TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת מנטיס ויז'ן מודיעה על שותפות אסטרטגית עם חברת הבידור האמריקאית Digital Nation Entertainment


גור אריה ביתן, מייסד ומנכל מנטיס ויזן
השותפות בין החברות נועדה להטמיע יכולות של יצירת תוכן תלת מימדי במציאות מדומה ורבודה לצפייה ישירה של אירועי בידור ברחבי ארה"ב
חברת מנטיס ויז'ן (Mantis Vision), המפתחת טכנולוגיות מתקדמות לצילום וחישה בתלת-ממד (3D), מודיעה היום (ב') על שותפות אסטרטגית עם חברת DNE (Digital Nation Entertainment), הממוקמת בקליפורניה ארה"ב, ומשלבת תכני בידור עם טכנולוגיה מתקדמת על מנת להגדיר מחדש את הצורה שבה יוצרים וצורכים תוכן דיגיטלי.

השותפות האסטרטגית של חברת מנטיס ויז'ן עם DNE תשלב טכנולוגיות צילום תלת מימדי באמצעות אולפן תלת-מימד ויכולות צפייה ישירה בזמן אמת על מנת לייצר לתעשיית הבידור האמריקאית תוכן לצפייה ישירה באמצעות כלי מציאות רבודה/מדומה/מעורבת.

חברת DNE הינה חלוצה בהפקת סרטים וסרטוני צילום ב- 360°. החברה מתמחה בהצגת שידורים חיים של הופעות ומייצגים דרך טכנולוגיות מציאות רבודהומדומה ובכך גורמת למשתמש לחוות את ההופעה החיה מכל מקום בעולם בצורה מיטבית. חברת DNE משתפת פעולה עם מספר פרויקטים ואמנים בינלאומיים כמו, U2, Coldplay, Steve Aoki ועוד רבים.

הפרטים המלאים אודות השותפות של חברת מנטיס ויז'ן וחברת DNE יוכרזו בחודש הבא בתערוכת CES 2019, בביתן מנטיס ויז'ן במרכז התערוכות של לאס וגאס (LVCC).

לדברי גור אריה ביתן, מייסד משותף ומנכ"ל חברת מנטיס ויז'ן: "אנו נרגשים להודיע על שותפותינו עם חברת DNE, שותפות אשר תאפשר למנטיס ויז'ן להביא את יכולות הצילום והחישה בתלת-מימד אל תעשיית הבידור האמריקאית, המהווה את הבסיס הגלובאלי למהפיכת המציאות המדומה. הכניסה העולמית לקישוריות דור חמישי (5G) תגביר את הביקוש לחוויות מציאות רבודה, מדומה ומעורבת ברמה גבוהה,ושותפות עם חברת DNE תביא להופעות חיות ולכל תוכן בידורי בשידור חי".

לדברי קרייג אוונס, מייסד משותף ומנכ"ל חברת DNE: "השילוב של הניסיון הרב של חברת DNE בהפקת תוכן ובהפקת אירועים חיים במציאות רבודה/מדומה/מעורבת וטכנולוגיית הצילום וחישה בתלת מימד של חברת מנטיס ויז'ן הינו השילוב המנצח בהפקת תוכן בידור דיגיטלי במציאות רבודה, מדומה ומעורבת".

לדברי אבנר מיודצקי, סמנכ"ל בכיר בחברת מנטיס ויז'ן: "שותפות אסטרטגית חדשה זו משלימה שנה מאוד מוצלחת ודינמית בתהליך ההתפתחות של מנטיס ויז'ן. השותפות שלנו עם חברת DNE הוא הצעד הראשון בכניסתנו לעולם יצירת התוכן, המהווה נדבך נוסף בפורטפוליו הרחב של החברה בעולמות התלת-מימד. במהלך תערוכת CES 2019 אנו נציג כמה חידושים נוספים שימחישו את הטכנולוגיה של מנטיס ויז'ן".

חברת מנטיס ויז'ן וחברת DNE ישתתפו בתערוכת CES 2019 וידגימו את יישומי התלת מימד החדשים לצפייה בשידורים חיים.

אודות Mantis Vision:
חברת מנטיס ויז'ן (Mantis Vision) הינה חברה המפתחת טכנולוגיות צילום וסריקה בתלת-ממד למגוון שימושים, החל במצלמות וחיישני תלת-מימד לטלפונים ניידים ועד סורקי ומנועי תלת-מימד מקצועיים לחברות OEM. הטכנולוגיה של מנטיס ויז'ן הופכת בקלות אובייקטים, מקומות ואנשים לתוכן דיגיטלי תלת-מימדי ברזולוציה גבוהה, בזמן אמת.
לפרטים נוספים: אתר החברה, סרטון החברה

החברה הוקמה בשנת 2005 בישראל ויש לה כיום ארבעה מרכזים בישראל, בארה"ב, בסלובקיה ובסין. החברה מעסיקה 160 עובדים ברחבי העולם ובראשה, גור אריה ביתן, המשמש כמנכ"ל החברה.

חברת מנטיס ויז'ן טכנולוגיות (MantisVision Technologies), הינה חברה אקסקלוסיבית למנטיס ויז'ן בשוק הסיני. מנטיס ויז'ן טכנולוגיות ממוקמת בשנגחאי, עם משרדים בבייג'ינג ושנזן.

אודות DNE:
חברת Digital Nation Entertainment, ממוקמת בקליפורניה ארה"ב, הינה חברת טכנולוגיה המשלבת שותפויות בין תעשיית הבידור העולמית, יזמי טכנולוגיה ומובילי תעשיה להביא את יצירת התוכן הדיגיטלי לרמה חדשה. מאז 2013, חברת DNE פיתחה פתרונות חדשניים להבאת תוכן בשידור ישיר דרך טכנולוגיות מציאות מדומה ורבודה. רשת השותפויות הרחבה של DNE מאפשרת גישה לתכנים ממגוון רחב של נושאים הכוללים גם ספורט, מוזיקה ורשתות חברתיות. הטכנולוגיות של DNE הוטמעו במאות אירועים ופרויקטים, הכוללים את ה- Super Bowl האמריקה, PGA Tour, מירוץ Indy 500, וכן מספר רב של קונצרטים של אמנים מהשורה הראשונה ופסטיבלים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il