TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

היועמ"ש מנדלבליט התחייב בתגובה לעתירת התנועה לאיכות השלטון


התנועה לאיכות השלטון
יועמ"ש הביטוח הלאומי עמוס רוזנצויג יועבר לבחינה משמעתית בנציבות שירות המדינה

כחודשיים לאחר שעתרה התנועה לאיכות השלטון לבג"ץ בנושא היעדר הטיפול בעניינו של יועמ"ש הביטוח הלאומי עו"ד עמוס רוזנצויג, השיב היועמ"ש אביחי מנדלבליט לעתירה והבהיר כי פרקליט המדינה החליט שהנושא יועבר לטיפול באגף המשמעת בנציבות שירות המדינה כבר בימים הקרובים.


התנועה לאיכות השלטון בתגובה: "פסק הדין מהווה ניצחון של שומרי הסף, ואבן דרך נוספת במיצוי הדין עם הגורמים במערכת הציבורית שעל פניו, עושים בשל הציבור כבשלהם, פועלים במצב של ניגוד עניינים ופוגעים באמון הציבור ברשויות השלטון. אנו נעקוב אחר ביצוע החלטתו של היועמ"ש - העברת התיק להליך משמעתי - על מנת לוודא שאכן נערכת בחינה משמעתית ראויה"

העתירה: בחודש מאי האחרון עתרה התנועה לאיכות השלטון לבג"ץ נגד היועמ"ש אביחי מנדלבליט, בדרישה כי יגיש קובלנה משמעתית או יפתח בחקירה פלילית בעניינו של יועמ"ש המוסד לביטוח לאומי, עו"ד עמוס רוזנצויג. העתירה הוגשה בעקבות דוח מבקר המדינה שפורסם ב-16.05.17 ובו תת פרק העוסק במוסד לביטוח לאומי ובטיפולו בתביעות נגד צד שלישי - ״תביעות שיבוב״. בדוח הצטיירה תמונה עגומה לפיה הביטוח הלאומי לא מיצה את מלוא הפוטנציאל הטמון בזכותו לשיבוב מחברות הביטוח באופן שהביא להפסדי עתק לקופה הציבורית, בסכומים המסתכמים לכדי מאות מיליוני ש״ח על חשבון הציבור.


בפרט, הופנו חיצי הביקורת בדוח כלפי הסכם שערך הביטוח הלאומי עם חברת ״אליהו ביטוח״, ונקבע כי יועמ"ש הביטוח הלאומי, עו"ד עמוס רוזנצויג, שהוביל את ההתקשרות בהסכם עם חברת אליהו ביטוח, פעל שלא לפי כללי המינהל התקין ובמצב של חשש לניגוד עניינים, באופן שמעלה חשש, לעמדת המבקר, לקיומה של עבירת משמעת לכל הפחות. בסמוך לפרסום הדוח העביר מבקר המדינה את חומרי הבדיקה ליועמ"ש, על מנת שיבחן האם עו"ד רוזנצויג ביצע עבירה משמעתית או עבירה פלילית. לאור תקופת ההתיישנות המשמעתית שהתקרבה על קיצה, הגישה התנועה עתירה כנגד היועמ"ש על מנת שיקבל החלטה בעניין.

פסק הדין בעתירה: בתגובה לעתירת התנועה, השיב היועמ"ש אביחי מנדלבליט כי לאחר בדיקה משטרתית שנערכה, שעצרה את תקופת ההתיישנות במישור המשמעתי, החליט פרקליט המדינה להעביר את התיק לבחינה משמעתית באגף המשמעת בנציבות שירות המדינה "בימים הקרובים". בשל הודעתו של היועמ"ש כי קיבל החלטה על דרך הפעולה בפרשה, התייתרה עתירת התנועה בנושא ונמחקה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il