TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אמזון וגוגל מודיעות על האפליקציה הרשמיות של יוטיוב שיושקו ב-Fire TV; אפליקציית Prime Video מגיעה ל-Chromecast ו-Android TV


אמזון
האפליקציות הרשמיות של יוטיוב יהיו זמינות ב-Fire TV בחודשים הקרובים, ויאפשרו למשתמשים גישה חלקה לעולם של בידור - כולל סרטוני מוסיקה, היוצרים האהובים עליהם, סרטי קולנוע, תוכניות, ספורט בשידור חי ועוד

חברי Prime שיזרימו ל-Chromecast ובמכשירי Android TV יקבלו גישה בלתי מוגבלת, בחודשים הקרובים, לאלפי כותרים ו-Amazon Originals כולל זוכת גלובוס הזהב גברת מייזל המופלאה, ג'ק ראיין של טום קלנסי, Homecoming, חנה והאלמנה.


היום אמזון (NASDAQ: AMZN) וגוגל (NASDAQ: GOOGL) הודיעו שבחודשים הקרובים שתי החברות ישיקו את האפליקציה הרשמיות של יוטיוב במכשירי Amazon Fire TV ובטלוויזיות חכמות Fire TV Edition, וגם את האפליקציה Prime Video להזרמה אל מכשירי Chromecast ומכשירים עם Chromecast מובנה.


בנוסף, Prime Video יהיה זמין באופן נרחב אצל שותפי המכשירים של Android TV, והאפליקציות YouTube TV ו-YouTube Kids יגיעו אף הן ל-Fire TV בהמשך השנה הזאת.


"אנחנו נרגשים לעבוד עם אמזון כדי להשיק את האפליקציות הרשמיות של יוטיוב במכשירי Fire TV ברחבי העולם", אמרה התר ריברה, המנהלת הגלובלית של שותפויות מוצרים ביוטיוב. "הבאת חוויית הדגל שלנו, יוטיוב, ל-Amazon Fire TV נותנת למשתמשים שלנו אפילו יותר דרכים לצפות בווידאו וביוצרים שהם אוהבים"


"אנחנו נרגשים להביא את אפליקציית ה-Prime Video שלנו למכשירי Chromecast ו-Android TV, ולתת ללקוחות שלנו גישה נוחה לתוכניות והסרטים שהם אוהבים", אמר אנדרו בנט, מנהל הפיתוח העסקי הכלל עולמי של Prime Video. "בין אם הם צופים בעונה האחרונה של גברת מייזל המופלאה, רואים קבוצות מתחרות ראש בראש בפוטבול של יום חמישי בערב או שוכרים סרט קולנוע חדש, יהיו ללקוחות אפילו יותר דרכים להזרים את מה שהם רוצים, מתי שהם רוצים, לא חשוב היכן הם נמצאים".


האפליקציה הרשמית של יוטיוב ב-Fire TV
אפליקציית הדגל של יוטיוב תהיה הדרך הקלה ביותר עבור משתמשים לצפות בכל התוכן של יוטיוב שהם אוהבים ב-Fire TV. המשתמשים יוכלו להיכנס לחשבון היוטיוב הקיים שלהם, לגשת לספריית התוכן המלאה שלהם, ולצפות בווידאו ב-4K HDR ו-60 fps במכשירים נתמכים. בנוסף, האפליקציות העצמאיות YouTube ו-YouTube Kids יושקו אף הן במשך השנה הזאת במכשירי Fire TV ובטלוויזיות חכמות Fire TV Edition כשיהיו זמינות.


האפליקציה Video App ב-Chromecast ו-Android TV
משתמשי Chromecast ו-Chromecast built מובנה, יחד עם משתמשי Android TV, יקבלו גישה נוחה לקטלוג של Prime Video כולל העונות האחרונות של Amazon Originals כמו גברת מייזל המופלאה, חנה, Homecoming, בוש, קטסטרופה והמסע הגדול, יחד עם סרטים של Amazon Original כמו אי הגויאבות של דונלד גלובר, וסרטים מועמדים לאוסקר כמו חולי אהבה ואהבה בימים קרים. Prime Video מציע למשתמשים תכונות בלעדיות כמו X-Ray וגם גישה לכותרי K4 שכלולים עם Prime ללא עלות נוספת. באמצעות Prime Video המשתמשים גם יכולים לשכור או לרכוש כותרים או לבחור מתוך יותר מ-150 ערוצי Prime Video כולל שואוטיים, HBO, CBS, CBS All-Access, סינמקס וסטארז.


Android TV הוא סימן מסחר של Google LLC.


אודות אמזון
את אמזון מנחים ארבעה עקרונות: אובססיה ללקוח במקום התמקדות במתחרים, תשוקה להמצאות, מחויבות למצוינות תפעולית ומחשבה לטווח ארוך. סקירות של לקוחות, רכישות בלחיצת לחצן אחת, המלצות מותאמות אישית, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, קינדל, הטבלטים Fire, Fire TV, Amazon Echo ואלכסה הם חלק מהמוצרים והשירותים שאמזון הייתה החלוצה בהם. למידע נוסף, בקרו באתר www.amazon.com/about ותעקבו אחרי @AmazonNews.


אודות גוגל
המשימה של גוגל היא לארגן את המידע של העולם ולהפוך אותו לנגיש ושימושי לכולם. באמצעות מוצרים ופלטפורמות כמו חיפוש, מפות, Gmail, אנדרואיד, Google Play, כרום ויוטיוב, גוגל ממלאת תפקיד משמעותי בחיי היומיום של מיליארדי אנשים והפכה לאחת החברות הכי מוכרות בעולם. גוגל היא חברת בת של Alphabet Inc..



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il