TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת ביטוח מובילה מארה"ב בחרה בפתרון ניהול ההחלטות העסקיות Sapiens Decision


רוני על-דור, מנכל סאפיינס
אתמול דיווחה החברה כי חברת הביטוח האמריקאית, Harford Mutual, בחרה בפלטפורמת הביטוח האלמנטרי של סאפיינס
חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS), ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח, הודיעה היום כי חברה אמריקאית מובילה בתחום הביטוח בחרה בפתרון ניהול קבלת ההחלטות Sapiens Decision, המאפשרת מודרניזציה של מוצרי ביטוח.
הטמעת המערכת תספק לחברת הביטוח האמריקאית יכולת חיתום והנפקת מוצרים חדשים ללקוחותיה, וכן היא עתידה לסייע למבטחים להציע חוויית לקוח ייחודית.

הפתרון Sapiens Decision הינו מרכיב אסטרטגי המאפשר לחברות הביטוח להמשיך ולשפר את הטכנולוגיה שלהם ולספק ללקוחותיהם את רמת השירות הגבוהה ביותר. "לסאפיינס יש יכולת מוכחת לספק תוצאות איכותיות הן עבור מבטחים, והן לארגונים מובילים במשק. נמשיך לסייע לחברות הביטוח להשיג את יעדיהם העסקיים", מציין הרולד וסטרוולט, מנכ"ל Sapiens Decision.

"Sapiens Decision חיונית לתהליך המודרניזציה בפלטפורמות טכנולוגיות מרכזיות, שיאפשרו לחברות להגיב במהירות לצרכים המשתנים של לקוחותיהן." מוסיף דיוויד קלאמפ, מנכ"ל חברת הייעוץ מרלין דיגיטל, לשעבר מנהל מערכות מידע בחברת הביטוח Hiscox. "קצב השינוי בענף הביטוח ממשיך לגדול וחדשנות הינה חיונית. מבטחים מחפשים פתרונות שיסייעו להניע את העסק שלהם קדימה ו-Sapiens Decision בהחלט נותנת מענה לכך".

בתוך כך, אתמול דיווחה סאפיינס, כי חברת ביטוח נוספת בצפון אמריקה, Harford Mutual, הממוקמת במרילנד, בחרה בפלטפורמת הביטוח האלמנטרי של החברה, לרבות ביטוחי משנה (תאונות ונכסים). קונפיגורצית המערכת של סאפיינס ויכולתה של Harford Mutual לאפשר התנהלות עצמאית של המבוטח הובילו להחלטה על שיתוף הפעולה בין שתי החברות.

לצד מטרתה של Harford Mutual לבחור במערכת יציבה לניהול מערך הפוליסות, שצוות החברה יוכל ללמוד באמצעותה כיצד לשמור על מוצרים קיימים ובמקביל לפתח מוצרים חדשים, צוות חברת הביטוח עבד במהלך תקופת ה-POC יחד עם הצוות של סאפיינס על מנת ליישם את התוצרים העיקריים של מוצרי ניהול הפוליסות של מנהלי החטיבות העסקיות. נרשמה הצלחה גדולה בהליך הוכחת ההיתכנות (POC), עם ההחלטה להשלים את העבודה על מוצר ה- BOP ולהמשיך את צירופם של כל קווי המוצר של Harford Mutual לפלטפורמה של סאפיינס.

מתוצאותיה הכספיות של סאפיינס לרבעון השני של שנת 2018 עולה צמיחה של כ-5% בהכנסות (Non-GAAP) לכ-72.5 מיליון דולר. הרווח הנקי ברבעון המיוחס לבעלי המניות (Non-GAAP) עלה לכ-6.4 מיליון דולר.

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-2,500 עובדים ומשרתת יותר מ-400 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il