TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אנקיאנו תרפיוטיקס יוזמת תהליך מחיקת מניותיה הרגילות מרישום בבורסה לניירות ערך בתל אביב


אנקיאנו תרפיוטיקס
ההחלטה למחוק את ניירות הערך של אנקיאנו מהבורסה התקבלה על ידי הדירקטוריון וההנהלה של החברה, אשר מאמינים כי זו תמקסם את הערך לבעלי המניות

אנקיאנו תרפיוטיקס (ת"א:אנקנ, נאסד"ק: ANCN) הודיעה היום על עדכון בדבר כוונתה למחוק מהרישום בבורסה לניירות ערך בתל אביב את מניותיה הרגילות, ללא ערך נקוב.


בהתאם לדין הישראלי ולכללי הבורסה, היום האחרון בו יתקיים מסחר במניות הרגילות בבורסה יהיה ביום 13 ביוני 2019, והמניות הרגילות יימחקו מהבורסה ביום 17 ביוני 2019. עד יום המסחר האחרון בבורסה, יוכלו בעלי המניות להמשיך ולקנות ולמכור מניות רגילות בדיוק באופן הניתן עד כה, על ידי מתן הוראות קניה או מכירה לבנקים או לברוקרים המחזיקים במניות רגילות עבור בעלי המניות. ניירות הערך מסוג ADS (American Depositary Shares), המייצגים כל אחד חמש מניות רגילות, ימשיכו להיסחר בנאסד"ק תחת הסמל "ANCN".


ההחלטה למחוק את ניירות הערך של אנקיאנו מהבורסה התקבלה על ידי הדירקטוריון וההנהלה של החברה, אשר מאמינים כי זו תמקסם את הערך לבעלי המניות.


על בעלי המניות המעוניינים להמשיך ולהחזיק במניות הרגילות שלהם ולסחור בהן בנאסד"ק, להודיע בהקדם האפשרי לבנק או לברוקר שלהם ולבקש להמיר את מניותיהם הרגילות ל-ADS. המרת המניות הרגילות ל-ADS תעביר את שווי המניות הרגילות משקלים חדשים לדולר ארה"ב. להערכת אנקיאנו, לא צפוי שינוי או פגיעה בשווי ההחזקות או הסחירות של המניות הרגילות כתוצאה מההמרה ל-ADS או מהעברת הערך לדולר ארה"ב. כל חמש מניות רגילות יומרו ל-ADS אחד.


אנקיאנו קוראת לכל מחזיקי המניות הרגילות הנסחרות בבורסה, להמיר את מניותיהם הרגילות ככל המוקדם, ולפנות לבנקים או לברוקרים בכל שאלה הנוגעת לתהליך ההמרה. אנקיאנו תשלם ישירות לבנקים ולברוקרים הישראלים את העמלות עבור כל בעלי המניות הממירים מניות רגילות ל-ADS עד ל-13 במאי 2019 כולל. בנוסף, עד 90 יום ממועד פרסום הודעה זו, בעלי המניות הממירים את מניותיהם הרגילות ל-ADS לא יידרשו לשלם דמי המרה כלשהם למשמורן של החברה בארה"ב (בנק אוף ניו יורק מלון) בתמורה להקצאת ה-ADS.


בעלי מניות יכולים גם ליצור קשר עם אנקיאנו עם כל שאלה ב-ADS@anchiano.com.

אודות אנקיאנו
אנקיאנו הינה חברת שלב-מכריע ביו-פרמצבטית המתמקדת בגילוי ופיתוח של טיפולים חדשניים לטיפול בסרטן, עם משרדים בקיימברידג', מסצ'וסטס, וירושלים, ישראל. המוצר המועמד המתקדם ביותר של אנקיאנו, inodiftagene vixteplasmid, נמצא בפיתוח כטיפול לסרטן שלפוחית השתן שאינו פולשני לשריר. לקבלת מידע נוסף על אנקיאנו, אנא בקרו ב-www.anchiano.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il