TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סטיבן טפר על טבע


איביאי
מניית טבע סובלת בשבועות האחרונים ממימוש רווחים. האם נוצרה הזדמנות קנייה?
סטיבן טפר אנליסט פארמה וביומד, אי.בי.אי בית השקעות על טבע

מניית טבע סובלת בשבועות האחרונים ממימוש רווחים לאחר שהגיעה לשיא של $25 בחודש שעבר עם אישור מוצר הדגל לטיפול במיגרנה. בשבוע האחרון נסחרה המניה בטווח של $22-$21 למרות כמה נקודות חיוביות בהווה ובעתיד.

האם נוצרה הזדמנות קנייה? רצ"ב סקירה קצרה של האירועים האחרונים הנוגעים לטבע.

טבע – מימוש הרווחים לאחר אישור מוצר הדגל למיגרנה - הזדמנות קניה?
מניית טבע סובלת בשבועות האחרונים ממימוש רווחים לאחר שהגיעה לשיא של 25$ באמצע ספטמבר עם אישור מוצר הדגל Ajovy (Fremanezumab) לטיפול במיגרנה. בשבוע האחרון נסחרה המניה בטווח מחירים שבין 21$ ל- 22$. הסיבות להיחלשות מנייה הגיעו ממספר כיוונים:

1. אישור FDA למוצר של מתחרה שלישית בשוק לטיפול מניעתי במיגרנה, התרופה Emgality של חברת אלי לילי. יתרה מזאת, הוועדה המייעצת ל- EMA באירופה המליצה גם היא לאשר את המוצר של אלי לילי. למרות שמדובר בידיעה שלילית, האישור היה צפוי וכן גם העובדה ששלושה מוצרים מרכזיים צפויים להתחרות ביניהם על השוק למניעת מיגרנה, הייתה ידועה. כל שלושת החברות, אמג'ן, טבע ואלי-לילי, יפעלו מול קהילת הרופאים וחברות הביטוח לקדם ולשווק את הטיפולים החדישים למניעת מיגרנה. בשלב ראשון החברות יפיצו את התרופה לחולים לרוב ללא תשלום, עד שיוסדר הכיסוי הביטוחי. להערכתנו, למרות שבטווח הבינוני והארוך מדובר במוצר משמעותי, טבע לא צפויה לראות הכנסות מהותיות מ- Ajovy לפני שנת 2019.

2. תוצאות חיוביות מאוד מניסוי שלב 2 בתרופה חדשה של חברת TG Therapeutics לטיפול בטרשת נפוצה. למרות, שמדובר בתרופה על יעילות משופרת שצפויה להתחרות בקופקסון, היא לא צפויה להגיע לשוק לפני אמצע שנת 2022 אם בכלל. בעוד כארבע שנים, השפעת ההשקה של תרופה חדשה לטרשת נפוצה על הקופקסון הדועך של טבע, צפויה להיות שולית.

3. שמועות שנפוצו בשוק, לפיהן טבע צפויה להנמיך מספרים בדוחות הכספים של הרבעון השלישי שיפורסמו ביום חמישי ה- 1 בנובמבר. חברת טבע מכחישה נמרצות שמועות אלו.

לצד החולשה במניה יש לציין כמה נקודות חיוביות מהתקופה האחרונה:

1. מספר בתי השקעות מובילים, העלו את מחירי היעד, ובראשם גולדמן זאקס, לארייק, קרדיט סוויס ומיזו. גם להערכתנו נוצרה הזדמנות לכניסה למניה למשקיעים עם אופק השקעה ארוך.

2. הקופקסון 40 מ"ג של טבע ממשיך להחזיק מעמד עם נתח שוק של כ- 81%, למרות הורדת המחירים הדרסטי של מיילן והכניסה של מומנטה לשוק.

3. השקה בבלעדיות של גרסה גנרית לתרופה לאי-אונות Cialis, עם היקף מכירות מקור בארה"ב של 1.9 מיליארד דולר. השקה זו מצטרפת להשקות חשובות נוספות, כמו ההשקה של גרסה גנרית למזרק האפיפן.

4. כמו כן השבוע (ב-10/10/2018) הוועדה המייעצת ל- FDA צפויה להחליט לגבי אישור ביוסימיולר של טבע וסלטריון לתרופה ריטוקסן לטיפול בלימפומה, עם היקף מכירות מקור של 7.5 מיליארד דולר. טבע ושותפתה סלטיון נמצאות בראש המרוץ לאישור ה- FDA, שצפוי להתקבל עד סוף השנה. מדובר במוצר ביוסימיולר משמעותי בכלל ולטבע בפרט.

אנו ממשיכים להמליץ על טבע בתשואת יתר עם מחיר יעד של 28$ למניה.
להערכתנו, טווח המחירים הנוכחי מהווה הזדממות להגדיל פוזיציה במניה להשקעה לטווח הארוך.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il