TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הבינלאומי החליט על מיזוג בנק אוצר החייל לבינלאומי


הבנק הבינלאומי
המיזוג יעשה בדומה למיזוג המוצלח של פאגי לרבות שימור מותג אוצר החייל, מערך הסניפים ועובדי הסניפים ויתרום ליעילות קבוצת הבינלאומי

דירקטוריון הבנק הבינלאומי ודירקטוריון אוצר החייל אישרו את המיזוג של בנק אוצר החייל, בנק המוחזק בבעלות של 100% על ידי הבינלאומי, עם ולתוך הבנק הבינלאומי.


המיזוג יערך בדומה למיזוגים המוצלחים שערכה קבוצת הבינלאומי בעבר כמו למשל מיזוג בנק פאגי עם הבינלאומי, באופן שאוצר החייל כמותג עצמאי יישמר גם לאחר מיזוגו המשפטי לתוך הבינלאומי. הבנק ימשיך לשמר את המומחיות של אוצר החייל בתחום הקמעונאי ובמתן שירותים לאוכלוסיית מערכת הביטחון שנהנית באוצר החייל מתנאים ייחודיים ומהטבות בנקאיות ייחודיות. כן ישמרו מערך הסינוף ועובדיו תחת מותג אוצר החייל וכן ההסכמים הקיימים עם משרד הביטחון ומועדון אנשי הקבע – חבר.


ההחלטה על המיזוג התקבלה לאחר שהנהלת הבנק והנהלת בנק אוצר החייל קיימו דיונים עם ההסתדרות ועם ועד העובדים של אוצר החייל בנוגע לאפשרות של מיזוג של אוצר החייל עם ולתוך הבנק הבינלאומי ו/או שינויים מבניים אחרים באוצר החייל הנדרשים לשיפור היעילות התפעולית שלו ושל הקבוצה, ולאחר שדיונים אלה לא נשאו פרי. לאור ההחלטה בדבר המיזוג, הנהלת הבנק הבינלאומי תקיים דיונים עם וועדי העובדים הרלבנטיים וההסתדרות ביחס להשלכות האפשריות של המיזוג על העובדים.


הבנק הבינלאומי צופה תועלת משמעותית במיזוג. ניהול הפעילות המשותפת של הבנקים המתמזגים בבנק אחד עשוי לתרום תרומה משמעותית ליעילות ולסינרגיה ותאפשר לבנק הממוזג לצמצם את הוצאותיו (בהשוואה להוצאות המשותפות של שני הבנקים) צמצום שיעשה בעיקר במטה בנק אוצר החייל. המיזוג יאפשר גם לנצל ביתר יעילות את הפעילות המשותפת וכן לפשט ולקצר הליכים שונים בין החברות. לקוחות אוצר החייל יהנו גם הם מפרות המיזוג הן בזכות שימור המותג על חבילת ההטבות הייחודית לו והן בזכות העובדה שיוכלו להנות משרותים נרחבים יותר של הבנק הבינלאומי.


לצד ההשלכות ארוכות הטווח של המיזוג על שיפור היעילות, בדוחות הכספיים של הבנק לרבעון השלישי לשנת 2018 צפוי הבנק לרשום הוצאה בגין ההתייעלות הצפויה במצבת כוח אדם בסך של כ-40 מיליון ש"ח (26 מיליון ש"ח לאחר מס).


מועד המיזוג יחול ביום 31 בדצמבר 2018 או במועד מאוחר יותר בו יתקיים אחרון התנאים המתלים ויבוצעו כל ההליכים והפעולות הנדרשים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il