TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ממשיכות הצרות של תושבי דרום תל אביב


חירייה פארק המיחזור
מתקן לטיפול ב 2000 טון פסולת בניין ביום יוקם בחירייה בתוך שנה

אם עד כה הבעיה של תושבי השכונות בדרום בתל אביב הייתה הריח מאתר חירייה עליהם להתכונן כעת גם להררי פסולת בניין בחצר האחורית * איגוד ערים אזור דן פרסם מכרז להקמת אתר מחזור וטיפול בפסולת בניין בחירייה שצפוי לקלוט יותר מ 2000 טון ביום * "אם עד עכשיו סבלנו מריחות – עכשיו נסבול גם מאבק וחומרים אחרים"

תושבי דרום תל אביב מתלוננים מזה זמן רב על ריחות חריפים שלטענתם מקורם במפעל rdf בחירייה המטפל ב 3000 טון פסולת ביום. לדברי תושבת שכונת נווה אליעזר מדובר בריח חריף, "כמו במיץ זבל הכי מסריח שהרחתי".

כעת נראה כי תושבי דרום תל אביב יאלצו לחיות גם בצמוד למפעל לטיפול בפסולת בניין שצפוי לקלוט אלפי טונות ביום של פסולת. איגוד ערים דן פרסם מכרז המזמין חברות להקים מפעל לטיפול ב 2000 טון פסולת בניין ביום. המפעל יכלול גם מתקן לגריסה של פסולת בניין, דבר שעלול להגביר את חלקיקי האבק והפסולת באוויר.


במכרז מצויין כי פרק הזמן שעומד בפני המציע להקמת המפעל הוא 12 חודשים והוא יופעל על ידי החברה הזוכה למשך 5 שנים. עוד הבהרה במכרז מציינת כי אם מפעיל מפעל הטיפול ימצא כי נדרש – יורחב המפעל לטובת טיפול בכמויות פסולת גבוהות יותר ויתווספו לו מתקנים.

"לא הגיוני שלצד ריחות חריפים נצטרך עכשיו לסבול גם מכמויות אבק שאיש אינו יודע כיצד ישפיעו עלינו", אומרת נועה, תושבת שכונת כפר שלם. "נראה שמי שתכנן את מיקום האתר לא חשב עד הסוף בכל הנוגע לתכנון המרחב – לא יעלה על הדעת לחיות בצמוד לאתר לטיפול בפסולת בסדר גודל כזה שעכשיו גם מצטרפים אליו אלפי טונות של פסולת בניין מורכב", מוסיפה.

מדי שנה נוצרת בישראל כמות פסולת בניין ועודפי עפר המוערכת בכ-7.5 מיליון טון, מהם כ-7.1 מיליון טון פסולת בניין וכ-2 מיליון טון עודפי עפר. כמות זו גדולה בכ- 140% מכמות הפסולת הביתית הנוצרת בשנה בארץ. רכיבים בפסולת הבניין תלויים בטכנולוגיות הבנייה והעיקרי שבהם הוא ה, שהוא חומר הבנייה השכיח ביותר. מרכיבים נוספים חשובים הם אספלט וחומרי חפירה הכוללים בעיקר עפר ומסלע טבעי. כמו כן מצויים בפסולת הבניין חומרים כמו ניילון, קלקר ומתכנות, בעיקר ברזל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il