TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

SpeedDating טכנולוגי בכנס הלקוחות השנתי של טלדור תקשורת


נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת טלדור
הכנס נערך בהפקת אחיעד הפקות אירועים ובהנחייתו של אילן נימני, סמנכ"ל מכירות ומנהל החטיבה הביטחונית בטלדור תקשורת

כנס הלקוחות הבכירים של טלדור תקשורת, 2019 Taldor Annual SummIT, התקיים השבוע (בפעם החמישית) במלון הבוטיק היוקרתי אלמא שבזכרון יעקב. בכירים בתעשיית ההיי טק הישראלית התארחו בשולחנות עגולים, פורומים והרצאות, ועסקו בהשפעות של השינויים הגדולים המתרחשים בעולם המחשוב והתקשורת.


היום הראשון נפתח בדברי פתיחה של מנכ"ל טלדור נתי אברהמי, בועז יהודה - מנכ"ל טלדור תקשורת, ארן אראל - סמנכ"ל המגזר העסקי Cisco ובני מלכה - מנהל מכירות אזורי למזרח ומרכז אירופה, חטיבת Unstructured Data Solutions, חברת DellEMC והמשיך באירוע גאלה חגיגי אל תוך הלילה שכלל סדנאות אלכוהול מרתקות בשילוב עם אומן החושים מתן רוזנברג.

היום השני נפתח בהרצאה מרתקת של ד"ר ליאור צורף, מרצה וחוקר עולמי בתחום חכמת ההמונים, ואחד הישראלים הבודדים שהופיעו ב- TED העולמית. ד"ר צורף הפתיע והעלה לבמה נחש אמיתי, כאשר המשתתפים היו צריכים לנחש את אורכו.


בסיום הרצאתו, עבר ד"ר צורף להנחיית פאנל בכירים בהשתתפות: נתי אברהמי – מנכ"ל טלדור, בועז יהודה - מנכ"ל טלדור תקשורת, שרית רצר – סמנכ"לית השותפים Cisco ישראל, אבירם סגל – סמנכ"ל מכירות של חטיבת ה- enterprise בחברת DellEMC, אלי שקד - מנכ״ל VMWARE Israel , עופר ישראלי מנכ"ל Fortinet Israel ועופר אזולאי – מנכ"ל Veritas Israel.


בפאנל דנו הבכירים באתגרי שנת 2019 בתחום ה- ICT וכן שיתפו בחלומות האישיים שלהם.

המשתתפים המשיכו את יומם בקונספט של "SpeedDating" בו קיימה טלדור סשנים טכנולוגיים אודות פתרונות מבוססי תוכנה SDN, SDS של היצרנים המובילים בשוק. החברה הציגה פתרונות אוטומציה באמצעותם מנהלים סביבה מבוססת תוכנה על כל היבטי התשתית.


את הכנס סגר מושב הסיום של גרישה סוקולובסקי סמנכ"ל ייעוץ ארכיטקטורה והנדסה בטלדור תקשורת ו- Keynote Speaker – הפרופסור דוד פסיג – עתידן טכנולוג, אשר קינח בהרצאתו – הטכנולוגיה כסופר אורגניזם ומה היא רוצה מאיתנו.


הכנס נערך בהפקת אחיעד הפקות אירועים ובהנחייתו של אילן נימני, סמנכ"ל מכירות ומנהל החטיבה הביטחונית בטלדור תקשורת.


בועז יהודה, מנכ"ל טלדור תקשורת אמר כי: "אנו בפתחה של תקופה מרתקת בתחום ה-ICT, תקופה בה אוטומציה נכנסת לכל תחומי התשתיות. לבינה מלאכותית יש משקל רב והמחשב והתקשורת הופכים ללב העשייה העסקית. השנה הכנס עמד בסימן של – Lets Automate IT כאשר התעמקנו בתהליכי אוטומציה מתקדמים שאנחנו יודעים לייצר עבור לקוחותינו, ומאפשרים להם את הגמישות, הביצועים והזריזות על מנת לתת ערך עסקי אמיתי המותאם בדיוק לצרכיהם."


נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת טלדור מסר: "יכולתנו לרתום את כוח הטכנולוגיה, על מנת לייעל ולפשט תהליכים שונים וחשובים במדינת ישראל, בכל תחום או סוג של ארגון, היא העיקרון המניע אותנו בטלדור. אנו גאים להיות היחידים בשוק אשר מטמיעים תהליכים מתקדמים בהיבטי פיתוח, תשתיות ומחברים ביניהם. בכך, אנחנו מסייעים ללקוחותינו להתאים עצמם לדרישות העסקים המודרניים ולקצר את זמני התגובה לשוק. אנו נמשיך לפתח ולייצר את הפתרונות המתקדמים ביותר כדי לקדם כל ארגון מכל סוג ולסייע לו בתהליכי הייעול, לטובת כולנו".


אודות טלדור:
חברת טלדור עוסקת בפיתוח ויישום של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים מתקדמים בעולמות התוכנה והחומרה, הדאטה, התשתיות, השירות העצמי והטרנספורמציה הדיגיטלית.


טלדור היא אחת ממובילות השוק בישראל בתחום הדיגיטל, תחום הדאטה ותחום החדשנות, כאשר היא מציעה כיום את קשת הפתרונות הרחבה ביותר בענף, ומשרתת למעלה 1,000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור.


טלדור מתמחה בהבאת תועלות עסקיות ב- Time to Market מהיר ללקוח. עולם התשתיות הפיתוח והשירות של טלדור עובד בצורה אג'ילית, תוך יישום מעגלים קצרים של Design Thinking ושימוש בשפות הפיתוח המתקדמות ביותר, רובן מבוססות קוד פתוח.


טלדור היא החברה היחידה בישראל שהטמיעה טכנולוגיית בלוקצ'יין מקצה לקצה, והביאה לעולמות ה- IT טכנולוגיות חלוציות ופורצות דרך, תוך שמירה על המערכות הקיימות, וניהול סיכונים מוקפד.
טלדור נמצאת בשליטתDBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il