TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מנועי בית שמש מודיעה על העסקה הגדולה בתולדותיה בהיקף של כ-800 מיליון דולר


רם דרורי מנועי בית שמש
הסכם עם חברת Pratt & Whitney Canada על חידוש והרחבה של חוזה ארוך טווח הצפוי להתפרש על פני 20 שנות ייצור (2020-2039)

היקף הסכמי המסגרת של החברה לאחר עסקה זו יעמוד על כ- 2.6 מיליארד דולר

חברת מנועי בית שמש אחזקות (1997) בע"מ (מב"ש) מודיעה כי הגיעה לסיכום בדבר חידוש והרחבה של חוזה ארוך טווח עם Pratt & Whitney Canada (PWC), לייצור חלקים למנועי סילון. צפי היקף ההכנסות העתידי הצפוי מההסכם עומד על כ-800 מיליון דולר על פני 20 שנות ייצור (2020-2039). סך הסכמי המסגרת ("Frame Orders") של קבוצת מב"ש לאחר החתימה על הסכם זה עומד על כ- 2.6 מיליארד דולר. החוזה החדש מורכב ברובו מהארכה ומהגדלה משמעותית של היקף החוזה הקיים המסתיים בסוף שנת 2019, כאשר רוב החלקים אשר נכללים תחת החוזה החדש הינם חלקים הנמצאים כבר כיום בייצור עבור PWC.

חברת PWA בארה"ב וחברת PWCבקנדה מהוות מרכיב מרכזי ביותר בחברת האם הענקית United Technologies Corporation (UTC).


חברת PWC הינה אחת מהחברות המרכזיות בתחום ה- OEM (Original Equipment Manufacturer) ומהגדולות בעולם למנועי סילון תעופתיים. החברה מתכננת, מפתחת ומייצרת מנועי סילון למגוון רחב של מטוסים ומסוקים. חברת Pratt & Whitney היא לקוח אסטרטגי של מב"ש מזה כ- 35 שנה. ייצור החלקים של מב"ש עבור PWC מורכב מפורטפוליו רחב של חלקי מנועי סילון, הכולל ייצור פריטים עתירי טכנולוגיה של יציקות מדויקות, חישולים, עיבוד מתקדם והרכבת מכלולים.

רם דרורי, מנכ"ל מנועי בית שמש מסר: "אנו גאים להודיע על העסקה הגדולה בתולדות קבוצת מנועי בית שמש. מדובר בהסכם משמעותי ביותר עבור מנועי בית שמש עם חברת PWC הכולל חידוש והרחבה של ההסכם המקורי להמשך אספקות ב-20 השנים הבאות. עסקה זו מבטאת שיתוף פעולה אסטרטגי וארוך טווח בין מנועי בית שמש ל-PWC המבוסס על יחסים הדוקים בין החברות.


עם עסקה זו אנו מגיעים להיקף שיא של צפי הכנסות מהסכמי מסגרת של כ-2.6 מיליארד דולר כאשר בניית הצבר נעשית בהתאם לתכניות הקבוצה וליכולותיה, וזאת בכדי לעמוד בלוחות הזמנים לאספקת המוצרים עליהם אנחנו מתחייבים. אנו שמחים שאחד השחקנים המובילים בעולם, כמותית ואיכותית, בתחום מנועי הסילון לתעופה, מביע אמון ביכולותיה של קבוצת מב"ש, וחידוש ההסכם הוא עדות לביטחון שנותן הלקוח בקבוצת מב"ש כספק משמעותי בשרשרת הערך שלו, הן בהווה והן בעתיד הקרוב והרחוק. מדובר באבן דרך חשובה במסע שלנו להשגת צמיחה ולבניית עתידה של הקבוצה ומהווה עוגן משמעותי לתכנון ארוך-טווח ולהתארגנות מתאימה לייצור יעיל בהיקפים גדולים".

אודות הקבוצה:
מנועי בית שמש שבשליטת קרן פימי, הינה חברה ותיקה ובעלת ניסיון מוכח בתחומה.
פעילות קבוצת מנועי בית שמש מתבצעת במנועי בית שמש (בית שמש) ובחברות הבנות - חישולי כרמל בע"מ (חיפה), ו- LPO (סרביה).


הפעילות היא בשני תחומים:
מגזר יצור החלקים: ייצור חלקים למנועי סילון לרבות ייצור יציקות מדויקות וחישול של חלקי מתכת למנועי סילון. לחברות הקבוצה מוניטין רב ושם עולמי בתחום זה.


מגזר מנועים: שיפוץ, הרכבה והנדסה של חלקים שונים למנועים ומנועי סילון.


השירותים והמוצרים שמספקת הקבוצה מיועדים לשוק התעופה האזרחי ולשוק התעופה הצבאי. כיום מרבית מכירותיה של הקבוצה היא לשוק האזרחי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il