TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Visa משיקה תחרות עולמית ראשונה המוקדשת לעידוד נשים יזמות


Everywhere של Visa
Visa מרחיבה את מחויבותה להעצמת נשים ומשיקה תחרות ראשונה מסוגה המיועדת לנשים: Visa Everywhere Initiative: Women’s Global Edition

התכנית הבינלאומית מזמינה יזמות מכל רחבי העולם להציע פתרונות לאתגרים בתחומי הפינטק והובלת השינוי החברתי, ולהשתתף בתחרות ובסיכוי לזכות ב-100,000 דולר בכל אחד משני המסלולים. התחרות תגיע לשיאה באירוע הגמר, שיתקיים במקביל לאירועי פתיחת גביע העולם בכדורגל נשים של פיפ״א 2019 בצרפת.

יוזמת Everywhere של Visa מייצגת את המחויבות של Visa להעניק לנשים רבות יותר השראה להתגבר על מכשולים, ולראשונה מתמקדת בתחומי הפינטק והובלת השינוי החברתי, על מנת להפנות את הזרקור למיליוני המנהיגות העסקיות ולמחויבות של Visa לעסקים קטנים וזעירים אשר מקדמים שינוי.

חברות שבראשן עומדת לפחות מייסדת אחת מוזמנות להשתתף ביוזמה ולהציג פתרונות אשר מתמודדים עם האתגרים הקיימים כיום בתחומי הפינטק והובלת השינוי החברתי. התכנית כוללת שני מסלולים חדשניים:
אתגר ראשון (פינטק): כיצד פתרון המבוסס על היכולות הייחודיות של החברה שלך יכול לסייע לחולל שינוי בחוויית התשלום בקרב צרכנים ו/או עסקים ברמה המקומית, האזורית או העולמית?


אתגר שני (הובלת שינוי חברתי): כיצד יזמות ברחבי העולם יכולות לקדם שינוי חברתי באמצעות תמיכה ביצירת אפיקי פרנסה שיוויוניים ובני קיימא וחיזוק הכלכלות המקומיות או האזוריות?

דגשים נוספים של התכנית:
בכל פינה בעולם – המועמדות המתאימות יחולקו לשישה אזורים: צפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אסיה-פסיפיק, אירופה (למעט צרפת), צרפת, אפריקה / המזה״ת. כל אזור ישלח את המתמודדת המנצחת בכל אתגר לגמר שייערך בפריז.
תאריכים חשובים - התאריכים העיקריים במהלך התכנית הם:
ניתן להגיש הצעות עד ה-14 באפריל
בחירת המועמדים האזוריים של כל אזור - מאי
הגמר העולמי בפריז שבצרפת - 7 ביוני


פעילויות במסגרת הגמר - במהלך שבוע הפתיחה של גביע העולם בכדורגל נשים של פיפ״א 2019, אשר ייערך בצרפת, יקבלו החברות הזוכות הזדמנויות ליצירת קשרים עם רשת השותפים העולמית של Visa, וישתתפו באירוע הגמר הגדול, שיכלול פרזנטציות חיות ובמהלכו ייבחרו המנצחות הסופיות ביוזמת Everywhere של Visa.


גשר של תמיכה - על מנת לתגמל את החברות שהציגו את הפתרונות המשפיעים ביותר, Visa תעניק לזוכה בכל אחד מהמסלולים פרס בסך 100,000 דולר, כמו גם הדרכה אישית ממנטורים מומחים וגישה ללקוחות ולרשת השותפים רחבת ההיקף של Visa. החברות הזוכות יקבלו גם כרטיסים למשחק הפתיחה של גביע העולם בכדורגל נשים של פיפ״א 2019 בצרפת.


קמפיין בינלאומי - Visa תשיק קמפיין שיווקי עולמי שכותרתו Together as One וחוגג את יוזמת Everywhere של Visa: מהדורת הנשים העולמית. שמונה הנשים שיככבו בקמפיין הן זוכות ומתמודדות סופיות בתחרויות קודמות שהתקיימו במסגרת VEI ומייצגות אזורים שונים בעולם. הנשים יעניקו השראה לנשים אחרות ויעודדו אותן להשתתף בתחרות ולהגשים את חלומן לבנות עסק מצליח בלי לפחד לקחת סיכון.

לקבלת מידע נוסף על יוזמת Everywhere של Visa: מהדורת הנשים העולמית וכלל האירועים האזוריים שמתקיימים במסגרת יוזמת Everywhere של Visa, ומידע על אופן ההשתתפות ותנאי התכנית, בקרו באתר www.visa.com/everywhereinitiativeglobal.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il