TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הנרי שיין ו-Vets First Choice מודיעים על מועצת המנהלים של קובטרוס


covetrus
דייוויד אי. שו ישמש יו"ר מועצת המנהלים; פיליפ לאסקאווי יהיה הדירקטור הבלתי תלוי המוביל

Henry Schein, Inc. (Nasdaq: HSIC) ו-Vets First Choice הודיעו היום על האנשים שמינו ויהוו את 11 חברי מועצת המנהלים של קובטרוס, החברה הציבורית העצמאית שתיווצר כתוצאה מהפיצול המתוכנן של העסק Henry Schein Animal Health והמיזוג לאחר מכן עם Vets First Choice. מימוש המיזוג צפוי להיות ב-4 בפברואר 2019 או בסמוך לו.


כפי שעבר נמסר, דייוויד אי. שו, מייסד שותף ויו"ר Vets First Choice, יהיה יו"ר מועצת המנהלים של קובטרוס. מר שו עזר לבנות כמה חברות מבוססות מדע ביניהן איקריה ו-IDEXX בהן היה יו"ר מייסד ומנכ"ל. פיליפ לאסקאווי, לשעבר שותף, יו"ר ומנהל עסקים ראשי של החברה לראיית חשבון EY LLP וכיום הדירקטור הבלתי תלוי המוביל במועצת המנהלים של הנרי שיין, יהיה הדירקטור הבלתי תלוי המוביל של קובטרוס. גם האנשים הבאים צפויים להתמנות כחברים האחרים במועצת המנהלים של קובטרוס:
בנג'מין שו, נשיא, ומנהל עסקים ראשי של קובטרוס ומייסד שותף ומנהל עסקים ראשי של Vets First Choice


בטסי אטקינס, מנהלת עסקים ראשית של חברת הון הסיכון Baja LLC
דבורה ג. אלינגר, יועצת בכירה של The Boston Consulting Group ולשעבר מנכ"לית ו/או נשיאה של ארבע חברות מגובות בהון פרטי, ביניהן Ideal Image
סנדרה ל. הלטון, לשעבר סגנית נשיא ביצועית ומנהלת כספים ראשית של Telephone and Data Systems, Inc.
מרק ג'. מאנוף, לשעבר שותף וסגן יו"ר אמריקני של EY
אדוארד מ. מקנמרה, נשיא ומייסד שותף של חברת הון הסיכון לבנייה TeamLaunch, LLC
סטיבן פלדינו, סגן נשיא ביצועי, מנהל כספים ראשי וחבר במועצת המנהלים של הנרי שיין
ראווי סצ'דב, שותף ב-Clayton Dubilier & Rice


בנג'מין וולין, לשעבר מנהל עסקים ראשי ומייסד שותף של Everyday Health ויועץ של 3L Capital LLC
"הכוונה שלנו הייתה ליצור מועצת מנהלים שמשקפת את האופי המקיף ומשנה המצב של ההזדמנות של קובטרוס, ואנחנו מאמינים שרשימת המינויים הזאת משיגה זאת מבחינת קליבר, גיוון, אי תלות ותכונות אחרות", אמר דייוויד שו.


"לקבוצה הזאת יש תמהיל חזק של ניסיון רלבנטי, ידע גלובלי בתחום ויכולות נרחבות בפונקציות מפתח של מועצת המנהלים שיעזרו לקובטרוס להגדיל את פלטפורמת השירותים מבוססי הטכנולוגיות שלה ברחבי העולם ולהגשים את משימתה לקדם את עולם הרפואה הווטרינרית".


"לכבוד הוא לי שהוטל עלי תפקיד הדירקטור הבלתי תלוי המוביל, ולהצטרף לצוות של דירקטורים באיכות כל כך גבוהה", אמר פיליפ לאסקאווי. "בקובטרוס תהיה לנו מחויבות מוצקה למימשל תאגידי חזק כשנתמקד בהנחלת מסגרת של נשיאה באחריות שגורמת ליצירת ערך בטווח הארוך".


מידע נוסף והיכן למצוא אותו
הצהרת רישום על גבי טופס S-1/S-4 בנוגע לעסקה הזאת הוגשה ל-SEC, אבל לא נכנסה עדיין לתוקף. משקיעים ומחזיקי ניירות ערך מתבקשים לקרוא בתשומת לב את הצהרת הרישום/ התשקיף (כולל כל שינוי או תוספת להם וכל מסמך שמוכלל על דרך ההפניה בהם) וכל מסמך רלבנטי אחר שמוגש ל-SEC כשיהיו זמינים, כי הם יכילו מידע חשוב על הצדדים והעסקה המוצעת. את הצהרת הרישום, התשקיף המקדמי ומסמכים רלבנטיים אחרים שמוגשים ל-SEC, כשיהיו זמינים, אפשר יהיה להשיג ללא תשלום מהאתר של SEC בכתובת www.sec.gov.


את המסמכים האלה, כשיהיו זמינים, אפשר יהיה להשיג ללא תשלום גם מ-Henry Schein, Inc. על ידי בקשה בכתב אל Carolynne Borders בכתובת Henry Schein, Inc., 135 Duryea Road, Melville, NY 11747. הודעה לעיתונות הזאת לא תהווה הצעה למכור או שכנוע להצעה לקנות ניירות ערך כלשהם, ולא תהיה כל מכירה של ניירות ערך בכל תחום שיפוט שבהם הצעה, שכנוע או מכירה אלה יהיו בלתי חוקיים לפני הרישום או הכשירות בהתאם לחוקי ניירות הערך של אותו תחום שיפוט. שום הצעה של ניירות ערך לא תיעשה אלא באמצעות תשקיף שעונה על הדרישות של סעיף 10 של חוק ניירות ערך 1933, כפי שתוקן.


אודות הנרי שיין
Henry Schein, Inc. (Nasdaq: HSIC) היא חברת פתרונות עבור אנשי מקצועות הבריאות שמונעת על ידי רשת של אנשים וטכנולוגיות. עם יותר מ-22,000 חברי צוות שיין המשרתים יותר ממיליון לקוחות בכל העולם, החברה היא הספקית הגדולה ביותר בעולם של פתרונות עסקיים, קליניים, טכנולוגיים ושרשרת האספקה כדי לשפר את היעילות של מרפאות שיניים, בריאות בעלי חיים ורפואה. החברה משרתת גם מעבדות שיניים, מרפאות ממשלתיות ומוסדיות ואתרים אחרים של טיפול אלטרנטיבי.


רשת היועצים המהימנים של הנרי שיין, חברת Fortune 500® ומשתתפת במדדים S&P 500® ו-Nasdaq 100®, מספקת לאנשי מקצועות הרפואה את הפתרונות רבי הערך שהם צריכים כדי לשפר את ההצלחה התפעולית והתוצאות הקליניות. החברה מציעה ללקוחות מוצרים ופתרונות בלעדיים וחדשניים, כולל תוכנה לניהול קליניקות, פתרונות סחר אלקטרוני, מוצרים כירורגיים ומיוחדים, וגם מגוון רחב של שירותים פיננסיים. הנרי שיין פועלת באמצעות רשת הפצה מרכזית ואוטומטית, עם מבחר של יותר מ-120,000 מוצרים ממותגים ומוצרי המותג הפרטי של הנרי שיין במלאי, וגם יותר מ-180,000 מוצרים נוספים שזמינים כפריטים בהזמנה מיוחדת.


המטה של הנרי שיין נמצא במלביל, ניו יורק ויש לה עסקים או חברות קשורות ב-34 מדינות. המכירות של החברה הגיעו לשיא של 12.5 מיליארד דולר ב-2017, וגדלו בשיעור צמיחה שנתי מורכב של בערך 15% מאז שהנרי שיין הפכה לחברה ציבורית ב-1995. למידע נוסף, בקרו בבקשה את הנרי שיין באתר www.henryschein.com או Facebook.com/HenrySchein ו-@HenrySchein on Twitter.


אודות Vets First Choice
Vets First Choice היא חדשנית בשירותים באמצעות טכנולוגיות שמעצימה וטרינרים באמצעות תובנות שמיועדות להגביר את מעורבות הלקוחות ולשפר את מצב המרפאה הווטרינרית. הפלטפורמה של Vets First Choice, שמשולבת עם זרימת העבודה של תוכנת הניהול של המרפאה הווטרינרית, מנצלת תובנות וניתוחים, שירותי מעורבות לקוחות ושירותי בית מרקחת ומספקת ציות רפואי משופר באמצעות ניהול מרשמים פרואקטיבי. על ידי עבודה ישירות עם מרפאות וטרינריות כדי לנהל פערים בטיפול, Vets First Choice מנסה לאפשר ללקוחות הווטרינרים שלה ליצור הזדמנויות חדשות להכנסות, להסתגל להתנהגויות הרכישה המשתנות של בעלי חיות המחמד, לשפר את קשרי הלקוחות שלהם ולשפר את איכות הטיפול והתוצאות הרפואיות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.vetsfirstchoice.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il