TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קרנליוס מתרחבת לשוק האמריקאי


יוסי כהן ארזי מייסד ומנכ"ל קרנליוס
הקימה מטה חדש בניו יורק ותתמודד במכרזים להכשרת אלפי לוחמי סייבר בארה"ב

יוסי כהן ארזי מייסד ומנכ"ל קרנליוס: "בארה"ב נרשם מחסור של 350,000 לוחמי סייבר והוא צפוי לגדול ל-500,000 עד שנת 2021"


חברת קרנליוס (KERNELiOS) מהחברות הבולטות בישראל בתחום האימון, ההכשרה וההסמכה של לוחמי סייבר, הודיעה על הקמת חברת KERNELiOS USA Inc. שתוביל את כניסתה של החברה הישראלית לשוק אבטחת הסייבר האמריקאי רב הפוטנציאל.


כצעד ראשון חנכה החברה את מטה הפעילות החדש שלה בעיר ניו יורק. בימים אלה חותמים בכירי החברה על שורה של הסכמים עם שותפים עסקיים מקומיים שעמן תציע החברה את שירותיה המגוונים. תכנית הפעולה כוללת גם פתיחת שני מרכזי אימון לוחמי סייבר נוספים במהלך שנת 2019, האחד בחוף המזרחי והאחד במערבי.


קרנליוס אימנה, הכשירה והסמיכה עד היום בישראל מאות לוחמי סייבר שהשתלבו בשורה של חברות מובילות וביניהן צ'ק פוינט, בינת, אינטל, אמדוקס, בזק, מגדל, פלאפון, פרטנר, רפאל, הבנק הבינלאומי וכן בשורה של גופים ממשלתיים וגופי בטחון וביניהם משרד החוץ, משרד ראש הממשלה, שירותי הביטחון ועוד.
יוסי כהן ארזי, מייסד ומנכ"ל קרנליוס: "הכניסה לשוק אבטחת הסייבר האמריקאי נועדה לממש את הידע המקצועי העשיר שצברה החברה בישראל ולפתח אותו עסקית בשוק ענק שמשווע למומחים בתחום.


על פי הערכות של חברת Cybersecurity Ventures הועסקו בארה"ב בשנת 2017 כ-780,000 מומחי סייבר ונרשם מחסור של 350,000 מומחים. המחסור צפוי לצמוח לשיעור של 500,000 מומחים עד שנת 2021".


יוסי כהן ארזי הוסיף: "במהלך הרבעון הקרוב כבר נכשיר ונסמיך לוחמי סייבר עבור מספר חברות אמריקאיות בהיקף משמעותי. בנוסף, אנו נערכים להתמודד במכרזים של הממשל הפדרלי ושל רשויות מוניציפליות ברחבי ארה"ב בהיקף של אלפי מומחי סייבר, לאור העובדה שהן מתמודדות כיום עם מתקפות חסרות תקדים של רוסיה, סין ומדינות נוספות. המחסור העצום בלוחמי סייבר והידע העשיר שלנו הם בבחינת הזדמנות עסקית גדולה שאנו חותרים לממש והסימנים הראשונים מעידים כי היעד בהחלט ניתן להשגה".


קרנליוס מציעה כיום במרכז האימון המתקדם שלה בראשון לציון 13 סוגי קורסים והכשרות בתחום הסייבר ומעל מאות תרחישי סימולציה. בין הקורסים המוצעים: מיישם הגנה בסייבר (קורס בפיקוח ממשלתי), לוחם סייבר, "ציד" של פגיעויות באפליקציות web, תחקור מתקפות סייבר באמצעות פורנזיקה, ניתוח נוזקה (Malware Analysis), הכשרת מומחי Penetration Test וקורס CHWAH (Certified Hands-On Web Application Hacker).


בוגרי קרנליוס זוכים לקבל הסמכה מעשית ונבחנים באמצעות סימולטור המקנה יכולות “ציד” פרו-אקטיביות לפני אירוע כשל וחקירתו בשלבי התהוותו. התמחות זו מאפשרת ההעמקה בתהליכי ההתהוות של איומי סייבר, ניתוח והבנת ההטרוגניות שלהם ויצירת היכולת לתחקורם המעמיק.


קרנליוס, שמרכז הידע שלה ממוקד באופן בלעדי בתחום הסייבר, הוקמה על ידי יוסי כהן ארזי ואיתי לוי, שצברו ניסיון מסיבי בקשת רחבה של אתגרי סייבר והכשרות סייבר במסגרות דוגמת משרד החוץ, משרד ראש הממשלה ושירותי הביטחון. בין היתר, שימש כהן ארזי כאחראי על כל מערך הפיירוולים במשרד החוץ שהתפרס על פני כ-120 נציגויות ברחבי העולם ובמסגרת זו עסק בין השאר בהכשרת אנשי סייבר בארץ ובעולם. איתי לוי, שעבד לצידו של כהן ארזי בתפקידי סייבר משמעותיים במשרד החוץ, צבר למעלה מ-15 שנות ניסיון בהגנת סייבר במגזר הממשלתי, הפיננסי והפרטי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il