TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רשת האופנה תמנון פותחת סניף דגל בקניון עופר לב חדרה


סניף תמנון בקניון עופר לב חדרה, צילום יחצ
הסניף החדש יפתח בהשקעה של כ 2 מיליון ₪ וישתרע על פני 450 מ"ר

סניף דגל של רשת האופנה תמנון יפתח השבוע בקניון עופר לב חדרה, מקבוצת קניוני עופר. זהו הסניף ה81 של רשת האופנה המציעה ביגוד לנשים, גברים וילדים. הסניף יפתח בהשקעה של כ 2 מיליון ₪, בקומה ה-1 בקניון ומשתרע על פני 450 מ"ר.

רשת האופנה תמנון היא מותג מוביל בתחומו ושם נרדף לאופנה טרנדית במחירים הכי טובים בשוק האופנה. הערך שמלווה את הרשת הוא "value for money", מתוך רצון להעניק תמורה מלאה ואופנתית, עבור סכומים שכולם יכולים להרשות לעצמם.

לדברי ברוך ריינר, מנכ"ל תמנון: " פתיחת חנות דגל בקניון מרכזי כקניון לב חדרה היא מהלך מתבקש. הסניף החדש- עונה על מטרות הרשת: לגדול, להתפתח במרכזים מסחריים מובילים ולתת מענה אופנתי לכל אחד ואחת. בזכות צוות מעצבים מוכשרים שחי ונושם אופנה עשרים וארבע שעות ביממה אנו מצליחים לשלב את הטרנדים החמים, יחד עם איכות, שירות וחדשנות מדי עונה."

לדברי בן דבש, מנכ"ל הקניון: "אנו שמחים להביא בשורה חדשה לעיר חדרה באמצעות חנות קונספט ייחודית המציעה שילוב אולטימטיבי של עיצוב חדשני, אופנה עדכנית ומחירים עממיים. חנות תמנון החדשה מצטרפת למגוון חנויות אטרקטיביות נוספות שנפתחו בקניון לאחרונה ועתידות להיפתח בקרוב."

קניון עופר לב חדרה הינו קניון על אזורי המשתרע על פני כ 50,000 מ"ר, נחשב למרכז הקניות המקורה הגדול והמוביל באזור ומשמש מוקד משיכה לעשרות אלפי תושבי האזור.


בקניון 3 קומות המאכלסות כ- 120 בתי עסק פעילים, ביניהם רשתות מהמובילות בארץ, כגון: תמנון, H&M, המשביר לצרכן, קסטרו, רנואר, גליתה, טוונטי פור סבן, הודיס, טופ-טן, ללין, פוקס, סטימצקי, אפריל, נעלי TO GO, אלדו, סברובסקי, איל מקיאג', לי קופר, קרייזי ליין, מועדון כושר מרשת ספייס המשתרע על שטח של כ1,400 מ"ר, מתחם ילדים ייחודי "בבילון פארק" ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il