TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רושאן בוחרת ב-MATRIXX Software כדי לפתוח באפגניסטן את העידן הדיגיטלי בתקשורת


MATRIXX Software
רושאן חוברת ל-MATRIXX Software כדי לשנות את האופן שבו שישה מיליון הלקוחות שלה משתמשים בשירותי תקשורת על ידי הבאת חוויה דיגיטלית בזמן אמת והתאמה אישית לכל שירותי הקול, הנתונים והדיגיטליים

MATRIXX Software, מעצמה חדשנית שמחויבת לשינוי המסחר הדיגיטלי, הודיעה היום שרושאן, ספקית שירותי התקשורת המובילה באפגניסטן, בחרה ב-MATRIXX Digital Commerce כדי לשנות את הפעילות שלה ולהגדיל את ההכנסות.


רושאן חוברת ל-MATRIXX Software כדי לשנות את האופן שבו שישה מיליון הלקוחות שלה משתמשים בשירותי תקשורת על ידי הבאת חוויה דיגיטלית בזמן אמת והתאמה אישית לכל שירותי הקול, הנתונים והדיגיטליים.


למטריקס יש נוכחות לקוחות גלובלית באירופה, המזרח התיכון, אסיה וצפון אמריקה. רושאן בחרה את מטריקס כי היא הספקית היחידה שמספקת פלטפורמה אחת שגם מגינה ומגדילה הכנסות משירותי קול ומסרונים משולמים מראש מסורתיים וגם מספקת את הכלים למשוך משתמשי סמארטפונים ולהגדיל את השימוש בנתונים. כשהמהפכה הדיגיטלית סוחפת את השווקים המתפתחים, מפעילי סלולר צריכים פתרונות מדרגיים משתלמים שמשפרים את תיקי הפעילות הנוכחיים שלהם וגם בונים לעתיד של ההכנסות מסמארטפונים ושירותים דיגיטליים.


בטקס חתימה באבו דאבי, איחוד האמירויות, מנכ"ל רושאן קארים חוג'ה אמר: "מאז הקמתנו, רושאן תמיד אימצה התקנה של טכנולוגיות ויישומים חדשים כדי לספק ללקוחותינו את החוויה הטוב ביותר. השותפות עם MATRIXX Software מראה שהחוויה הדיגיטלית הופכת במהירות למציאות באפגניסטן".


"תשתית התקשורת של אפגניסטן עברה דרך ארוכה ב-16 שנים ורושאן מילאה וממשיכה למלא תפקיד חשוב במימוש של זה", אמר דייב לבודה, מייסד שותף והמנכ"ל של MATRIXX Software. "זה רק טבעי שרושאן מובילה את הכניסה לעידן חדש של קישוריות דיגיטלית. אנחנו גאים להיות חלק מהעזרה לרושאן להביא את העתיד של חווית הלקוח וחדשנות בשירות שרושאן מתכוונת להעניק ללקוחותיה".


MATRIXX Digital Commerce Platform זוכת הפרסים ומרובת הפטנטים שנבנתה לחלוטין מהיסוד מאפשרת המצאה מחדש דיגיטלית תחילה של Telco BSS. היא מרכזת ביחד פונקציות רשת ומחשוב נפרדות באופן מסורתי לתוך פלטפורמה אחת כולל תכנון המוצר וניהול מחזור החיים, מעורבות לקוחות, הספקת שירותים והפקת כסף. MATRIXX Digital Commerce Platform שנבנתה לדיגיטל מציעה למפעילים את הגמישות והמדרגיות החלקה שנחוצה כדי להתחרות ולנצח עכשיו ובעתיד.


רושאן הייתה תמיד חלוצה בניצול תשתית הרשת והטכנולוגיה החזקות שלה כדי לתמוך בממשלה ובעם של אפגניסטן. זה כולל את ההשקה של שירות הכסף הסלולרי הראשון אי פעם באפגניסטן, M-Paisa, שתרם להגברת השקיפות הפיננסית והכלילה הפיננסית. רושאן גם השיקה את תוכנית הרפואה מרחוק הראשונה באפגניסטן ב-2007, שמחברת בתי חולים במחוזות בדחשן, במיאן וקנדהר למוסד הרפואי הצרפתי לילדים ואימהות (FMIC) בקאבול, אחד מבתי החולים הכי מודרניים במדינה. מאז הפעלתה, כמעט 30,000 חולים ברחבי אפגניסטן קיבלו טיפול באמצעות חיבור הרפואה מרחוק הזה.


אודות רושאן
רושאן (Telecom Development Company Afghanistan Ltd) היא ספקית התקשורת הכוללת המובילה של אפגניסטן עם 6 מיליון מנויים פעילים ורשת שמכסה יותר מ-287 אזורים וערים בכל 34 המחוזות של המדינה.


רושאן היא סיפור הצלחה אמיתי באפגניסטן, המשמשת כזרז לצמיחה כלכלית ותורמת באופן פעיל לפיתוח ארוך הטווח של המדינה. מאז הקמתה ב-2003, רושאן השקיעה בערך 750 מיליון דולר באפגניסטן והיא המשקיעה הפרטית ומשלמת המיסים הגדולה ביותר במדינה, שתורמת בערך חמישה אחוזים מההכנסות המקומיות הכוללות של ממשלת אפגניסטן. רושאן מעסיקה ישירות בסביבות 900 איש, 20 אחוזים מהם נשים, ומספקת תעסוקה לא ישירה ליותר מ-35,000 איש. לרושאן יש מחויבות עמוקה לבנייה מחדש והפיתוח של אפגניסטן.


קרן אגא חאן לפיתוח כלכלי (AKFED), חלק מרשת הפיתוח אגא חאן (AKDN), היא בעלת מניות גדולה ברושאן ומקדמת יוזמות פרטיות ובניית עסקים איתנים מבחינה כלכלית בעולם המתפתח. רושאן, שבבעלות חלקית גם של Monaco Telecom International (MTI) ו-Telia, מביאה מומחיות בינ"ל למדינה והיא מחויבת לאמות המידה הגבוהות ביותר של איכות וכיסוי הרשת למען תושבי אפגניסטן.


למידע נוסף על רושאן, בקרו בבקשה באתר www.roshan.af או http://www.facebook.com/RoshanConnects. אתם יכולים גם לעקוב אחרינו בטוויטר @roshanconnects.


אודות MATRIXX Software
MATRIXX Software מספקת פתרונות מסחר דיגיטלי מקוריים לענן מהדור הבא שמשנים את האופן שבו חברות עושות עסקים. מטריקס, שמשרתת רבות מחברות התקשורת הגדולות ביותר בעולם, שחקני האינטרנט של הדברים וספקי שירותים דיגיטליים מתפתחים, מחויבת לספק פלטפורמת מסחר מודרנית שגדלה בקלות כדי לתמוך בזירות מסחר גלובליות ושירותים מבוססי צרכנות. באמצעות המחויבות המתמדת שלה למוצרים מצוינים והצלחה של הלקוחות, מטריקס מעצימה עסקים להמציא את עצמם מחדש ולהצליח כמובילים דיגיטליים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il