TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קרן הנדל"ן של הראל פיננסים יוצאת לדרך


גבי מושייב- מנכ''ל קרן הנדל''ן של הראל פיננסים
הראל פיננסים, זרוע הפיננסים של קבוצת הראל, פתחה בסבב הגיוס הראשון של "הראל פיננסים השקעות בנדל"ן"- קרן שתשקיע בנכסים מניבים עם דגש על בנייני מגורים להשכרה באזורים מרכזיים בניו יורק

הקרן מיועדת למשקיעים מסווגים, כאשר בהראל בחרו בסכום מינימום להשקעה נמוך יחסית לכל לקוח –כ-360 אלף ש"ח בלבד

לראשונה בישראל, לקרן מספר ני"ע בבורסה למעקב אחר הביצועים
הראל פיננסים תהיה מושקעת בעצמה בכל העסקאות בקרן

הראל פיננסים, זרוע הפיננסים של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, פתחה בימים אלה את סבב הגיוס הראשון לקרן ההשקעות החדשה למשקיעים מסווגים: "הראל פיננסים השקעות בנדל"ן"- קרן המתמחה בהשקעה בנכסים מניבים בארה"ב, עם דגש לבנייני מגורים להשכרה באזורים מרכזיים (Prime Location) בניו יורק. היקף הגיוס הראשוני המתוכנן הוא –כ- 180 מיליון ש"ח, כאשר חלק מהכסף יגויס מלקוחות מוסדיים, שכבר הביעו את רצונם להשקיע בקרן, בהם הכשרה חברה לביטוח.


הראל חברה לביטוח, המנהלת נכסים בשווי של כ-184 מיליארד ש"ח , הינה חברה אחות להראל פיננסים המנהלת נכסים בסה"כ - 49 מיליארד ש"ח. הראל חברה לביטוח הינה מהמשקיעים המוסדיים הראשונים בישראל, אשר פיתחה התמחות בהשקעות בנדל"ן בעולם, תוך תמיכה של ועדת השקעות ייחודית הכוללת צוות עם ניסיון של עשרות שנים בתחום. להראל ביטוח ניסיון של למעלה מ-20 שנים בנדל"ן בארץ ובעולם והיא מנהלת פורטפוליו נדל"ן של כ-15 מיליארד ש"ח במונחי שווי. יודגש, כי השקעותיה של קרן הנדל"ן החדשה של הראל פיננסים מנוהלות בנפרד מהשקעותיה של הראל חברה לביטוח, זאת בהתאם למדיניות השקעות נפרדת וצוות ניהול השקעות נפרד.


עיתוי הקמת הקרן החדשה אינו מקרי. בתקופה שבה מצד אחד משקיעים מוסדיים ממשיכים להגדיל חשיפה להשקעות אלטרנטיביות על חשבון מניות ואג"ח, אך מצד שני מחירי הנדל"ן בארה"ב נמצאים ברמה הגבוהה ביותר בעשור האחרון – הובילה ליצירת מנגנון ייחודי בקרן של הראל פיננסים. בין השאר, מאפשרת הקרן החדשה גידור של העלאת הריבית, אופצייתPUT למכירת הנכסים בתשואת מינימום אטרקטיבית בעת משבר, בטוחות ועוד.


הקרן החדשה מנוהלת על ידי השותף הכללי "הראל פיננסים אלטרנטיב נדל"ן בע"מ", חברה בת בבעלות מלאה של הראל פיננסים. לקרן הוקמה ועדת השקעות ייעודית שכוללת חברים בעלי התמחות וניסיון רב שנים בתחום הנדל"ן, כמו דוד לב (לבקו), ששימש בעבר יועץ מיוחד לקבוצת הראל ביטוח בהשקעות בנדל"ן בארץ ובחו"ל וכיהן במשך שנים כמנכ"ל חברות נדל"ן שונות בהן אזורים ונכסים ובניין.


המנכ"ל הנבחר של קרן הנדל"ן הוא רו"ח גבי מושייב, אשר עמד בראש צוות החשיבה וההקמה בשנה האחרונה בהראל פיננסים. מושייב בעל ניסיון של למעלה מ-10 שנים כרו"ח ובשנתיים האחרונות, במסגרת תהליך הקמת "הראל פיננסים השקעות בנדל"ן", צבר ידע רב בתחום ועבד בצמוד למנהלי מחלקת הנדל"ן של הראל חברה לביטוח. בשבע השנים האחרונות מושייב הינו שותף בניהול המדיניות החשבונאית, המיסויית והפיננסית השוטפת של הראל פיננסים.

המודל העסקי של הקרן מבוסס על השקעה בנכסי value add , כאשר המטרה היא רכישה של נכסים מניבים אשר סובלים מתפוסה חלקית או ניתנים לשדרוג, בעיקר בתחום הדיור. מדובר בהשקעות בודדות
שניתן להשקיע בהן הון של 2-10 מיליון דולר בעסקה. לרוב, אסטרטגיית ההשקעה כוללת תוכניות שיפוץ, שיפור בשיעורי תפוסה, החלפת חוזי השכירות והעלאת שכר הדירה לרמה הדומה לנהוג בשוק. המבנה המשפטי של הקרן החדשה הינו REIT אמריקאי לא סחיר (קרן השקעות בנדל"ן הנהנית מתנאי מיסוי מיוחדים).


תקופת חיי הקרן היא 6 שנים, עם אפשרות לעד שתי הארכות של שנה כל אחת. לראשונה בישראל, לקרן יש מספר ני"ע בורסאי, שמאפשר לכל משקיע לבדוק את ביצועיה באופן שוטף ובמשך כל תקופת ההשקעה – מה שמספק פתרון אטרקטיבי לאחד החסרונות הגדולים של השקעה בקרנות השקעה פרטיות.
בשנה וחצי האחרונות, תחת ההנהלה החדשה, נמצאת הראל פיננסים במומנטום חיובי וגיוסים בכל תחומי הפעילות והגיעה להיקף נכסים של כ49 מיליארד ש"ח בקרנות נאמנות, תעודות סל וניהול תיקים.


טל קדם, מנכ"ל הראל פיננסים, מסר כי: "כחלק מאסטרטגיה של הצבת הלקוח במרכז, מצוינות בהשקעות וחדשנות מוצרית, מצאנו בהראל פיננסים כי הקרן עונה על שלושת הערכים ומספקת מוצר השקעה מעניין וייחודי ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים. בעולם של ריביות נמוכות, אנו ממשיכים להשקיע מאמצים בלתי מתפשרים במטרה לשדרג את התשואה ללקוח ולשפר את תיק ההשקעות שלו". קדם הוסיף כי :"להשקעות בנדל"ן קהל פוטנציאלי רב – מוסדי ופרטי ולכן היה לנו חשוב לפתח מוצר שונה ייחודי ונגיש ללקוחותינו. התגובות החמות הראשונות שאנו מקבלים ממשקיעים מוסדיים ומלקוחות מסווגים גדולים שכבר הצטרפו לקרן, מעידות על כך בעצמן. לצד המוצרים המסורתיים שאנו מנהלים, נמשיך לפתח מוצרים אלטרנטיביים וייחודיים שיכולים לשדרג את התשואה הפוטנציאלית, כדי להמשיך להצדיק את האמון לו אנו זוכים מלקוחותינו. גבי מושייב, שבו בחרנו להוביל את הפעילות, הוא איש מקצוע מעולה והעובדה שהוא משלב הבנה בשוק הנדל"ן לצד התמחות בהיבטי מיסוי הופכת אותו לאדם הנכון במקום הנכון".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il