TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שלל הישגים לרשות המסים בתחרות האגודה הישראלית לצוותי שיפור ושש סיגמא


רשות המיסים
לא מכבר ציינה רשות המסים 8 שנות מצוינות ארגונית צוותית ואישית בשירות המדינה, באמצעות פעילות היחידה לקידום איכות ומצוינות ארגונית ברשות, בראשותה של מיכל עמית
ארבעה צוותי שיפור מיחידות שונות ברשות המסים, הגיעו השנה להישגים מרשימים בתחרות האגודה הישראלית לצוותי שיפור ושש סיגמא, המתקיימת זו השנה ה-22. למקום השני בתחרות הגיע משרד פקיד שומה באר-שבע, ולמקום השלישי הגיעו במשותף, משרד פקיד שומה חדרה ומשרד פשמ"ג. בית מכס נהר הירדן זכה לציון לשבח. בתחרות השתתפו 30 צוותים בהם בין היתר, כי"ל, צה"ל, רפא"ל מקורות ועוד.

האגודה הישראלית לצוותי שיפור ושש סיגמא נוסדה ב 1987 ושמה לה למטרה את הקידום וההטמעה של פעילות צוותי שיפור וצוותי שש סיגמא בישראל. במסגרת פעולותיה האגודה מקיימת תחרות ארצית המביאה לידי ביטוי את המצוינות האנושית בארגונים ומאפשרת התבוננות בתהליכי שיפור המתרחשים בהם.

מנהל רשות המסים ערן יעקב, בירך את הצוותים הזוכים והדגיש כי רשות המסים שמה לה ליעד להוביל את תחום החדשנות והמצוינות בשירות המדינה, תוך מתן דגש רב על התייעלות ושיפור השירות למען אזרחי ישראל. יעקב ציין לשבח את עובדי רשות המסים על נכונותם מקצועיותם ורצונם להגיע להישגים המובילים את שיפור פניו של השירות הציבורי בישראל.

לא מכבר ציינה רשות המסים 8 שנות מצוינות ארגונית צוותית ואישית בשירות המדינה, באמצעות פעילות היחידה לקידום איכות ומצוינות ארגונית ברשות, בראשותה של מיכל עמית.

משרד פקיד שומה באר שבע זכה במקום השני בתחרות:
משרד פקיד שומה באר שבע קטף את המקום השני והמכובד בתחרות בעבור גיבוש נוהל חדש בתחום של אישור תושב. אישור תושב על פי סעיף 11 לפקודת מס הכנסה, מעניק הטבות מס לתושבים המתגוררים בישוב מזכה, אשר הוקם כדין. אישור זה מונפק על גבי טופס של רשות המיסים על ידי המועצות /רשויות מקומיות. צוות השיפור של פקיד שומה באר שבע, בשיתוף הנהלתו גיבש נוהל חדש שקבע קריטריונים ותנאים מצטברים לבדיקת זכאות לאישור התושב, שהורחבו הרבה מעבר לבדיקות שנעשו עד כה על ידי הרשויות/מועצות מקומיות וכך תמנע הנפקת אישורים שלא כדין. על מנת לבסס את הנוהל החדש שגובש נערכות ביקורות וכן כנסי הסברה ברשויות ובמועצות המקומיות.

משרד פקיד שומה חדרה זכה במקום השלישי בתחרות:
משרד פקיד שומה חדרה זכה במקום השלישי בתחרות בעבור יצירת תהליך הסדרה מקצועי של מיסוי רווח ההון הנוצר ממימוש של מטבעות דיגיטליים בין השנים 2011-2013.

פעילות המסחר בביטקוין ע"י משקיעים ישראליים בתקופה שקדמה לשנת 2014, השנה שממנה ואילך עיקר המסחר נעשה באמצעות חברות המדווחות לרשויות ע"פ חוק והמידע הנמצא ברשותן זמין לרשויות, היוותה למעשה מעין "חור שחור" לרשות המסים, כך שלא היה בידה מאגר מידע הנוגע לזהות המשקיעים, היקף העסקאות, עלותן ומועדן ובכך למעשה נמנעה היכולת לגבות מס אמת בגין עסקאות אלו. סוגיות אלו עמדו לנגד עיניהם של חברי הצוות שהצליחו לבנות מנגנון שהביא לכך שנחשפו כ- 1,250 עסקאות (רכישות) של מטבעות ביטקוין שהתבצעו ע"י כ-417 משקיעים שונים, נגבה עד כה, מס בגובה של 30 מיליון ₪ בגין עסקאות שלא דווחו לרשות המסים, ונפתחו כ-100 תיקי מס חדשים בעקבות המהלך.

משרד פקיד שומה מפעלים גדולים זכה במקום השלישי בתחרות:
למקום השלישי בתחרות הגיע גם משרד פשמ"ג, שגיבש פתרון כולל, יעיל ופשוט לאופן הדיווח לצורכי מס של ציבור החוסכים בישראל תוך הסרת חסמים וצמצום הבירוקרטיה בדיווחים לצרכי מס של קרנות הפנסיה וקופות הגמל. במשרד זוהו ומופו תהליכי הדיווח של קופות הגמל ומסלולי השקעה והתברר שכפועל יוצא משינוי רגולטורי, כמות התיקים במערכות המס (מס הכנסה, ניכויים ומע"מ), גדלה באופן משמעותי, דבר שיצר עומס בירוקרטי על כלל הציבור בעת הפנייה למימוש זכויותיו במערכי המס, כמו כן נוצר עומס רב על החברות המנהלות ועל היחידות השונות ברשות המסים.

לאחר אישור המלצות הצוות, פורסמה הנחיה לכלל יחידות הרשות הקובעת נוהל אחיד המסדיר באופן קל ופשוט יחסית את הליכי הדיווח במערכי המס, כך שכל קופה תדווח בדיווח אחד על כלל מסלולי ההשקעה שלה, תוך סגירת כל התיקים שנפתחו ברמת המסלולים וכן נקבע כי תהיה הפרדה מלאה בדיווח לצורכי מס בין החברות המנהלות לקופות הגמל.

השינוי שהוביל הצוות הביא לסגירת מאות רבות של תיקים, התייתר הצורך בטיפול שוטף בהם, דבר שהביא לחסכון בשעות העבודה וכן לחסכון בכספי הציבור.

בית מכס נהר הירדן זכה בציון לשבח בתחרות:
בית מכס ירדן זכה בציון לשבח בתחרות בעבור ייזום ופיתוח כלי המאפשר חישוב ימי שהייה בחו"ל במעברים יבשתיים בינלאומיים באמצעות מערכת של "קורא דרכונים", אשר יביא לשיפור ניכר בשירות לנוסע ובעבודת בודקי המכס באולמות הנוסעים.

בעקבות החלטת רשות האוכלוסין וההגירה על הפסקת החתמות דרכוני היוצאים לחו"ל, נוצר קושי בחישוב ימי שהייה של נוסע השב לישראל, אשר נדרש לקביעת הזכאות ל"פטור" ממסים במעבר גבול יבשתי. צוות השיפור ממכס נהר הירדן פיתח כלי שמשרת בצורה יעילה את כלל מעברי הגבול ומסייע במיצוי זכאויות וזכויות לשבים ארצה מחו"ל, וכן בגביית מס אמת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il