TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת הראל תשקיע 40 מיליון דולר בחברה האמריקנית המובילה בעולם לייצור סוללות מתח נמוך לכלי רכב


סמי בבקוב, משנה למנכל, מנהל חטיבת ההשקעות
ההשקעה של הראל תעשה, לצד גוף גלובלי מוביל לניהול נכסים אלטרנטיביים(Brookfield) אשר השלים את רכישת חטיבת ייצור הסוללות מחברת הענק ג'ונסון קונטרולס אינטרנשיונל (JCI)

הראל מרחיבה את סל ההשקעות הבינלאומיות שלה עבור עמיתיה המושקעים במוצרי חסכון הארוך טווח על ידי חיפוש אחר השקעות פרבייט אקוויטי איכותיות . ביצוע השקעות משותפות לצד קרנות מובילות הינה חלק חשוב בהרחבת וגיוון האפיק.

ההשקעה של הראל תעשה, לצד גוף גלובלי מוביל לניהול נכסים אלטרנטיביים(Brookfield) אשר השלים את רכישת חטיבת ייצור הסוללות מחברת הענק ג'ונסון קונטרולס אינטרנשיונל (JCI).

בנובמבר 2018, ברוקפילד, ביחד עם הקרן הקנדית (CDPQ), חתמו על הסכם לרכישת חטיבת ייצור הסוללות לרכבים של חברת ג'ונסון קונטרולס בתמורה לכ-13.2 מיליארד דולר. העסקה הושלמה באפריל 2019, ומומנה באמצעות השקעה הונית של כ-3 מיליארד דולר וחוב של כ-10.2 מיליארד דולר.

החטיבה שנרכשה עוסקת בייצור ושיווק סוללות עבור יצרני רכבים ועבור מפיצים וקמעונאיים הפועלים בשוק חלקי חילוף לרכב. החטיבה מייצרת סוללות המותאמות לכל סוגי הרכבים, כולל רכבי הייבריד ורכבים חשמליים.

החטיבה הינה היצרנית הגדולה ביותר בעולם, בעלת פעילות גלובלית ענפה ונתחי שוק גבוהים בשני ערוצי המכירה בהן היא פועלת. החטיבה ממוצבת היטב על מנת ליהנות ממגמת הצמיחה בביקוש לסוללות מתקדמות בכל סוגי הרכבים כולל רכבים חשמליים.


העסק מאופיין ביכולת ייצור תזרימי מזומנים גבוהים, יציבים ובעלי נראות גבוהה הנובעת ממכירות לשוק חלקי חילוף לרכב אשר מבוסס ברובו על צי הרכבים הקיים ולכן מאופיין ביציבות; מכירות לשוק זה מהוות כ-75% מסך ההכנסות של החברה.


לחברה בסיס לקוחות איכותי ומגוון ומערכות יחסים ארוכות טווח עם יצרני רכבים וקמעונאיים מהשורה הראשונה; החברה מעסיקה כ-15,000 עובדים בפריסה רחבה על פני 150 מדינות.


לאורך 100+ שנות היסטוריה, העסק צבר מוניטין של עמידה בסטנדרטים גבוהים לשמירה על איכות סביבה ובטיחות, כולל יישום תכנית מחזור "closed-loop" ואיכות מוצר הנחשבת כ- best-in class.

לצורך השלמת העסקה, גייסה ברוקפילד חוב של כ-10.2 מיליארד דולר בסינדיקציה של מספר בנקים בינלאומיים מהמובילים בעולם.

השקעה זו של הראל, מצטרפת לתיק פרייבט אקוויטי בסך של כ 9.5 מיליארד ₪ , שמטרתו להעניק לחסכון הארוך טווח עוגן תשואתי ויציב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il