TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רשת מחסני השוק, בבעלות משפחות נעמן וכהן, חתמה על הסכם למתן חסות לקבוצת הכדורגל "הפועל תדיראן באר-שבע"


רשת מחסני השוק בבעלות משפחות נעמן וכהן חתמו על הסכם למתן חסות לקבוצת הכדורגל הפועל באר-שבע
חסות זו נחתמה לעונה 2019-2020 ומהווה המשך של שותפות הרמונית בין השניים, במסגרתה המטבח של ג'ולי- שירותי אוכל מוכן וטרי מבית הרשת, יהיו אחראים על שירותי ההסעדה למועדון בעונה הקרובה

באר-שבע". חסות זו נחתמה לעונה 2019-2020 ומהווה המשך של שותפות הרמונית בין השניים. במסגרת ההסכם, המטבח של ג'ולי- שירותי אוכל מוכן, טרי ובריא מבית מחסני השוק, יהיה אחראי על שירותי ההסעדה למועדון לאורך כל העונה הקרובה.


שלום ושאול נעמן, בעלים משותפים של רשת מחסני השוק, מסרו: "אנו שמחים וגאים להיות האחראים על הזנת חברי המועדון במזון בריא, טרי ומוקפד מבית היוצר של המטבח של ג'ולי. כחלק משיתוף הפעולה, נספק לאורך כל העונה ארוחות בריאות לשחקני הקבוצה בתום האימונים. אנו מאחלים לאלונה ברקת, למאמן, לשחקנים שימשיכו להביא לנו גאווה לאומית בעונה מוצלחת ופורה".


אלונה ברקת, בעלים של קבוצת הכדורגל הפועל באר- שבע, הוסיפה: "ראשית, אני רוצה להודות לשאול ולשלום נעמן על שיתוף הפעולה המו המוצלח שלנו בעונה שעברה, שנעשה עם המון אכפתיות ואהבה. כשיש חיבור שהוא מעבר לרגיל והוא גם בפן הבינאישי אנחנו יותר משמחים שהוא ממשיך גם העונה".

אודות רשת מחסני השוק
רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק בפריסה ארצית המונה 46 סניפים מצפת ועד אילת. הרשת, אשר נוסדה לראשונה בשנת 1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר-שבע. לאחרונה, רכשה הרשת את רשת קו-אופ והפכה לרשת השיווק החמישית בגודלה בישראל. מחסני השוק נמצאת בבעלות ובשותפות שווה בין משפחת נעמן לבין משפחת כהן.

החברה נמנית בין נותני החסות הראשית של קבוצת הכדורגל-הפועל באר-שבע. הרשת מעניקה במסגרת חברות במועדון הלקוחות הנחות והטבות בתחומי התרבות, הצריכה והספורט. הרשת הצטרפה לפני מספר שנים למגזין דאנס של גלובס אשר דירג אותה בין 100 החברות המובילות והגדולות בישראל.

רשת מחסני השוק, הנה אחת מרשתות הדיסקאונט הבולטות בישראל. פועלת רבות על מנת להוזיל את סל המוצרים של לקוחותיה הנאמנים באמצעות מבצעים עמוקים והוזלות בכל הקטגוריות. הרשת מפעילה שירותי אונליין מתקדמים באתר נגיש ונוח המציע שירות מקצועי ומהיר של מוצרים טריים ואיכותיים במחירי סניפי הרשת. בנוסף, מפעילה הרשת בסניפים אחדים את המטבח של ג'ולי, שירותי אוכל מוכן הפועלים במהלך השבוע ומהווים פתרון אולטימטיבי גם לסופי שבוע ולחגים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il