TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

כורה מטבעות דיגיטליים חדש משתמש במכונות וירטואליות


ESET
LoudMiner מופץ באמצעות עותק בלתי חוקי של תוכנת אודיו

חוקרי ESET גילו לאחרונה כורה מטבעות דיגיטליים קרוס-פלטפורמי חדש בשם – לאודמיינר (LoudMiner). הכורה הדיגיטלי משתמש בתוכנה לוירטואליזציה QEMU (short for Quick Emulator) במערכות ההפעלה של מאק (macOS) ובתוכנה לוירטואליזציה VirtualBox בווינדוס (Windows) במטרה להפעיל מכונה וירטואלית מסוג לינוקס (Tiny Core Linux) שעל גביה מתבצעת הכרייה של המטבעות הוירטואליים באמצעות כלי הכרייה הפופולרי XMRig.

LoudMiner מגיע בעותקים פיראטיים של תוכנות לעריכת סאונד ותוספים לתוכנות מסוג VST (Virtual Studio Technology) שמיועדים למערכות הפעלה Windows ו- MacOS.


חוקר בכיר ב-ESET, מציין כי LoudMiner החל לפעול כבר באוגוסט 2018 ותוקף מחשבים עליהם מתבצעת עריכת סאונד, שבדרך כלל יש להם יכולת עיבוד גבוהה יותר. אפליקציות אלו באופן טבעי בעלות צריכת משאבים גבוהה יותר כך שהמשתמשים לא רואים בפעילות האפליקציה הזדונית משהו שאינו שגרתי. השימוש במכונות וירטואליות במקום פתרון קליל יותר הוא די מדהים וזה שימוש שאנו לא רואים באופן יומיומי.

אמיר כרמי, מנהל טכנולוגיות בחברת אבטחת המידע ESET בישראל, מציין כי "ישנם משתמשים רבים בישראל עם פוטנציאל לפגיעה, יותר מאשר במרבית המדינות בעולם. ראשית כל, ישנם הרבה יוצרים, מפיקים וזמרים בישראל שמשתמשים בתוכנות לעריכת קול ולעיבוד סאונד, כמו גם בתוספי VST. עובדה זו, בשילוב עם כך שבארץ אחוז הפיראטיות גבוה מאוד בהשוואה למדינות אחרות בעולם, ובתחום תוכנות לעיבוד סאונד בפרט, מרמזת על כך שכנראה ישנם משתמשים בישראל שכבר נפגעו.


הנוזקה הנ"ל יחסית "רועשת" (מכאן גם מגיע השם שלה) ומחשבים שנפגעים יושפעו באופן דרמטי ולכן משתמשים אשר חווים איטיות וניצול גבוה של המעבד ממקורות שאינם ידועים (לא מהתוכנה לעריכת סאונד), מומלץ שיתקינו ויסרקו את המחשב באמצעות ESET".

כדי שתוכלו להגן על עצמכם ולא ליפול בפח, אנו ממליצים כי לעולם לא להוריד עותקים לא חוקיים של תוכנות מסחריות ולהיזהר מחלונות קופצים "נוספים" ממתקינים בלתי צפויים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il