TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הראל פיננסים המלצות השקעה שבועית לשוק ההון


הראל פיננסים
"פתיחת עונת הדוחות הכספיים בארה"ב השבוע תיתן קריאת כיוון להתנהגות המניות בהמשך הרבעון הראשון של 2019"

פתיחת עונת הדוחות הכספיים בארה"ב השבוע תיתן קריאת כיוון להתנהגות המניות בהמשך הרבעון הראשון של 2019

מה עושים השבוע?

 מניות – אפקט ינואר עדיין בתוקף

גם ב 2019 אפשר לראות בשווקים השפעה חיובית של אפקט ינואר, עם עליות נאות. הנאסד"ק עלה בשבוע החולף ב 3.5% והשלים עליה של 5.1% מתחילת השנה, בעוד S&P 500 הוסיף 2.5% והשלים מתחילת השנה 3.6%.


הדאקס 30 הגרמני עלה השבוע ב 1.1% וב 3.1% מתחילת השנה, הניקיי היפני הוסיף 4% והפך את הקערה מתשואה שלילית מתחילת שנה לעליה של 1.7%. מדד ההאנג סנג הסיני זינק השבוע ב 3.2% ומתחילת שנה עליה של 1.7%.

מדד ת"א 35 עלה בשבוע שעבר ב 2.4% ומדד ת"א 90 הוסיף 0.9%. מדד SME60 זינק ב 3.6% ומדד הנפט והגז עלה ב 2.9%.

באופן כללי, הייתה פתיחת שנה טובה, בעיקר של המניות הקטנות בתל אביב. בנוסף, סקטור הגז מניב ביצועים יחסית טובים. השבוע צפויה להתחיל בארה"ב עונת הדו"חות והיא תהווה קריאת כיוון להתנהגות המניות ברבעון הראשון של 2019.

אנחנו ממשיכים להתמקד בשוק המניות בישראל הנהנה משילוב ייחודי של משק חזק וצומח, אינפלציה נמוכה, ריבית נמוכה ומחירי מניות זולים מהממוצע הרב שנתי. להערכתנו ברמות התמחור הנוכחיות, מי שמסתמך על הנתונים שמתפרסמים ולא צופה הרעה משמעותית או מיתון עולמי, צריך לשמור על פוזיציה מנייתית גבוה יחסית.

אג"ח – המרווחים באג"ח הקונצרני מפצים על הסיכון


האג"ח הממשלתיות התחילו את השנה ברגל ימין ואילו מדדי התל בונד במגמה מעורבת.

להערכתנו, רמות המחירים היחסיות באג"ח הקונצרניות המקומיות מהוות כניסה נוחה וישנן לא מעט הזדמנויות לאחר הירידות של חודש דצמבר. אנו מעדיפים להתמקד באיגרות חוב של חברות איכותיות ובדירוגים גבוהים.

ביום שלישי יתפרסם מדד המחירים לצרכן לחודש דצמבר שצפוי לעמוד על 0.2%-.

באג"חים בחו"ל, תשואות האג"ח הממשלתיות ל 10 שנים בארה"ב עלו מעט השבוע לכיוון 2.7%, כיום התשואות הדולריות במח"מ קצר גבוהות מהתשואות לאג"ח ממשלתי ל 4-5 שנים. בסביבת תשואות כאלה, אנו לא מוצאים סיבה מיוחדת להאריך מח"מ באג"ח חו"ל ולכן אנו מתמקדים בפתרונות קצרים כקרנות כספיות דולריות או פיקדונות דולרים.

מבנה תיק המניות

תיק השקעות – בטווח הקצר הפסיכולוגיה שולטת, בטווח הארוך – הכלכלה תנצח!
חודש דצמבר מוכיח שוב שבטווחים הקצרים הפסיכולוגיה של המשקיעים היא זו שמובילה את השווקים ופחות הנתונים הכלכליים. בגדול, מצב הכלכלה העולמית לא השתנה מהותית בתאריך 24.12 שיכולים להצדיק את העליות החדות בכל נכסי הסיכון מאז.


לנו אין ספק שבטווח הארוך הנתונים הכלכליים והצמיחה בארה"ב ובעולם הם שיובילו את מחירי הנכסים הסחירים בבורסות העולם.

אנו ממליצים לא לבצע שינויים מרחיקי לכת בתיקים בתקופות תנודתיות אלו, לא "לאסוף כסף מהרצפה" ולא "לברוח". ההתנהגות האחרונה של מדדי המניות, מדדי התל בונד, המטבעות ואפילו האג"חים המדורגים גבוהה במח"מ קצר, שהחזירו בשבועיים האחרונים כמעט את כל מה שאיבדו במהלך שלוש השבועות הראשונים של דצמבר מוכיחים טענה זאת.

שורה תחתונה – אנו ממליצים לשמור על מבנה תיק מפוזר "פשוט ונורמלי" שמכיל את כל האפיקים: אג"ח מדינה, אג"ח קונצרני מדורג, מניות בארץ, מניות בחו״ל וגם מט״ח כדי לאזן את התנודתיות. לרוב הלקוחות לא מתאים לנסות ולהמר על רכיב אחד בודד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il