TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מיוריאל באוזר, ראשת העיר וושינגטון די.סי. לפני זמן קצר בשבוע הסייבר הלאומי באוניברסיטת ת"א


מיוריאל באוזר, ראשת העיר וושינגטון די.סי.
"שבוע לפני האירוע של השבעת הנשיא טרמפ, המצלמות העירוניות שלנו הותקפו..."

למדנו שיעור קריטי. הכפלנו את צוות הסייבר שלנו. 3 מתוך 5 המערכות בהן אנו משתמשים להגנה על וושינגטון שייכות לחברות ישראליות. האתגר הבא הוא להביא לחדשנות ולשמור על אבטחה".

"אני רוצה לחלוק אתכם בסיפור מ-2017, 8 ימים לפני ההשבעה של הנשיא, ציפינו לאלפי אנשים מכל ארה"ב. אנחנו עושים מאות אירועים בסדרי גודל כאלה בעיר, לאורך השנים ראש המשטרה שלנו אמרה שהפכנו להיות מכונה משומנת היטב בלערוך אירועים כאלה.


אז רק שבוע לפני האירוע ארגנו את הכל ושמנו לב שחלק ממצלמות המשטרה נכבו פה ושם. מהר מאוד הבנו שהותקפנו. המשטרה שלנו מיהרה לטפל בעניין ועברה מצלמה מצלמה, ואז הבנו ש- 128 מצלמות הפסיקו לעבוד באזורים קריטיים, עבדנו סביב השעון, לא שילמנו תשלום כופר, והצלחנו להחזיר את המצלמות לפעולה ושני התוקפים נמצאו והורשעו.


אנחנו למדנו שיעור קריטי: זה אינו אירוע בודד, ימשיכו לתקוף אותנו שוב ושוב, בערים הגדולות האחריות שלנו היא להיות מוכנים לתקיפות אונליין ואוף ליין. וושינגטון היא עיר תוססת ומגוונת, אבל יש לנו אלפי תושבים והעיר צומחת במהירות ויש לנו אתגרים רבים כמו בערים רבות, למשל הביקוש לדיור כשהמחירים גבוהים, השקעה באפשרויות תחבורה ברות קיימא ויצירת תעסוקה ושגשוג. הבטחת הצמיחה והשגשגו היא המטרה העליונה שלנו, אנחנו יודעים שהשקעה בטכנולוגיה חשובה מאוד לעתיד.


חלק מהעבודה שלי היא לגרום לאנשים להבין מסביב לעולם שוושינגטון היא יותר מעיר הבירה. השקענו במה שאנחנו מתייחסים כאל יתרונות יחסיים שלנו, אנחנו לא סיליקון וואלי, הצלחנו להשקיע בנשים סטארטאפיסטיות. וושינגטון נבחרה לאחת מהערים הגמישות ביותר בעולם. רשת הסייבר של וושינגטון היא יעד בערך מיליארד פעם בשעה, ואנחנו צריכים להיערך לכך.


כשהתקיפה תקרה אנחנו צריכים להיות מוכנים עם העובדים. מנהיגים גם במגזר הפרטי וגם הציבורי צריכים להשקיע להגן על המערכות שלנו, שיתופי פעולה הם חשובים בעניין הזה, להביא יחד גופים רבים ומובילי קהילות.


מאז שנבחרתי לראשת העיר ב-2015 הכפלנו את צוות הסייבר שלנו והעלנו את חשיבות שיתופי הפעולה האלה, והתחלנו בקיום סדנאות חובה בנושא סייבר לכל עובדי העירייה שלנו. אנחנו מסוגלים באופן זה לייצר אווירה יצירתית לחברות מסביב, ואיננו מתמקדים רק בדי סי, זהו עניין גלובלי, 3 מתוך 5 המערכות שאנחנו משתמשים להגנה על האזור שלנו שייכות לחברות ישראליות, זהו נושא גלובלי. ב-2019 תושבים ועסקים מדברים על הטכנולוגיה של אפל ואמזון ותוהים איך הממשל יביא קדמה. איך נביא את החדשנות תוך אבטחה, אלה האתגרים שאנחנו צופים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il