TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

איילון מעודדת נהיגה אחראית גם באופניים חשמליים ומגבילה את תוקף הפוליסה הייעודית רק למי שנוהג ע"פ חוק


איילון
הפוליסה החדשה, בפרמיה שנתית של החל מ-620 ש"ח, אושרה לשיווק ע"י רשות הפיקוח על הביטוח מכסה נזק שיגרום רוכב האופניים לרכוש ולגוף של צד שלישי

מתחילת השנה, 18 רוכבי אופניים חשמליים איבדו את חייהם ומאות אחרים נפצעו כתוצאה מתאונות. בחלק לא מבוטל מהמקרים, נקבע כי האשם העיקרי בתאונה הוא רוכב האופניים. מעבר לאובדן החיים והפציעות הקשות, ישנה גם הסוגיה הקשה של פיצוי קורבנות הנסיעה הלא אחראית.

במסגרת המאמצים לייצר פתרונות למצב הביטוחי המורכב שנוצר, השיקה היום איילון חברה לביטוח פוליסת ביטוח חדשה לרוכבי אופניים חשמליים, "בשביל האופניים", התקפה רק במקרה שהרוכב נהג באופניים ע"פ חוק.



ראשי אגפי הביטוח הכללי באיילון – פרט ועסקי, יעל יריב וגדעון רוזוליו, ציינו בכנס הדרכה מקצועית שערכה היום החברה לסוכניה, כי הפוליסה החדשה קיבלה את אישור רשות הפיקוח על הביטוח, שוק ההון והחיסכון. על מנת שלא לעודד בני נוער לרכוב על הכלי המאוד מסוכן, הפוליסה החדשה תוגבל לשיווק לרוכבי אופניים חשמליים מעל גיל 18 בלבד. הפרמיה השנתית של הביטוח החדש – החל מ-620 ש"ח לבני 21 שנים ויותר ואילו רוכבים בגילאי 18 עד 21 ישלמו פרמיה שנתית של 775 ש"ח.

מדובר על ביטוח אחריות כלפי צד שלישי לרוכב על אופניים חשמליים - כלומר, הכיסוי הינו לאדם שייפגע חלילה מהרוכב (בעל הפוליסה או בני משפחתו מדרגה ראשונה) שישופה בסכום של עד 500,000 ₪. כאמור על מנת לעודד נהיגה אחראית (גם) באופניים חשמליים, קבעה איילון כי הפוליסה תשווק לבעלי אופניים חשמליים שמהירותם המרבית אינה עולה על 25 קמ"ש ומשמשת למטרות פרטיות בלבד. הפוליסה קובעת כי חובה על בעל הפוליסה להתקין על האופניים צופר או פעמון, פנס קדמי, פנס אחורי ומחזיר אור בהתאם לתקנות התעבורה. בהתאם לחוקי התעבורה, על המבוטחים לרכוב בדרכים אשר נועדו לכך בלבד וללא הרכבת נוסעים נוספים.

מנכ"ל איילון, אריק יוגב, אומר עם השקת הפוליסה החדשה: "לצערנו, תאונות הדרכים בהן מעורבים אופניים חשמליים הפכו מכת מדינה והן גובות מחיר דמים נורא ואיום. מעבר לאסון הנורא שבאיבוד חיים ופציעות, נוכחנו שרבים מהנפגעים נותרים ללא מענה ביטוחי ראוי. עם זאת היה לנו מאוד חשוב לעודד את הרוכבים לנהוג באחריות וע"פ חוק. לפיכך החלטנו לוותר במודע על פלח שוק ולשווק את הביטוח רק למי שרוכב באחריות וכדין".

יוגב, יריב ורוזוליו חשפו את הפוליסה החדשה בסדרת כנסים הנערכים בימים אלה למאות סוכני החברה במחוזות תל אביב, ירושלים וחיפה. מנכ"ל איילון, אריק יוגב, הדגיש כי הפוליסה החדשה היא אך דוגמה למגוון פתרונות ביטוח חדשים יצירתיים נוספים שתשווק איילון כבר בתקופה הקרובה במגוון תחומים" עוד השתתפו בכנסים: יעל יריב, סמנכ"לית בכירה, ומנהלת אגף ביטוח כללי-פרט באיילון, שסקרה בפניי הסוכנים את החידושים האחרונים בתחום ביטוח הפרט, עודד צסרקס ואסף חגי פרי שסיפרו על מיזם לוידס החדשני לסוכני איילון. מני ברזילי, מומחה בינלאומי בתחום הסייבר ומנכ"ל Forty Two העשיר את הסוכנים בהתפתחויות העדכניות בתחום ופרשן חדשות ערוץ 2, עמית סגל, חשף טפח מאחורי הקלעים של הפוליטיקה הישראלית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il