והינה חברת ה-IT הוותיקה והמובילה בפיתוח ויישום מערכות מידע בטכנולוגיות מתקדמות ומתן שירותי מחשוב למגזר המוניציפאלי ולגופים מטעמו. סל השירותים של החברה מורכב ממערכת ERP עשירה המגישה שירותים בתחומים רבים ובתוכם הגבייה, פיננסיים, שכר ומשאבי אנוש, חינוך, חניה, הנדסה ו-GIS.


כחלק מפעילות החברה, מספקת אוטומציה החדשה ללקוחותיה (רשויות מקומיות, תאגידי מים, חברות עירוניות, איגודי ערים ועוד) ייעוץ וליווי בתחומי תכנון, הקמה, תחזוקה ותפעול של מערכות המידע. החברה מעסיקה כ-450 מומחי תוכנה, עתירי ידע וניסיון שעוסקים בהתאמת פתרונות מחשוב מקיפים ורב תחומיים לפי צרכי הרשות המקומית. אוטומציה החדשה הינה חלק מקבוצת One1 (בבעלות מלאה). פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה www.ladpc.co.il.

אודות פרודוור ישראל
פרודוור ישראל היא זרוע הפעילות הישראלית של קבוצת Prodware העולמית, שהוקמה ב-1989 ע"י איש העסקים היהודי-צרפתי פיליפ בואזיז ומפתחת, מיישמת ומאחסנת פתרונות IT לעסקים כשותפת זהב של מיקרוסופט ושחקנית מרכזית בענף ה-IT העולמי. פרודוור הינה מומחית לפתרונות ה-CRM וה-ERP של מיקרוסופט. פרודוור ישראל, שהוקמה ב-2008, היא שותף Microsoft Dynamics הגדול ביותר בשוק הישראלי, ומעסיקה מעל ל-150 מומחי IT בתחומי ה-ERP, ה-CRM, פיתוח אפליקציות מובייל, .Net, הדרכה, תשתיות ואבטחת מידע. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר פרודוור ישראל www.prodware.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il