TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שינויים בהנהלת סודהסטרים: לאחר 12 שנים כמנכ"ל, דניאל בירנבאום עובר לכהן כיו"ר


מימין אייל שוחט ודניאל בירנבאום. צילום יחצ
אייל שוחט, ששימש כמשנה למנכ"ל, ימונה למנכ"ל החברה

בהודעה שנמסרה היום (ב') לעובדי סודהסטרים בעולם כתב בירנבאום: "לאחר 12 שנים מדהימות אתכם, ואחרי השלמת שנת האיחוד עם פפסיקו, החלטתי לקחת צעד אחורה מהניהול היום-יומי של סודהסטרים. לבקשת מנכ"ל פפסיקו, אני עובר לתפקיד יושב ראש ואמסור את שרביט הניהול לאייל שוחט, המשנה למנכ"ל.


עבורי, זהו סיומו של פרק חשוב וארוך בחיי. במבט לאחור על שתיים עשרה השנים שעברו, אני מתרגש לראות כמה השגנו יחד: יצרנו מקומות תעסוקה עבור 3,500 משפחות. הפרחנו את הנגב והפכנו למעסיק הגדול ביותר של בדואים בארץ. הוכחנו כי שלום בין ישראלים לפלסטינים הוא אפשרי. הצלנו את העולם ממיליארדים של בקבוקי פלסטיק והפכנו למותג מספר 1 של מים מוגזים בעולם. והכל בגאווה ישראלית עם דגל ישראל מוטבע על גבי שבעים מיליון מוצרים בשנה".


בירנבאום סיים את מכתבו בנימה אישית ואמר: "אין בעולם מקום כמו סודהסטרים. תודה לכל אחד ואחת מכם שהצטרפתם אלי למסע העיקש להפוך את העולם למקום טוב יותר. אני מעז לומר בגאווה וסיפוק עצומים שביחד הצלחנו. מעטים האנשים שיכולים לומר זאת בימי חייהם. אוהב אתכם מאד".


אייל שוחט (45), המשמש כמשנה למנכ"ל סודהסטרים יהיה מנכ"ל החברה החל מספטמבר הקרוב. שוחט הצטרף לחברה בשנת 2010 כסמנכ"ל לעניינים משפטיים טרם הנפקתה בנאסד"ק. לאחר מכן כיהן כמנהל הפיתוח העסקי של החברה ומזה כשנתיים משמש כמשנה למנכ"ל. לשוחט ניסיון עשיר בהובלת הפעילות העסקית של סודהסטרים, הוא היה שותף להובלת החברה לצמיחה בשנים האחרונות ולהצלחתה העולמית עד למכירתה לפפסיקו.


טרם הצטרפותו לסודהסטרים שימש שוחט כסגן נשיא לעניינים משפטיים בחברת פרוטארום תעשיות במשך 9 שנים. הוא בעל תואר ראשון במשפטים וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א. נשוי לתמי ואב ל-4 ילדים.


בירנבאום ביקש לאחל לאייל שוחט את מיטב הברכות ואמר: "אני מאחל לאייל הצלחה רבה ובטוח כי ימשיך לנהל את החברה ברוח הישראלית של ״תיקון עולם״ לצד ההצלחה העסקית".


אייל שוחט מסר: "אני מקבל את שרביט הניהול מידיו של דניאל ביראת כבוד ומתוך תחושת אחריות גדולה ליותר מ- 3,500עובדי החברה ולמשפחותיהם בארץ ובעולם, ולהמשך הצלחתה כחברה ישראלית גלובלית מובילה. בהובלתו של דניאל, הפכה סודהסטרים לסיפור הצלחה בקנה מידה עולמי ואני מודה לו מקרב לב על האמון וההזדמנות שנתן לי ועל הליווי והלימוד לאורך השנים. סודהסטרים תמשיך להיות נווה מדבר, אי של שלום, ותעמוד בחזית המאבק בשימוש בפלסטיק חד-פעמי".


רקע:
בירנבאום משמש כמנכ"ל סודהסטרים משנת 2007 לאחר שנרכשה על ידי קרן פורטיסימו בשישה מיליון דולר. הוא שיקם את החברה, הביא להצלחתה העולמית תוך מכירת מוצריה ב- 46 מדינות בעולם, ולמכירות של למעלה מ800 מיליון דולר שהובילה לבסוף למכירתה בסוף שנת 2018 לתאגיד העולמי פפסיקו ב 3.4 מליארד דולר.


בתהליך המכירה לפפסיקו, התעקש בירנבאום לקבל התחייבות כי המפעל של סודהסטרים יישאר בישראל (להבים-רהט) למשך לפחות 15 שנים נוספות, וכן הביא למענקי בונוסים חסרי תקדים גם לעובדי היצור במפעל. כמנכ"ל, ידוע בירנבאום הן בתפיסה ניהולית חדשנית שבאה לידי ביטוי בהצלחה העסקית הפנומנלית, אך גם בהובלת המגזר העיסקי למען מטרות חברתיות כגון זכויות הלהט"ב, שוויון לבני מיעוטים ובמיוחד למען קידום שלום כלכלי בין ישראלים לפלסטינאים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il