TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הסכם בעקבות העברת אחזקותיה של אריסון בשיכון ובינוי לסיידוף


הסתדרות
העובדים יקבלו מענק מכירה בגובה כ-10 מיליון שקל
כל אחד מ-800 עובדי קבוצת שיכון ובינוי יקבל מענק מיוחד בגובה אלפי שקלים, על רקע העברת מניות השליטה *** בנוסף הוסכם כי כל זכויות העובדים ותנאי ההסכמים הקיבוציים הקיימים בקבוצה יישמרו ויימשכו גם תחת הבעלים החדשים

ההסתדרות, הנהלת שיכון ובינוי ונציגי ועדי העובדים בקבוצה חתמו היום (א') על הסכם מיוחד לפיו מאות עובדי שיכון ובינוי יקבלו מענק מכירה, בעקבות העברת מניות השליטה בקבוצה לאיש העסקים נתי סיידוף.

ההסכם נחתם במעמד יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי משה לחמני, יו"ר ההסתדרות במרחב רמת גן-בני ברק אבי לוי גלילי, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ יצחק מויאל, סמנכ"ל משאבי אנוש של קבוצת שיכון ובינוי אפרת יצחקי ונציגי הוועדים. המו"מ להסכם לווה מצד נציגות העובדים על ידי מזכירת האיגוד המקצועי עו"ד זינב מנסור.

במעמד החתימה נכחו גם נציגי הוועדים בקבוצה: שוש קקון, אורי חמדי, חיים שגיב, יוסי נוימן, אורית עדבי ואהרון שרביט.

ההסכם יחול על כ-800 עובדים בקבוצת שיכון ובינוי, לרבות החברות הבנות והוא כולל עובדים בתפקידים מגוונים כגון נהגים, מהנדסים, עובדי בניין ותשתיות, עובדי מנהלה ופקידים, עובדי ציוד מכני הנדסי (צמ"ה) ועוד. עובדי קבוצת שיכון ובינוי הם חלק מכ-800 אלף עובדים במשק המאוגדים בהסתדרות.

כחלק מההסכם הוסדר מנגנון לחלוקת מענק לעובדי הקבוצה, בסך כולל של כ-10 מיליון שקל. גובה המענק משתנה ונקבע בהתאם לוותק והוא יחולק לעובדים המועסקים בה לפחות שלוש שנים וששכרם החודשי אינו עולה על 36,500 שקל.

הישג חשוב נוסף בהסכם קובע כי כל זכויות העובדים ותנאי ההסכמים הקיבוציים הקיימים בקבוצה יישמרו וימשיכו לחול על אף העברת מניות השליטה לבעליהן החדשים.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, מסר: "אני מברך את הצדדים על כך שהגיעו להסכם ראוי ומכבד, אשר רואה את טובת העובדים לנגד עיניו ומכיר בתרומתם להצלחתה של שיכון ובינוי. לב לבה של כל חברה הוא עובדיה, ולכן זהו צעד טבעי שההסכם יתגמל אותם על עבודתם ויבטיח את יציבותם הכלכלית והתעסוקתית גם תחת הבעלים החדשים".

מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי, משה לחמני, ציין: "יחסי העבודה במשך כל השנים בחברה הם טובים מאוד ובנויים על אמון רב בין הצדדים ושיח פתוח ומתמשך. כך היה – כך עכשיו וכך גם יהיה בעתיד".

יו"ר ההסתדרות במרחב רמת גן-בני ברק, אבי לוי גלילי: "ההסכם מעיד על ההכרה בחשיבותם של עובדי קבוצת שיכון ובינוי כתורמים משמעותיים למוניטין ולהצלחתה. אני מברך את הצדדים על חתימתו, מודה על המו"מ הקצר והענייני ובטוח שיחד נמשיך לפעול בהידברות ובשיתוף פעולה".

יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ, יצחק מויאל: "במסגרת יחסי העבודה התקינים בקבוצת שיכון ובינוי שנמשכים לאורך שנים, הגענו להסכמות הנותנות ביטוי והערכה לתרומה האדירה של העובדים להצלחתה, במקביל להארכת ההסכמים הקיימים. כל זאת על מנת שלעובדים יהיה מקום עבודה מובטח ועם תנאי עבודה טובים ויציבים כפי שהיו עד עתה. כולי תקווה שיחד עם המשקיע החדש נצא לדרך חדשה".

מנציגי ועדי העובדים בקבוצת שיכון ובינוי נמסר: "אנו מברכים על ההסכם וההישגים שהוא כולל. תודתנו נתונה לכל השותפים על התמיכה ועל הליווי במהלך המו"מ".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il