TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

האפליקציה לבדיקת ראייה עצמית של 6over6 מבוססת על הענן של AWS


AWS
הסטארט אפ 6over6 הוקם בשנת 2014, ומיום ההקמה שלו בחר לעבוד עם שירותי הענן של AWS

הסטארט אפ הישראלי 6over6 פיתח אפליקציה לביצוע של בדיקת ראייה באופן עצמאי באמצעות הסמארטפון. האפליקציה מחליפה באמצעי תוכנה את הצורך להגיע פיסית לאופטומטריסט על מנת לבצע בדיקת ראייה עצמאית באמצעות הסמארטפון ותהליך של ניתוח המידע המבוסס אלגוריתמיקה ועיבוד תמונה המתבצעים בענן של אמזון ווב סרוויס AWS.


האפליקציה של 6over6 מאפשרת שלושה שימושים מרכזיים: הראשון – יישום לבדיקת ראייה מלאה במסגרתה המשתמש, בין אם מעוניין לבדוק את הצורך לעדכן את משקפיו, או כלל אינו מרכיב משקפיים,יוכל לבצע בדיקה מלאה באמצעות האפליקציה. השני – יישום לחילוץ באמצעות הסמארטפון של מרשם זוג משקפיים שקיימים ברשותו של המשתמש. השלישי – יישום למדידה של המרחק בין האישונים. בסופו של התהליך, המשתמש מקבל מרשם למשקפיים באמצעותו הוא יכול לבצע רכישה של משקפיים בצורה עצמאית, מהירה וזולה באתרי אינטרנט ייעודיים.


הסטארט אפ 6over6 הוקם בשנת 2014, ומיום ההקמה שלו בחר לעבוד עם שירותי הענן של AWS. "כול האלגוריתמיקה ועיבוד התמונה שלנו מתבצעים בצד השרת, ופחות בצד של הקליינט, והענן של אמזון ווב סרוויס AWS מספק לנו את כוח מחשוב והזמינות שאנו זקוקים לה כדי לספק את השירות שלנו בכול מקום ובכול זמן", מספר חיים בכר, מנהל הפיתוח העסקי של החברה.


"אנחנו בעצם רואים שני סוגים של משתמשים שאנחנו פונים אליהם", מציין בכר. "הסוג האחד של המשתמשים נמצא בעולם המערבי-המפותח שם ישנה זמינות גבוהה של אופטומטריסטים, ועבור פלח קהל זה אנחנו מציעים שירות שמספק להם בדיקת ראייה מדויקת, קלה וזולה ביחס לחלופה של פנייה לאופטומטריסט.


הסוג השני של המשתמשים נמצא בעולם השלישי-המתפתח שם נפגעת איכות החיים של 2.5 מיליארד בני אדם הנמצאים ללא גישה או זמינות לבדיקה של אופטומטריסט ולמרשם של משקפיים. עבור האנשים הללו משקפיים הם פתח ללימודים, לעבודה ולהשתלבות בחברה, והאפליקציה שלנו היא פתרון מעולה עבור אנשים רבים שאין להם כיום גישה לאופטומטריסט."


"לשותפים וללקוחות שלנו חשוב היה לדעת שאנחנו עובדים עם ספק ענן ברמה הגבוהה ביותר", מוסיף בכר, "ולדעת שרמת הזמינות של השירותים שלנו – uptime – תהיה ברמת הזמינות אותה מספקת אמזון ווב סרוויס AWS. היבט חשוב נוסף הוא הגלובאליות שהענן של AWS מספק לנו ולמשתמשים שלנו. היכולת הזו להוריד את האפליקציה, להיות מסוגל להשתמש בה מכול מקום, ולקבל מרשם למשקפיים בכול עת, זה משהו ייחודי שניתן לביצוע רק באמצעות הכוח של הענן."


לסיכום, מציין בכר, "הפתרון שלנו משנה את התחום, מכניס לתוכו אלמנטים טכנולוגיים חדשניים, ומבסס את בדיקת הראייה על הסמארטפון, אלגוריתמיקה וענן."


מטה החברה ממוקם בתל אביב, והיא מעסיקה כ-40 עובדים. 6over6 פעילה כיום בארה"ב, קנדה, הודו, סין, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה וישראל. האפליקציה זמינה בשפות אנגלית וסינית, ונמצאת כיום בשלבי תרגום ולוקאליזציה ל-7 שפות נוספות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il