TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Sanofi ו-Google מכריזות על שיתוף פעולה: הקמת מעבדת חדשנות ייחודית בתחום הבריאות


סאנופי
השתיים ימנפו נתוני למידה עמוקה מתוך מאגרי מידע, כדי להבין טוב יותר מחלות מפתח, ולמצות מתוכם תובנות רלוונטיות של המטופלים

חברת הפארמה הצרפתית סאנופי (Sanofi) וענקית האינטרנט Google הודיעו על חבירה משותפת להקמת מעבדת חדשנות וירטואלית ייחודית מסוגה במטרה לנצל את העצמה של טכנולוגיות המידע המתפתחות כדי להוביל לשינוי משמעותי בתחום שירותי הבריאות והטיפול התרופתי.


 "אנו ניצבים בחזיתו של עידן חדש בתחום הביולוגיה ובריאות האדם, ובאפשרותנו לנצל את ההזדמנות לשנות את תחום הבריאות באמצעות שותפויות בין חברות טכנולוגיה ואנליטיקה פורצות דרך", מסר ד"ר אמית נטוואני, סמנכ"ל דיגיטל, מנהל רפואי ראשי וסגן נשיא בכיר בסאנופי. "הודות לשילוב בין חדשנות בתחום התרופות הביולוגיות והנתונים הרפואיים של סאנופי לבין היכולות המובילות בתעשייה של גוגל, ממחשוב ענן ועד המילה האחרונה בבינה מלאכותית, אנחנו שואפים לתת לאנשים שליטה רבה יותר על בריאותם ולהאיץ את גילויים של טיפולים חדשים".

שיתוף הפעולה שם לעצמו למטרה לשנות את דרך הפיתוח של טיפולים חדשים ויתמקד בין היתר ביעדים מרכזיים ביניהם הבנה טובה יותר של מטופלים ומחלות ושיפור החוויה של המטופלים ולקוחות החברה. "חברות מדעי החיים מצפות לחדשנות דיגיטלית, מוּנעת נתונים שתסייע ליצור פתרונות נגישים לתחום הבריאות", אמר תומאס קוריאן, מנכ"ל Google Cloud. "אנחנו מצפים לשיתוף הפעולה עם סאנופי כדי להאיץ את מעגל החדשנות בתחום הבריאות לטובת אוכלוסיות שונות ברחבי העולם".

השתיים ימנפו נתוני למידה עמוקה מתוך מאגרי מידע, כדי להבין טוב יותר מחלות מפתח, ולמצות מתוכם תובנות רלוונטיות של המטופלים. בדרך זו תוכל סאנופי לחקור ולפתח גישות מותאמות יותר אישית לטיפול וזיהוי טכנולוגיות נלוות במטרה לשפר את התוצאות בתחום הבריאות. החברות יישמו טכנולוגיות ואנליזות על מאגר הנתונים האמתי הנרחב של סאנופי כל זאת במטרה לשפר את היכולת להציע ייעוץ טיפולי מותאם אישית, למטב את הטיפול החולה ולהפחית עלויות בתחום הבריאות. סאנופי ו-Google מתכננות גם ליישם בינה מלאכותית (AI) על מאגרי מידע מגוונים שיתייחס למידע בזמן אמת ולמגבלות גאוגרפיות, לוגיסטיות ומגבלות ייצור כדי לסייע במשימות מורכבות ומדויקות אלה.

בנוסף, מחלקת ה-IT בסאנופי תעדכן את התשתיות שלה ותעביר כמה מיישומיה העסקיים הקיימים לפלטפורמת Google Cloud (GCP). מינוף האוטומציה, ההתאמה לגודל והגמישות, כמו גם הגדלת יכולות האנליטיקה והטיפול בנתונים, יאפשרו לסאנופי להאיץ ולפשט את ניהול מערכותיה הקודמות, לספק גישה נוחה לטכנולוגיות שבהן נעשה שימוש לאחרונה ולשלבן בתכניותיה העסקיות. המעבר ל-GCP ימטב את יעילות העלויות התפעולית ויתמוך ביעדים העסקיים, ביניהם מעבדת החדשנות.

אודות סאנופי
סאנופי מקדישה את פעילותה לתמיכה באנשים המתמודדים עם אתגרים בריאותיים. אנו חברה ביו-פרמצבטית גלובלית המתמקדת בבריאות האדם. אנו מונעים תחלואה בעזרת חיסונים, ומספקים טיפולים הנלחמים בכאב ומקלים על הסבל. אנו עומדים לצד המעטים הסובלים ממחלות נדירות ולצד מיליוני האנשים עם מחלות כרוניות ארוכות טווח.
עם יותר מ-100,000 אנשים ב-100 מדינות, סאנופי הופכת חדשנות מדעית לפתרונות רפואיים ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il