TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הסכם משמעותי לטלרד נטוורקס בשוק האמריקאי


רן בוקשפן, מנכל טלרד נטוורקס:
תספק ציוד בכ-22 מיליון דולר להקמת רשת תקשורת אינטרנט בפס רחב באזורים בארה"ב בהם התקשורת מוגבלת

החברה תקים את הרשת עבור אחד המפעילים בצפון ארה"ב

ההסכם הינו לתקופה של 5 שנים

רן בוקשפן, מנכ"ל טלרד נטוורקס: "הזכייה בפרויקט הינה המשמעותית והגדולה ביותר עבור טלרד בתחום המוצרים בטכנולוגיית LTE בשנים האחרונות, ומבטיחה לחברה עוגן משמעותי בשוק העולמי בכלל ובשוק האמריקאי בפרט. בפרויקט זה גברנו על מתמודדים איכותיים בשוק האמריקאי והזכייה מעידה על הבעת אמון בטכנולוגיות ובפתרונות שלנו ובהון האנושי שלנו בטלרד. יתרה מכך, בפעם הראשונה, טלרד צפויה להיות מעורבת בתהליך הקצאת התדרים מול הרגולטור האמריקאי עבור הלקוח, שהינו ספק תקשורת גדול באזורים נרחבים בצפון ארה"ב. הזכייה מחזקת את נוכחותנו בשוק האמריקאי, שמתחילת השנה הסתמנה בו מגמה של עיכוב פרויקטים, בין היתר בעקבות סוגיית מערכת הקצאת התדרים החדשה המיושמת על ידי הרגולטור. כפי שכבר דיווחנו, אנו צופים כי יישום המערכת להקצאת התדרים בשוק יחל ברבעון הרביעי 2018, ויביא לקידום פרויקטים חדשים בשוק".


טלרד נטוורקס, בניהולו של רן בוקשפן, מחזקת ומרחיבה את פעילותה בשוק האמריקאי. החברה מדווחת היום, כי זכתה בפרויקט להקמת רשת תקשורת בהיקף כספי מוערך של כ-22 מיליון דולר. ההסכם יבוצע עבור מפעיל תקשורת אמריקאי ותיק, ויתפרס על פני תקופה של 5 שנים. במסגרת הפרויקט, תספק טלרד ותתחזק פתרון טכנולוגי בצפון ארה"ב עבור רשת תקשורת לאינטרנט בפס רחב, בהיקף של כ-800 תחנות תקשורת, שאמור לספק שירותים לכ-70 אלף לקוחות קצה.


הפרויקט יחל באופן מידי וציוד בהיקף של כחצי מיליון דולר יסופק בשבועות הקרובים.


טלרד פועלת בשני מגזרי פעילות עיקריים – אספקת פתרונות תקשורת למפעילי תקשורת, בעיקר ברחבי העולם, והקמת תשתיות תקשורת ו-IT בישראל. במסגרת הפעילות הבינלאומית של החברה, היא זכתה בשנה האחרונה בפרויקטים שונים, בין היתר, בסנגל, פרו , צ'ילה וחוף השנהב. בשוק בארה"ב, שהינו אחד השווקים המרכזיים של טלרד, הסתמנה בשנה האחרונה האטה בפרויקטים, בעקבות עיכוב בתכנית הקצאת התדרים החדשה על ידי ה-FCC (רשות התקשורת האמריקאית). החברה ציינה בדוחותיה הכספיים, כי היא מעריכה, כי תכנית זו תושלם במהלך הרבעון הרביעי של 2018.


בשוק הישראלי דיווחה החברה לאחרונה על זכיה בפרויקטים בתחום ה"הערים החכמות", במסגרתו היא נבחרה להקים מערכות טלוויזיה במעגל סגור, מערכות שליטה ובקרה, פריסת תשתיות תקשורת וסיבים אופטיים עבור העיריות של הרצליה ובאר יעקב, באמצעות חברת הבת מגלקום. החברה רואה בתחום זה מנוע צמיחה לפעילות בישראל.


טלרד, המנוהלת ע"י רן בוקשפן, השלימה בחודש מאי 2017 הנפקת מניות ראשונה בבורסה
בתל-אביב, במסגרתה גייסה כ-75 מיליון שקל נטו. מניות החברה נכללות במדד SME60 של הבורסה. טלרד מתמקדת כיום בשני מגזרי פעילות עיקריים - אספקת פתרונות ושירותים למפעילי תקשורת בכ-80 מדינות בעולם, וכן בתחום של הקמת תשתיות תקשורת ו-IT בישראל לכ-1,000 לקוחות. טלרד מעסיקה כיום כ-900 עובדים בישראל וברחבי העולם, כאשר עיקר הכנסותיה נובעות מהפעילות בצפון אמריקה, בדרום אמריקה ובישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il