TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

עורך הדין העסקי המוביל מרק ה. טאלוס מצטרף ל-Kalbian Hagerty LLP


Kalbian Hagerty
מר טאלוס הוא עו"ד עסקי בינ"ל מוערך מאוד עם פרקטיקה שמתמקדת בייעוץ לאנשי עסקים במזרח התיכון, אסיה, אמריקה הלטינית ושווקים מתפתחים אחרים

Kalbian Hagerty LLP הודיעה היום שמרק ה. טאלוס (Mark H. Tulloss) הצטרף למשרד של החברה באיחוד האמירויות כיועץ בכיר.

מר טאלוס הוא עו"ד עסקי בינ"ל מוערך מאוד עם פרקטיקה שמתמקדת בייעוץ לאנשי עסקים במזרח התיכון, אסיה, אמריקה הלטינית ושווקים מתפתחים אחרים.

"הניסיון של מרק והיכולת הטכנית להתמצא במערכות משפט מורכבות ברחבי העולם הם תוספת מעולה לחברה", אמר השותף המייסד האיג ו. קלביאן. "הלקוחות שלנו ירוויחו מההבנה של מרק את העניינים המשפטיים שכרוכים בפעילות מסחרית ותאגידית, מימון של פרויקטי תשתיות גדולים, הנדסה, חוזים עם המגזר הציבורי, ענייני רגולציה, ציות, דיני עבודה, ביטוח וטכנולוגיה, במיוחד בשוק של ערב הסעודית.


מרק היה שחקן חשוב מאחורי פרויקטים רבים של מיליארדי דולרים שם כולל המטרו של ריאד, ההרחבה של שדה התעופה המלך חאלד וחיבור הרכבת צפון- דרום, וגם ההקמה, הרישוי והציות התפעולי של החברות הגלובליות והאמריקניות האחרות שביצעו את הפרויקטים האלה".

"מרק הוא עורך דין פרואקטיבי שמתמקד בלקוחות ולעבודה שלו יש השפעה מדידה על שורת הרווח של העסקים של לקוחותיו", אמר ג'יימס ר. הגרטי, שותף מייסד. "הרקע והניסיון שלו כיועץ פנימי משמעו שהגישה שלו לייצוג בנויה סביב הבנה מפורטת של העסק של הלקוח ולאחר מכן שימוש בניסיון המשפטי והכרת השוק שלו כדי למצוא פתרונות שמגדילים את הרווחיות".

מר טאלוס עזר ללקוחות בינ"ל גדולים בניסוח חוזים ובמשא ומתן עליהם, מימשל תאגידי, יישוב מחלוקות, תמיכה בפרויקטים והכשרת עובדים, וגם פיתוח, יישום ותחזוקה של מדיניות כדי להבטיח עמידה באמות מידה בינ"ל של ציות משפטי. הוא תרם לכל שלב של התכנון והפיתוח בכמה מפרויקטי הנדלן והתשתיות הכי חשובים בעולם, כולל שדות תעופה, תשתיות רכבת וכבישים, אתרי נופש שהם יעד, פארקי שעשועים ובתי חולים במזרח התיכון, אסיה ואמריקה הלטינית.

מר טאלוס קיבל תואר ראשון בלימודי המזרח הקרוב מאוניברסיטת פרינסטון, תואר שני בלימודי המזרח התיכון מהאוניברסיטה של ניו יורק ותואר JD מבית הספר למשפטים ביזלי של אוניברסיטת טמפל. יש לו רישיון מלא לעסוק במשפטים באיחוד האמירויות ואחרי שנים של עבודה בחו"ל הוא מורשה לעסוק במשפטים בפנסילבניה על ידי לשכת עורכי הדין של פנסילבניה.

למידע נוסף על Kalbian Hagerty LLP ועל מר טאלוס, בקרו בבקשה באתר https://kalbianhagerty.com/.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il