TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אהוד ברק ימונה ליו"ר חברת אינטרקיור ויהיה שותף פעיל בהובלת הצמיחה הגלובלית והפיתוח העסקי של החברה


אינטרקיור
החברה בוחנת רישום למסחר או הנפקה בנאסד"ק החברה הינה החברה הציבורית הראשונה והיחידה המחזיקה בחברה בעלת רישיון פעיל לכל שרשרת הערך של הקנאביס הרפואי

אינטרקיור (ת"א: אנקר), העוסקת בהשקעות בחברות ביומד ומדעי החיים, מודיעה על מינוי מר אהוד ברק ליו"ר פעיל של דירקטוריון החברה. אינטרקיור פועלת לשינוי שמה לקנדוק פארמה.


מר ברק, יו"ר אינטרקיור (קנדוק פארמה) הנכנס: "אני שמח להצטרף לצוות ההנהלה הבכיר של החברה. לקנאביס הרפואי פוטנציאל מוכח לסייע ולשפר את חייהם של חולים רבים ברחבי העולם, ומדינות מערביות מרכזיות אימצו ומאמצות אותו כטיפול רפואי מוכר. החברה ממוצבת היטב לפריצה לשווקים אלו. בכוונתי להוביל את אסטרטגית הצמיחה הבינלאומית של החברה ולקחת חלק פעיל בפיתוח העסקי שלה מתוך מטרה להפוך את קנדוק פארמה למובילה עולמית בתחומה".


רואי זרחיה, מנכ"ל קנדוק: "הנהלת קנדוק מקדמת בברכה ובגאווה את הצטרפותו של מר אהוד ברק כיו"ר החברה, ובטוחה כי יכולותיו וקשריו הבינלאומיים יסייעו רבות להנהלת החברה בהגשמת חזונה, להפוך לאחת מהחברות המובילות בעולם בתחום הקנביס הרפואי".


אינטרקיור (קנדוק פארמה) הינה החברה הציבורית הראשונה והיחידה בבורסה בת"א המחזיקה בחברה בעלת רישיון פעיל וקבוע לכל שרשרת הערך הקיימת בקנאביס רפואי. החברה חתמה זה מכבר על הסכמים מחייבים לרכישת מלוא הבעלות והשליטה (100%) בחברת קנדוק.


קנדוק הינה מחלוצות ענף הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם העוסקת מזה עשר שנים במחקר, טיפוח, גידול ושיווק קנאביס רפואי לאלפי מטופלים במגוון התוויות המאושרות על ידי משרד הבריאות ובעלת שיתופי פעולה בארץ ובחו"ל. קנדוק פועלת תחת התקינה החדשה המחמירה, IMC-GAP, המאפשרת לה לספק מוצרי קנאביס גם בבתי מרקחת וכוללת את עמידתה בדרישות ההסדרה החדשה והמתוכננת של משרד הבריאות לייצוא מוצרי קנאביס רפואי ממדינת ישראל. בשלוש השנים האחרונות מציגה קנדוק צמיחה עקבית בהכנסותיה תוך שמירה על רווחיות תפעולית.


אינטרקיור (קנדוק פארמה) מודיעה על מינוי של מר אהוד ברק ליו"ר פעיל של החברה, במסגרת תפקידו מר ברק יוביל את אסטרטגיית הצמיחה הגלובלית ופיתוח העסקים הבינלאומי של החברה בהיקף משרה של כ- 40 שעות חודשיות. לאחר אישור תנאי כהונתו כדין, מר ברק יקבל שכר בעלות 10,000 דולר ארה"ב לחודש ויהיה זכאי לתוכנית אופציות בהיקף של כ-5% מהחברה במחיר מימוש ממוצע של 320 אגורות למניה המגלם פרמיה של כ-60% על מחיר המניה בבורסה. הנהלת החברה רואה במינוי ובמחיר המימוש של האופציות הבעת אמון של היו"ר הנכנס בחברה ובעתידה.


שוק הקנאביס העולמי מתפתח בקצב מהיר ובהתאם לתחזיות האו"ם הוא צפוי להגיע לכ-150 מיליארד דולר בשנים הקרובות. לאור ההתפתחויות האחרונות בשווקים וביניהם האסדרה החוקית של הקנאביס הרפואי במדינות מערביות מרכזיות, החברה בוחנת רישום למסחר או הנפקה בבורסת הנאסד"ק או בורסה ראשית אחרת בארה"ב.
החברה מודה ליו"ר היוצא מר שלמה שלו שהוביל את החברה ב- 4 שנים האחרונות.

אודות אינטרקיור (קנדוק פארמה):
אינטרקיור (קנדוק פארמה) הינה החברה הציבורית הראשונה והיחידה בבורסה בת"א המחזיקה בחברה בעלת רישיון פעיל וקבוע לכל שרשרת הערך הקיימת בקנאביס רפואי. החברה חתמה זה מכבר על הסכמים מחייבים לרכישת מלוא הבעלות והשליטה (100%) בחברת קנדוק. קנדוק הינה מחלוצות ענף הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, העוסקת מזה 10 שנים במחקר, טיפוח, גידול ושיווק קנאביס רפואי לאלפי מטופלים במגוון התוויות המאושרות על די משרד הבריאות ובעלת שיתופי פעולה בארץ ובחו"ל.


בנוסף, מחזיקה אינטרקיור כ- 17.25% בריגנרה, העוסקת במחקר ופיתוח תרופות מקור חדשניות ונמצאת בניסוי שלב 3 במחלת עיניים וניסוי שלב 2 באלצהיימר. בנוסף מחזיקה אינטרקיור כ-9.3% בנובלוס המפתחת טכנולוגיה חדשנית המיועדת לשפר באופן משמעותי את תוצאות הטיפול בחולי סרטן, מסוגים שונים, תוך שימוש בתרופות ביולוגיות ממוקדות. לאחרונה הודיעה נובלוס כי דירקטוריון נובלוס אישר את מיזוגה עם חברת CGI הנסחרת בנאסד"ק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il