TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פיליפס ישראל משיקה את Azurion –מערכת צנתורים חדשנית ומכריזה על התקנת 5 חדרי צנתורים במרכז הלב ע"ש מילשטיין בהדסה


מימין, פרופ' חיים לוטן, מנהל מערך הלב במרכז הרפואי הדסה; ברט וואן מירס, נשיא חטיבת IGT בפיליפס, ואבירם סושרד, מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל *קרדיט תמונה – שגיא חכמון
קיצור זמן הצנתור מאפשר לצוות הרפואי לטפל ביותר חולים במשמרת, לקצר תורים ולמנוע המתנה ארוכה של מטופלים

המערכת מפחיתה את הקרינה עבור המטופל והרופא המטפל בשיעור של בין 50%-80% בהשוואה לדור הקודם של חדרי הצנתורים בהדסה.


המערכת מאפשרת שיפור משמעותי באיכות התמונה ומצוידת בגלאי חדש בעל רזולוציה מרחבית גדולה יותר בכיסוי שטח גדול יותר, דבר המאפשר דיוק באבחנה ואף קיצור זמן הצנתור לרווחת המטופל.


הנדסת אנוש משופרת מאפשרת למצנתר אינטגרציה ושליטה במערכות שונות תוך כדי הצנתור וכתוצאה מכך, אבחנה ותמונה טובות יותר לשיפור תוצאות הטיפול. השימוש בכלי תוכנה מתקדמים אלו מאפשר הפחתה ניכרת בכמות חומר הניגוד המוזרקת לנבדק וקיצור זמן הטיפול, אשר מוביל להפחתה נוספת בחשיפה לקרינה.


קיצור זמן הצנתור מאפשר לצוות הרפואי לטפל ביותר חולים במשמרת, לקצר תורים ולמנוע המתנה ארוכה של מטופלים.


פיליפס ישראל, החברה המובילה בתחום טכנולוגיות הבריאות, הכריזה היום על השקת פלטפורמת Azurion, המביאה איתה בשורה בתחום הפיתוחים הטכנולוגיים של טיפולים מונחי דימות (image-guided therapy) בתחום הקרדיולוגיה. כחלק מהשקת האזוריון, מכריזה היום פיליפס על התקנת 5 חדרי צנתורים חדשים, באמצעות חברת מדטכניקה, במרכז הלב ע"ש מילשטיין אשר במרכז הרפואי הדסה בירושלים, כאשר ארבעה מחדרי צנתורים החדשים מותקנים בבית החולים הדסה עין כרם והחמישי יותקן בקרוב בהדסה הר הצופים.


העסקה, באמצעות חברת מדטכניקה, יבואנית פיליפס בתחומי רנטגן, אולטרסאונד, ניטור, חדרי צינתורים ועוד, בהיקף של מיליוני דולרים, כוללת תמהיל של מערכות צינתור לביצוע פעולות פולשניות כגון: הרחבת עורקים חסומים והשתלת תומכנים (סטנטים), החלפת מסתמים ותיקון מומים מולדים. כמו כן, העסקה כללה התקנת 8 מערכות אולטרסאונד קרדיולוגיות, ה-EPIQ 7C של פיליפס, הכוללת טכנולוגית תלת מימד, xMATRIX, טכנולוגיתPUREWAVE למטופלים במשקל עודף ותוכנות נוספות לבדיקה מהירה של תפקוד הלב.


בנוסף, נרכשו עבור המערך הקרדיולוגי המתקדם 52 מוניטורים מתקדמים מסוגם ו-40 משדרי טלמטריה של פיליפס עבור היחידה לטיפול נמרץ, חדרי ההתאוששות והמערך הקרדיולוגי כולו. כל המוניטורים מחוברים לתחנת מידע מרכזית לטיפול מיטבי ושליטה מרכזית במערך הקרדיולוגי כולו.


כמובילה בשוק הצנתורים, פיליפס מציעה פתרונות המשלבים טכנולוגיות הדמיה פולשנית, תוכנות ניווט מתקדמות ומגוון רחב של שירותים המיועדים לסייע לרופאים לספק טיפול מהיר, מדויק ובעלויות נגישות. בהמשך לרכישת וולקנו (Volcano), שמיקמה את פיליפס כמובילה בתחום הצנתרים המתקדמים לצרכי אבחון וטיפול, מחזקת פיליפס את מיקומה בשוק הדימות הרפואי הפולשני, ששוויו נכון להיום נאמד בכ-5 מיליארד יורו, עם אחת ההשקות העולמיות הגדולות ביותר בשנים אחרונות.


אזוריון, מערכת הצנתורים החדשנית של פיליפס, היא תוצאה של תהליך פיתוח ארוך שנעשה בשיתוף פעולה צמוד עם רופאים מומחים מובילים בתחום. מדובר בדור הבא של מכשירים המשלבים עיצוב ארגונומי מתקדם וממשק משתמש אינטואיטיבי וקל לשימוש, שמאפשר לרופאים לבצע מגוון רחב של צנתורים שגרתיים ומורכבים בצורה בטוחה ומתחשבת במטופל. פלטפורמת הצנתורים החדשה מקצרת באופן משמעותי את תהליך הצנתור עבור המטופל והצוות המטפל, גם בטיפולים מסוג החלפת מסתם.


אזוריון, הקובעת סטנדרטים חדשים בתחום הפתרונות המשולבים, מאפשרת מגוון רחב של טיפולים מונחי דימות, החל מפעולות שגרתיות ועד לטיפולים מתקדמים ומורכבים. המערכת מאפשרת איסוף מידע חיוני ממקורות שונים, כגון מערכות דימות וארכיב (PACS), מכשירים פולשניים, כלי צנתור, כמו גם התיק הרפואי של החולה ומציגה לרופאים את כל מידע הדרוש להם לביצוע הטיפולים בצורה היעילה ביותר. כמו כן, מערכת האזוריון מאפשרת לבנות את תוכנית הטיפול מראש, בהתאם להעדפת המצנתרים, כדי לצמצם טעויות במהלך הצנתור ולהקטין את זמן ההכנה לטיפול.


פלטפורמת אזוריון משלבת בתוכה מעל ל-1,000 מרכיבים חדשים, ביניהם גלאי שטוח מתקדם; עיבוד תמונה בזמן אמת של כ-500 פרמטרים המשתתפים ביצירת התמונה האופטימלית; ו-ConnectOS, מערכת הפעלה חדשנית שפותחה על ידי פיליפס כדי לשלב בזמן אמת מידע מכל הטכנולוגיות הרלוונטיות. כל המרכיבים האלה פועלים יחד כדי לספק דימות באיכות גבוהה, תוך שימוש בטכנולוגיה לצמצום קרינה המאפשרת למצנתר לקבל תמונה מפורטת ומדויקת של עורקי הנבדק ברזולוציה גבוהה במיוחד, עם הפחתת קרינה של 50%-80% ביחס לחדרי צנתור מהדור הקודם שהיו בהדסה ותוך חיסכון בזמן ובלי להתפשר על איכות הטיפול.


חברת פיליפס מובילה בפיתוחים חדשניים בתחומי רפואה רבים, כגון כירורגיית כלי דם (VesselNavigator), קרדיולוגיה פולשנית (EchoNavigator), אונקולוגיה פולשנית (EmboGuide) ונוירו-רדיולוגיה פולשנית (AneurismFlow). פיתוחים מתקדמים אלו משתלבים בקלות בתוך פלטפורמת אזוריון כדי לאפשר טיפולים וצנתורים ברמה הגבוהה ביותר.


תחום הטיפולים הזעיר-פולשניים בגידולים מסוימים, מפרצות, כלי דם חסומים, הפרעות קצב הלב ומסתמי לב פגומים גדל והתפתח מאוד בשנים האחרונות בשל היתרונות שהוא מעניק הן למטופלים והן לרופאים. בנוסף לפגיעה מינימלית במטופל ותקופת החלמה קצרה בהרבה, מאפשרים הצנתורים לטפל בחולים שלא היו עומדים מבחינת מצבם הבריאותי, למשל, בניתוח לב פתוח. עם זאת, רופאים אינם יכולים לראות או לגעת ישירות באיברים המטופלים. לכן, המפתח נמצא בטכנולוגיות ניווט, מדידה והדמיה מתקדמות. הטכנולוגיות הללו, הנמצאות בלב לבו של הטיפול מונחה ההדמיה, מאפשרות בין היתר זיהוי וצפייה באיברים וברקמות המטרה ותפעול מכשירים פולשניים.


"עם כניסתי לתפקיד בסוף שנת 2016, הצבתי לעצמי מטרה והיא סיום הקמתו של מרכז קרדיולוגי חדשני ומודרני שעומד בסטנדרטים של המרכזים המצוינים בעולם, אמר פרופסור זאב רוטשטיין, מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה. "הודות לתרומתה הנדיבה של משפחת מילשטיין ומסירותן של חברות ארגון נשות הדסה, הוקם האגף המתקדם בארץ, הן ברמה הטכנולוגית והן מבחינת ההון האנושי המוביל את המערך בהדסה כמרכז של מצוינות לטיפול במחלות לב.


כיום פועלים במערך החדש 5 חדרי צנתורים חדשניים של פיליפס, אשר מספקים טכנולוגיות מתקדמות וחוויית משתמש יוצאת מן הכלל, יחד עם שירותים אשר מבטיחים לנו זמן פעילות אופטימלי, אינטגרציה רציפה אל תהליכי העבודה של בית החולים, ושיפור היעילות שלנו. בעזרת פלטפורמת אזוריון של פיליפס, צוות המרכז הקרדיולוגי יכול להתמקד בדבר החשוב ביותר – מתן טיפול מעולה למטופלים שלנו, בין אם אלו מבוגרים, ילדים ואף ילודים בני יומם".


״חדרי הצנתורים שלנו כיום הינם הטובים והמשוכללים שקיימים, מבחינת הטכנולוגיה והציוד הנלווה", אמר פרופסור חיים לוטן, מנהל מערך הלב בהדסה. "השינוי בביצוע הליך הצנתור מורגש היטב, הן באיכות התמונה, הן בקלות ההפעלה של המיכשור והן בהפחתה הדראסטית של הקרינה. כל אלו מקפיצים אותנו דור קדימה. זה מרגיש כאילו קיבלנו את האייפון 12״.


"כחברה המובילה בשוק הדימות הרפואי הפולשני, פיליפס ממשיכה בתהליך החדשנות תוך כדי גידול מתמיד במספר המטופלים ובמורכבות הטיפולים", אמר ברט וואן מירס, נשיא חטיבת IGT בפיליפס. "אלפי מפתחים, מהנדסים ומעצבים ועשרות השותפים הרפואיים שלנו ברחבי העולם פועלים יחד כדי ליצור מכשירים ופלטפורמות טיפוליות חדשניות. עם השקת פלטפורמת האזוריון החדשה שלנו, שנועדה לייעל את תחום הצנתורים המשולבים, אנחנו מספקים פתרון חדשני שתומך בלקוחות שלנו ושומר על הסטנדרטים הגבוהים של איכות וטיפול".

אודות רויאל פיליפס
רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA), הינה חברה מובילה בתחום טכנולוגיות הבריאות, המתמקדת בשיפור בריאותם של בני האדם ומאפשרת תוצאות טובות יותר לאורך זמן, החל משמירה על אורך חיים בריא וטיפול מונע, ועד לאבחון, טיפול ופתרונות בריאות ביתיים. פיליפס ממנפת טכנולוגיה מתקדמת ותובנות קליניות וצרכניות עמוקות במטרה לספק פתרונות משולבים.


מטה החברה ממוקם בהולנד. פיליפס הינה חברה מובילה בתחום הדמיות אבחון, טיפולים מונחי תמונה, ניטור מטופלים ומידע רפואי, ובתחום פתרונות בריאות לצרכן הביתי. בשנת 2017, פיליפס הציגה מחזור מכירות של 17.8 מיליארד אירו והיא מעסיקה כ-74,000 עובדים. פעילות החברה משתרעת על פני מעל ל-100 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.philips.com/newscenter.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il