TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אינפלובוק מודיעה על הנפקת המטבע הראשונית שלה


אינפלובוק
מחברת משפיעים, עסקים וצרכנים לחוויית מסחר חברתי חדשה

אינפלובוק, הרשת הפתוחה הראשונה עבור משפיעים כדי שיבנו את המוניטין החברתי שלהם, יתחברו ישירות עם המותגים שהם אוהבים ויאחדו כוחות כדי להציע לצרכנים דרך חדשה לגלות מוצרים ושירותים באמצעות סיפור הסיפורים הנלהב של משפיעים ברחבי העולם.


הרוב המכריע של תקציב השיווק באמצעות משפיעים הולך לאחוז האחד של המשפיעים הכי גדולים - אינפלובוק מעצימה את 99% הנותרים. בלי שירותי שיווק יקרים, עסקים מתקשים למצוא, להעריך ולהתחבר עם משפיעים רלבנטיים. בה בעת, משפיעים מתקשים להוכיח את הערך שלהם ולהפיק כסף מהקהלים שלהם במדיה החברתית. אנחנו מאפשרים את ההתאמה המושלמת בין משפיע בכל גודל ויעדי השיווק והתקציב של כל עסק. המטרה היא לפתוח את סביבת המשפיעים לקהל רחב יותר כאשר משפיעים, משווקים וצרכנים יכולים בקלות לגלות, להעריך ולהתחבר בחינם כדי להנהיג דמוקרטיה בהשפעה תוך יצירת הזדמנויות הכנסה חדשות בכלכלת השיתוף.


אינפלובוק מעצימה צרכנים באמצעות רשת בלוגים שאפשר לקנות דרכם שמשלבים תיאורי מותגים עם פוסטים נלהבים של משפיעים מכל רשת חברתית במקום אחד... ברגע החלטת הקנייה. לפי דרישת הציבור, אינפלובוק גם אימצה אסטרטגיה של הסדרי תווית לבנה לגבי הפלטפורמה שלה עם חברות, ערים וממשלות כדרך חדשה להזמין משפיעים מתאימים לקדם את השירותים שלהם ישירות באתר החברה שלהם.


"משפיעים מאפשרים למיקרומניה ערוץ יעיל לתקשר עם קהילת הגיימרים שלה ואינפלובוק ממוצבת היטב להוביל את הפעילות הזאת", אמר ניקולא ברטרן, סגן נשיא בכיר, GameStop Europe, ופיליפ סואטה, מנהל מסחרי ראשי, שדה התעופה הבינ"ל של ניס אמר: "בשדה התעופה ניס של חוף התכלת יש לנו שלושה עשר מיליון נוסעים בשנה שעוברים דרך חנויות הדיוטי פרי שלנו ואנחנו להוטים לעבוד עם משפיעים כדי לקדם את המותגים שאנו מייצגים. שיתוף פעולה עם אינפלובוק באסטרטגיה להשגת נראות ברשתות החברתיות של המשפיעים שלה בהחלט תועיל לשדה התעופה וללקוחות שלנו".


Chaineum, בוטיק מוביל של הנפקות מטבע ראשוניות, מסייע לאינפלובוק עם ההנפקה והטוקניזציה של מטבע הקריפטו שלה, הפלואנס, אסימון שימוש ERC20. אפשר להשתמש בפלואנס לתשלומים ורכישות בפלטפורמה של אינפלובוק באמצעות חמישה מקרי שימוש חזקים: מסחר אלקטרוני, קמפייני שיווק של משפיעים, הטבות קהילתיות, הטבות של קאשבק וזכויות הצבעה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר ההנפקה שלנו בכתובת www.influbook.io.


אינפלובוק הייתה חלק מתוכנית ההזנקים אלפא ב-WebSummit בליסבון ב-5-8 בנובמבר. נייתן פריי, המייסד, הציג פיץ' ב-6 בנובמבר. הצטרפו אלינו גם בכנסים רבים אחרים שכוללים את BlockShow Asia בסינגפור ב-27-30 בנובמבר, World Blockchain Summit Riyadh ב-5-6 בדצמבר ו-CryptoBlockCon Las Vegas ב-11-12 בדצמבר.
חברה: info@influbook.com
עיתונות: press@influbook.com
אתר ראשי: www.influbook.com
אתר הנפקה: www.influbook.io
טוויטר: twitter.com/influbook
פייסבוק: facebook.com/influblog
לינקדאין: linkedin.com/company/influbook
טלגרם: t.me/influbook

Chaineum Capital Partners

Chaineum Capital Partners, שהוקמה על ידי Laurent Leloup, מומחה בבלוקצ'יין ופיננסים של חברות, מתמחה בכלכלה מבוזרת וטכנולוגיית בלוקצ'יין, מספקת ייעוץ אסטרטגי ופיננסי וגם ליווי לחברות, משקיעים, משרדים משפחתיים, ספונסרים פיננסיים, בנקים וממשלות.
Chaineum Capital Partner מתמחה בדברים באים:
הנדסה פיננסית וקריפטו פיננסית, טוקנומיקה, טוקניזציה של נכסים ומטבעות קריפטו.
תהליך של גיוס כספים דרך מכירת אסימונים*, גיוס כספים, מימון, הנפקות פרטיות.
ייעוץ במיזוגים ורכישות, אסטרטגיית השקעות בבלוקצ'יין.
Chaineum Capital Partners, הגשר בין פיננסים ישנים ופיננסים קריפטוגרפיים. מטה בבזנסון + משרדים בפריס, ז'נבה ונשאטל. www.chaineum.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il