TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי Loreal Paris יעניק חסות ראשית לשבוע האופנה בפריז


לוריאל לוגו
לראשונה לוריאל פריז מקיימת תצוגת אופנה שתיערך על נהר ה- La Seine ותהיה פתוחה לקהל הרחב!
מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי לוריאל פריז, המתכתב עם עולם האופנה והזוהר, יעניק חסות ראשית לשבוע האופנה בפריז שיפתח ב24- לספטמבר 2018. במסגרתו יקיים המותג לוריאל פריז לראשונה, תצוגת אופנה. התצוגה תתקיים ב-30 לספטמבר על נהר הסן! מה שממציא ומגדיר את המותג מחדש בזכות הישג טכנולוגי מרשים של מסלול יוצא דופן על הנהר עצמו בלב ליבה של פריז, בירת היופי והאופנה העולמית.

הגרסה החדשה של Le Défilé L’Oréal Paris, כשהפעם תתקיים על נהר הסן, מציעה השנה חוויה יוצאת דופן כשכל אחד ואחת מוזמנים לצפות מהשורה הראשונה בתצוגת האופנה. האירוע יהפוך את נהר הסן למסלול תצוגת אופנה מרהיב ביותר, כמותו לא נראה עד כה.

התצוגה, בהשתתפות ליהוק מרשים ביותר של הדוברים/ות של לוריאל פריז ואושיות אופנה מובילות, יציגו כישרונות עולים בעולם האופנה, לצד מותגים מוכרים בכל רחבי העולם כמו אלי סאב Elie Saab, איזבל מארה, בלמיין ועוד רבים אחרים. המומחים של לוריאל פריז ואל גרלנדVal Garland - אמנית האיפור הגלובאלי, וסטפן לאנסייה Stéphane Lancien – אמן השיער הגלובאלי, יהיו אחראים על הכיוון היצירתי של התצוגה על מנת ליצור הצהרת יופי חדשה אשר תבוא לידי ביטוי בחדשנות שלה באיפור ובשיער.

בנוסף, שיא נוסף יירשם בתצוגת האופנה- שיתוף הפעולה הבלעדי של לוריאל פריז עם איזבל מארה (L’Oréal Paris X Isabel Marant )- שיתוף פעולה אשר מחזק את הגישה שבין יופי לאופנה ובין השירות שמעניק המותג ברחבי העולם לצרכנים שלו. כמו כן, ממשיך מותג היופי את השותפות שלו מאחורי הקלעים עם 15 בתי אופנה- באמצעות התצוגה העונתית המרהיבה אשר תציג את החידושים האחרונים של לוריאל פריז באמנות השיער והאיפור.

ההשקה הבינלאומית של שיתוף הפעולה הבלעדי בין לוריאל פריז ואיזבל מארה תתקיים ב-27 בספטמבר במהלך שבוע האופנה בפריז. מראה האיפור לאביב/ קיץ 2019 יאופיין בסגנון "גלאם זוהר ובלתי מתאמץ..." ההופך את חזון הנערה הפריזאית המגניבה של המעצבת הצרפתייה המשפיעה ביותר לאיפור נגיש לכול. פרטים יבואו לידיעתכם לקראת סוף שנת 2018.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il