TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מפרטנר לביטוח ישיר


רז ברטוב
רז ברטוב ימונה לסמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות בביטוח ישיר

ביטוח ישיר הודיעה היום על מינויו של רז ברטוב לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות.


במסגרת מינויו, רז ברטוב (42), יהיה אחראי על אגף הטכנולוגיה והחדשנות. בתחומי אחריותו יהיו, בין השאר, גיבוש אסטרטגיית IT בהיבטי חדשנות, פיתוח תשתיות טכנולוגיות תומכות יעדים עסקיים וקידום השירותים הדיגיטליים ללקוחות. ברטוב הוא בוגר תואר ראשון במדעי המחשב מאונ' ת"א ותואר שני במנהל עסקים בתכנית מנהלים מאוניברסיטת בר אילן.


ברטוב מגיע לביטוח ישיר לאחר שמילא שורה של תפקידים בקבוצת "פרטנר תקשורת", כאשר בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל טכנולוגיה ומידע בקבוצה.


ברטוב נחשב מנהיג טכנולוגי בעל ניסיון רב בהובלת יחידות טכנולוגיות ועסקיות של מאות עובדים והובלת פרויקטים מורכבים.


ברטוב יחליף במהלך אוקטובר את יבגני וולפין, אשר הודיע לאחרונה על פרישתו מהתפקיד לאחר 12 שנים, מהן כ-5 שנים סמנכ"ל בביטוח ישיר, בכפוף לאישור רשות שוק ההון למינוי.


קובי הבר מנכ"ל ביטוח ישיר: "הטכנולוגיה היא התשתית שעליה הוקמה ביטוח ישיר ובזכותה הגיעה לעמדת מובילות ולהישגים רבים. אני משוכנע שהצטרפות רז תוסיף להצלחה הזו ותסייע לנו לפרוץ גבולות, לשמור על המובילות ולשרת את הלקוח בכל פלטפורמה אפשרית."

אודות ביטוח ישיר

ביטוח ישיר הינה חלוצת הביטוח הישיר בישראל והמובילה במהפכת הדיגיטל בענף הביטוח. החברה נוסדה בשנת 1994, על בסיס רעיון שירותי של מתן שירותי ביטוח ללקוחות באופן ישיר, ללא תיווך של סוכן, ותוך יצירת אפשרות להתאמה של השירות והמחיר למאפייניו האישיים של הלקוח. ברבות הימים הפכה החברה לאחת הגדולות והמובילות בתחום הביטוח בישראל, והיא עוסקת במגוון רחב של ביטוחים, לרבות ביטוחי רכב, דירה, משכנתא, חיים, בריאות, ביטוחי נסיעות לחו״ל ועוד, באמצעות שני מותגים מובילים: ביטוח ישיר ו-9,000,000, והיא פועלת מול לקוחותיה באמצעות שירות טלפוני ישיר ושירות דיגיטלי מתקדם.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il